Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
x-oblak-x, ben jij Nerd, je praat net zo warrig :-(
JuniorModeratorViva schreef op 31 mei 2012 @ 22:33:
Dana schreef op 31 mei 2012 @ 22:21:

Hoi Mods & Mini's,

Dit topic lijkt me in z'n geheel al twijfelachtig (evenals de TO), maar die rare tags zijn sowieso ver over de schreef. Toch?

Ja, het topic was al onder de aandacht gebracht bij de Mods, bedankt voor jullie meldingen.

We komen erop terug.

mvg,

Junior.
Zijn jullie d'r al uit? De tags slaan nergens op, maar het topic zelf (vooral de bijdragen van TO) is een grote scheldpartij. Het verbaast me echt dat het er nog staat.
Ik verbaas me ook over alle topics die van Actueel verplaatst worden naar andere pijlers. Zo'n topic over dat Willem-Alexander spijt heeft van het wcpotgooien bijvoorbeeld. Alle kranten hebben erover geschreven, het kwam in het nieuws, stond op teletekst etc. Dat is dan toch een actueel onderwerp? Of mag er alleen nog maar over politiek gepraat worden op Actueel? Dan kunnen jullie de pijler beter omdopen naar Politiek.
Ik heb juist begrepen dat er niet over politiek mag worden gediscussieerd Yvon. Ook mogen er geen discussies over religie worden gevoerd. Als dan inderdaad ook items worden verplaatst die actueel zijn en in het nieuws zijn geweest dan vraag ik me af wat de Actueelpijler nog voor functie heeft.
.
Ook niet over politiek? Tsja, dan blijven inderdaad het weer en de beursberichten over. En die laatste horen dan weer meer bij Geld en recht, dus dan kan Actueel inderdaad wel opgedoekt worden. Is er meteen ruimte voor een kletsgroepjespijler! :lampje:
.
chartreuse schreef op 01 juni 2012 @ 19:47:

[...]

Zijn jullie d'r al uit? De tags slaan nergens op, maar het topic zelf (vooral de bijdragen van TO) is een grote scheldpartij. Het verbaast me echt dat het er nog staat.

Ik zie geen tags bij het topic staan, misschien dat een collega deze al verwijderd heeft.

Het topic is niet in strijd met onze huisregels, wel heb ik enkele postings verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Vragen m.b.t. het beleid of de uitvoering hiervan kunnen gesteld worden via forum@viva.nl.

Dit topic graag vrij houden van off-topic, zoals ook in de OP staat omschreven.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

ModeratorViva schreef op 01 juni 2012 @ 21:45:

[...]

Ik zie geen tags bij het topic staan, misschien dat een collega deze al verwijderd heeft.

Het topic is niet in strijd met onze huisregels, wel heb ik enkele postings verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
De tags staan er nog steeds hoor, of weer.
chartreuse schreef op 01 juni 2012 @ 21:57:

[...]

De tags staan er nog steeds hoor, of weer.

Als ik het topic open, zie ik ze ook niet staan. Maar ga ik in het systeem waar je o.a. de titel kan wijzigen, dan zie ik ze staan. Ik heb ze verwijderd.

Mocht het weer voorkomen, dan graag weer melden.

mvg,

Junior.
Verplaatst naar Overig;

Wat te doen met felicitatiekaarten na bruiloft

mvg,

Junior.
Waarom staat het topic grote beker cola nog wel bij actueel en niet bv bij lijf en lijn?

Waarom staat het topic over medisch behandeling niet bij gezondheid?

Wat is er aan de hand in Amsterdam., had dan ook naar overig kunnen worden verplaatst
redband schreef op 02 juni 2012 @ 09:03:

Waarom staat het topic grote beker cola nog wel bij actueel en niet bv bij lijf en lijn?

Waarom staat het topic over medisch behandeling niet bij gezondheid?

Wat is er aan de hand in Amsterdam., had dan ook naar overig kunnen worden verplaatst

We zijn ermee bezig. Vandaag gaan we er weer mee verder. Maar we zitten hier niet fulltime vandaar dat het verplaatsen in delen gaat.

Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. We doen onze uiterste best om het allemaal zo snel mogelijk in orde te hebben.

mvg,

Junior.
Verplaatst naar Entertainment;

Ziek door straling van mobieltje

mvg,

Junior.
Naar Entertainment??? Wat is hier het entertainmentgehalte van?

Eerder op Actueel of Overig! Dit snap ik niet.
Inderdaad een bijzondere keuze.

X-D
Ik snap het niet, zijn jullie de actueel pijler aan het leeghalen omdat daar veel problemen zijn?
Ik had het bij gezondheid neer gezet, dat topic over ziek zijn van mobiel.
Of op gezondheid, entertainment is idd een beetje raar voor een topic over telefoons en hersentumoren.
Ja inderdaad, Gezondheid is nog beter.
molly74 schreef op 02 juni 2012 @ 12:35:

Naar Entertainment??? Wat is hier het entertainmentgehalte van?

Eerder op Actueel of Overig! Dit snap ik niet.

Op Entertainment staan meer topics n.a.v. een tv programma die geweest is.

Ik twijfelde nog tussen een andere pijler idd dus ik zal even vragen aan de andere Mods wat hun mening is.

mvg,

Junior.
Junior, ik denk dat dit topic niet zozeer gaat om het tv-programma te bespreken, maar om het onderwerp te bespreken.

Anders zou zo'n beetje alles wel op Entertainment kunnen vrees ik, want als men een topic opent, is het vaak omdat ze iets gezien of gehoord hebben. ;-)
Hallo (mini-)Mods.

Volgens mij zit Matteo weer op het forum, nu op het TTTOT topic, onder de naam Vraagstel. Verraadt zichzelf door weer bijbelteksten te spuien.
grobbekuiken schreef op 02 juni 2012 @ 12:49:

Hallo (mini-)Mods.

Volgens mij zit Matteo weer op het forum, nu op het TTTOT topic, onder de naam Vraagstel. Verraadt zichzelf door weer bijbelteksten te spuien.

Beste Grobbekuiken,

Wij hebben zijn berichtjes tot nu toe allemaal al gewist. Willen jullie zijn berichten overigens niet quoten? Dat maakt het voor ons lastiger snel te wissen. Bedankt!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven