krasjes, slapeloosheid en entiteiten?

03-06-2012 18:43 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Viva lezer,

Vanaf jonge leeftijd ben ik spiritueel aangelegd. De laatste tijd twijfel ik alleen of ik zelf last heb van entiteiten.

Mijn huidige vriend heeft sinds hij met mij omgaat slapelose nachten . Hij heeft een druk leven qua werk, studie, vrienden en inderdaad onze relatie. Toen hij voor het eerst mijn huis binnenstapte zag ik boven zijn hoofd een zwart iets. Dit schrok mij toen erg af maar wilde graag weten waardoor dit kwam. Later leerde ik zijn vrienden kennen en voelde een negatieve energie rond hen heen. Het meerendeel van zijn vrienden zitten aan de drugs en gaan naar heftige techno feestjes.

Als hij een weekend bij mij heeft doorgebracht slaap ik zelf ook onrustig en als hij naast me ligt droom ik heel erg raar.

Maar hetgeen waar ik mij zorgen over maak is toen hij vandaag tegen mij vertelde dat hij weer niet zo lekker heeft geslapen en hij vervolgens naar zijn handen kijkt waarop allemaal krasjes zitten.

Ga ik mij toch eens afvragen of dat ergens van mijn omgeving komt. Dit doordat mijn vorige exen ook weleens krasjes op hun handen hadden en last hadden van slapeloosheid.

Hoe denken jullie hierover, welke stappen kan ik wellicht ondernemen?
Heeft je bed scherpe randjes?
Misschien je nagels eens knippen?
Harsen is beter dan scheren, dan krijg je van die stoppels die best pijn kunnen doen voor de ander.

Sorry

*duikt weer terug naar andere topic*
Je kan beginnen met het stoppen zoveel om je heen te voelen, als in actief om je heen voelen, misschien dat het dan rustiger voor je wordt en voor je vriend. Innerlijke onrust kan besmettelijk zijn en dat kan de reden zijn dat je lovers zo onrustig naast je liggen.

Op krasjes heb ik geen antwoord.
Muggen?
quote:Toen hij voor het eerst mijn huis binnenstapte zag ik boven zijn hoofd een zwart iets. Dit schrok mij toen erg af maar wilde graag weten waardoor dit kwam. Later leerde ik zijn vrienden kennen en voelde een negatieve energie rond hen heen. Het meerendeel van zijn vrienden zitten aan de drugs en gaan naar heftige techno feestjes.

Ik begrijp niet dat je je druk maakt over slapeloosheid en krasjes van je vriend.

Ik zou gewoon uit de buurt blijven van dit soort mensen.

Zeker omdat je zo gevoelig bent, lijkt me dat je jezelf daartegen moet beschermen.
Ik vraag me af wat jij in je slaap met je lovers uitvoert Slaap eens apart en kijk eens of hij dan ook schrammen heeft.
Ga in therapie!
Ik denk dat je je gevoel moet volgen en hem met zwarte wolk en al uit je leven moet bannen. Hij trekt blijkbaar boosaardige entiteiten aan. Het is slechts een kwestie van tijd voor die hun woede ook op jou gaan richten.
Ga in therapie!
Bij drugsgebruikers heb je geen entiteiten meer nodig om te weten dat dat negatief is.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het is hier al een paar jaar vrij rustig qua entiteiten. Misschien is verhuizen een optie?
Ik geloof niet zo in dit soort dingen... maar goed, ik denk even mee. Als je bij hem slaapt, hoe gaat het dan?
Misschien moet je eens een camera op je bed richten voor 's nachts (als in paranormal activity).
Heerst het die geesten?
quote:Star schreef op 03 juni 2012 @ 19:24:

Heerst het die geesten?Ja, de maand mei was op het forum vreemdgangers-maand. En juni is blijkbaar geesten-maand.
quote:emma77 schreef op 03 juni 2012 @ 19:24:

Misschien moet je eens een camera op je bed richten voor 's nachts (als in paranormal activity).Die entiteiten zijn echt veul te slim om zich daarmee te laten betrappen hoor. Dat leerde ik al in de brugklas. Was je ziek die dag?
quote:woofy schreef op 03 juni 2012 @ 19:21:

Ik geloof niet zo in dit soort dingen... maar goed, ik denk even mee. Als je bij hem slaapt, hoe gaat het dan?Als ik bij hem slaap, droom ik zelf heel vreemd, hij lijkt nergens last van te hebben.
wat is er aan de hand vandaag?
It is Ghostweek on Vivaforum!!!!!!!!
Boehoehoehoeeee they are out to get you Meds
WTF is er aan de hand op het forum? Geestverruimende topics vallen aan
Onder het bed gaan slapen TO?
Goed dat je dit op psyche zet! Bezoek eens een psycholoog want het gaat niet goed met jou!

Je lijd aan waandenkbeelden.
quote:penelopeia schreef op 03 juni 2012 @ 19:27:

Ja, de maand mei was op het forum vreemdgangers-maand.Het was toch ik-ben-per-ongeluk-zwanger-maand?
quote:Star schreef op 03 juni 2012 @ 19:24:

Heerst het die geesten?Ooow, ik dacht : ben ik nou gek? " met al die geestentoestanden op het forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven