Hobby

02-06-2012 16:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek nog een nieuwe hobby en vroeg mij af, wat is jouw hobby?

Misschien dat ik er leuke ideeën uit kan halen.
Wow cherry, lijkt mij leuk maar is iets te hoog gegrepen voor mij
Lezen

Haken

Series kijken

Koken en kookwebsites en kookboeken doorspitten

Maar dus geen 'echte' hobby. Ik ben ook snel ergens op uitgekeken.

Ooit, als ik wat meer geld te besteden heb, wil ik graag een wat duurdere digitale spiegelreflexcamera kopen en een cursus fotografie gaan volgen.
Hou van lezen, koken, muziek luisteren, concerten bezoeken. Binnenkort wil ik ook weer beginnen met dansles. In de winter vind ik legpuzzelen ook wel leuk, lekker suf
heb al 25 jaar bepaalde hobbie,maar die noem ik niet ivbm herkenbaarheid.gaat wel veel tijd in zitten,maar is nog steeds erg leuk.verder forummen,koken,opeten,lezen,tuinwroeten,fietsen,wandelen,film kijken,telefoneren
Tekenen (maar ik kom er helaas te weinig aan toe).

Verder winkelen, rondsnuffelen op internet naar leuke dingen, series kijken en heerlijk niksen .
Ik heb maar eens mijn hobbykast leeggehaald, er kwam een troep uit borduursetjes, cuttlebug en scorpal en heel veel zooi. Denk dat mijn nieuwe hobby spullen verkopen word op marktplaats.
Ik haak, borduur, schilder soms, lees en schrijf
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Paardrijden, wandelen, kleding kopen.

Verhalen schrijven, beeldhouwen... Fietsen!
Lezen, tuinieren, piano spelen, series kijken.
Ik heb gisteren een beeldje uit speksteen gemaakt. Dat was erg leuk, maar wel prijzig om het daar te blijven doen. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een beginnerssetje voor thuis. Nou ja, in de tuin dan. Want het geeft een heleboel stof. Toch was het erg leuk om te doen.

Heb je al wat aan onze tips gehad?
@kelso, leuk om beeldjes te maken van speksteen, maar ik ben al niet zo goed in tekenen, schilderen enz. Iemand had het over sieraden maken, misschien is dat wat voor mij. Ik zag ook op internet dat iemand dat deed met klei polymar ofzo. Ik zoek nog even verder voordat ik weer wat aanschaf. Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag.
Dansen! er zijn zoveel soorten, zit vast wel iets leuks tussen! Buikdans, hiphopdans, stijldans, ballet, moderne dans, paaldans, wat dan ook. Instrument leren spelen, puzzelen (vooral voor de winteravonden), scrapboeken ofzo
quote:mamaleintje schreef op 05 juni 2012 @ 19:01:

@kelso, leuk om beeldjes te maken van speksteen, maar ik ben al niet zo goed in tekenen, schilderen enz. Iemand had het over sieraden maken, misschien is dat wat voor mij. Ik zag ook op internet dat iemand dat deed met klei polymar ofzo. Ik zoek nog even verder voordat ik weer wat aanschaf. Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag.

Hey mamaleintje,

Ik kan ook absoluut niet tekenen, dus mijn beeld is 'abstract'

Bedoel je misschien zilverklei?

Een instrument leren bespelen kan idd ook erg leuk zijn. En dat hoeft echt niet perse een half uur per dag. Zelf pak ik vaak 10 minuten en dan ben ik weer even klaar, totdat ik me weer verveel op en dag. :D Je zult verbaasd zijn over je eigen kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven