doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nu...beetje moe, dus zeg maar een 6. Maar dat kan zomaar in een 10 omslaan.

Hoe krijg jij je lekkerste orgasme?
Door het zo lang mogelijk uit te stellen.

De vorm van je borsten: peer, appel, meloen, mandarijntjes, ander fruit?
Grote appels, of kleine meloentjes.

Waar denk je aan als je je orgasme wil uitstellen?
Niets in het bijzonder. Ik hou me gewoon in.

Bouw je ideale bedpartner!
[
[
quote:Lavuera schreef op 30 maart 2008 @ 14:28:

kleine correctie, of gewoon Will Smith in de beginscene van I, Robot , waarneer hij uit zijn bed komt en gaat douchen.

Need to say more..Noo you don't. Wat een beeld.....jummie
Tussen 1.65 en 1.80. Lang haar, donkere pretogen. Zwoele volle lippen, parmantig neusje. Lange benen. Stevige volle borsten met iets naar boven wijzende tepels. Kleine donkere tepelhoven met tepels als kiezels (rrrrrr...). Ronde billen, weinig tot geen schaamhaar.

Wanneer voel je je het meest sexy?
Goed een mannelijke reactie dan. Ideale bedpartner? Blond, lang haar. 1m80. Juiste rondingen: billen rond en duidelijk aanwezig, borsten klein en zeer gevoelig. Geschoren, met een zucht naar geilheid, nat en beschikbaar. Iemand die zoekt naar haar eigen genot....

Wat maakt jou als vrouw beschikbaar?
Ik voel me het meest sexy ,in een jurkje of rokje, hoog gehakte pumps of laarzen, kousen ,spannende lingerie en mooi opgemaakt.En dat hij dan heel verlangend naar me kijkt....

De vraag wat mij als vrouw beschikbaar maakt begrijp ik niet helemaal, dus laat ik hem staan.
Ja, ik begrijp het. "beschikbaarheid" laat zich moeilijk uitleggen. Het is net wat meer dan "Wanneer voel je je het meest sexy". Misschien is het beter te definieren als "wanneer voel je je het meest sexy als je geil bent, je met sex bezig bent in een niet seksuele omgeving". Is dat te begrijpen?
Nee, maar dat kan aan mij liggen. Hahaha.
quote:Alexje schreef op 30 maart 2008 @ 15:59:

Ja, ik begrijp het. "beschikbaarheid" laat zich moeilijk uitleggen. Het is net wat meer dan "Wanneer voel je je het meest sexy". Misschien is het beter te definieren als "wanneer voel je je het meest sexy als je geil bent, je met sex bezig bent in een niet seksuele omgeving". Is dat te begrijpen?Nee, ik begrijp het nog steeds niet echt. Maar ik ben ook blond...
Kan je het niet met een voorbeeld illustreren?
Ok, hier komt een voorbeeld....maar dan blijft er voor jezelf misschien weinig ruimte voor je eigen iterpretatie over.

Sexy met voorbedachte rade, zonder er iets mee te doen. Je bent geil en kleed je sexy, zoals je beschreef, rokje/jurkje, pumps, lingerie. Je geilheid bevestigend. Weten dat je geil bent, jezelf nog geiler maken zonder er iets mee te doen...

Lol, het blijft een beetje lastig te omschrijven.... Begrijp je het nu beter?
Dus jezelf opgeilen? Maar waarom zou je er dan niets mee doen?
Beetje zonde, nietwaar? (Dat is overigens niet de nieuwe vraag )
Of bedoel je dat als ik me sexy voel ik dan ook beschikbaar zou zijn?
Je zou het kunnen omschrijven als je jezelf opgeilen. Maar dat zou het weer klein maken. Ik bedoel meer het geil zijn, er niets mee doen en daarmee voor jezelf je beschikbaarheid vergroten.

@Stewardess, nee dat bedoel ik niet. Jezelf beschikbaar voelen is iets anders dan beschikbaar zijn.

Zie het meer als spelen met je eigen geilheid.

Nieuwe vraag dan maar? Hoe speel je met je eigen geilheid?
(Alexje, misschien dat je toch een iets concretere vraagstelling moet hanteren. Je laatste vraag kan extreem concreet opgevat worden, maar of dat nou je bedoeling is...? Ik vat hem maar even wat breder op)

Ik gebruik mijn fantasie.

Doe je aparte dingen als je klaarkomt? (vreemde gezichten trekken, luidruchtig zijn, schudden etc.)
Ik kreun en ik ben schokkerig en ik geniet vooral.

Wat doe jij als je klaarkomt?
Kreunen en vreemde vertrokken gezichten trekken, haha.

Wel eens een man meegemaakt die het orgasme fakete?
Lijkt me moeilijk voor een man.

Heb jij wel eens orgasme gefaked?
Ja.

@ Stewardess. Ik heb ergens op dit forum gelezen dat mannen 'droog' klaar kunnen komen en dan zouden ze wel kunnen faken (denk ik).

Wat is het gekste/raarste/vreemdste attribuut wat je tijdens de sex gebruikt hebt om de vrouw te penetreren? Of wat je als vrouw gepenetreerd hebt gekregen.
Saai antwoord: mijn penis.

Met wel "vreemd" voorwerp heb je je wel eens bevredigd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven