krasjes, slapeloosheid en entiteiten?

03-06-2012 18:43 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Viva lezer,

Vanaf jonge leeftijd ben ik spiritueel aangelegd. De laatste tijd twijfel ik alleen of ik zelf last heb van entiteiten.

Mijn huidige vriend heeft sinds hij met mij omgaat slapelose nachten . Hij heeft een druk leven qua werk, studie, vrienden en inderdaad onze relatie. Toen hij voor het eerst mijn huis binnenstapte zag ik boven zijn hoofd een zwart iets. Dit schrok mij toen erg af maar wilde graag weten waardoor dit kwam. Later leerde ik zijn vrienden kennen en voelde een negatieve energie rond hen heen. Het meerendeel van zijn vrienden zitten aan de drugs en gaan naar heftige techno feestjes.

Als hij een weekend bij mij heeft doorgebracht slaap ik zelf ook onrustig en als hij naast me ligt droom ik heel erg raar.

Maar hetgeen waar ik mij zorgen over maak is toen hij vandaag tegen mij vertelde dat hij weer niet zo lekker heeft geslapen en hij vervolgens naar zijn handen kijkt waarop allemaal krasjes zitten.

Ga ik mij toch eens afvragen of dat ergens van mijn omgeving komt. Dit doordat mijn vorige exen ook weleens krasjes op hun handen hadden en last hadden van slapeloosheid.

Hoe denken jullie hierover, welke stappen kan ik wellicht ondernemen?
Pinkmeagan, mensen die drugs gebruiken trekken entiteiten aan. Laat maar weten of je meer wilt weten door een persoonlijk bericht naar me te sturen. Ik laat me hier niet openbaar over uit op dit forum. (te veel grapjassen hier die de boel belachelijk maken)
Niet met hem op vakantie gaan!! Ik treed liever niet in details maar geloof me dat ik weet waar ik over praat. NIET DOEN!!
Ga in therapie!
Okee, nu even een serieus antwoord. Je bent dus blijkbaar gevoeliger dan andere mensen. Je krijgt extra informatie die met de zintuigen gewoonlijk niet waar te nemen is.

Waarom DOE je dan niks met die informatie?!?

Je ziet en voelt negatieve dingen in de buurt van je vriend, slaapt onrustig en droomt vreemd. Je wordt driedubbel gewaarschuwd en je snapt nog niet dat je weg moet wezen.

Echt hoor, je zou eens kunnen beginnen om je eigen gave serieus te nemen. Anders is het niet meer dan gezwatel om de aandacht te trekken.
quote:Maryssa schreef op 03 juni 2012 @ 21:22:

Pinkmeagan, mensen die drugs gebruiken trekken entiteiten aan. Laat maar weten of je meer wilt weten door een persoonlijk bericht naar me te sturen. Ik laat me hier niet openbaar over uit op dit forum. (te veel grapjassen hier die de boel belachelijk maken)Nee, zoals ik zei, drugs veroorzaken soms ernstige huidproblemen. Dan vallen er spontaan gaten in je huid. Ik heb het met eigen ogen gezien. Als je de link niet kunt leggen met drugsgebruik, is het heel eng, dat je spontaan wondjes krijgt, maar als je een plausibele verklaring hebt, moet je die niet negeren en alsnog in het paranormale gaan zoeken.
Occam's razor
tis allebei, van drugs krijg je huidproblemen en psychoses
quote:NouEvenNiet schreef op 03 juni 2012 @ 21:49:

Okee, nu even een serieus antwoord. Je bent dus blijkbaar gevoeliger dan andere mensen. Je krijgt extra informatie die met de zintuigen gewoonlijk niet waar te nemen is.

Waarom DOE je dan niks met die informatie?!?

Je ziet en voelt negatieve dingen in de buurt van je vriend, slaapt onrustig en droomt vreemd. Je wordt driedubbel gewaarschuwd en je snapt nog niet dat je weg moet wezen.

Echt hoor, je zou eens kunnen beginnen om je eigen gave serieus te nemen. Anders is het niet meer dan gezwatel om de aandacht te trekken.

Ja, klopt als hij nou niet zo leuk was dan was het makkelijker om weg te lopen.

En misschien dat hij gehealed kan worden? Mja om dit onderwerp nou aan te snijden want hij gelooft niet echt in het spirituele. Verder zeg jij dus dat ik gewaarschuwd wordt?
quote:pinkmeagan schreef op 03 juni 2012 @ 22:43:

[...]

En misschien dat hij gehealed kan worden? Mja om dit onderwerp nou aan te snijden want hij gelooft niet echt in het spirituele. Verder zeg jij dus dat ik gewaarschuwd wordt?Een zwarte vlek boven zijn hoofd wil niet per s'e zeggen dat er iets mis is met zijn karakter, het kan bijvoorbeeld ook een donkere herinnering zijn. Het is aan jou en je ervaring met zijn gedrag om te bepalen of je al dan niet met een goed persoon te maken hebt. Lijkt me niet verstandig om mensen te duiden op basis van dat soort zaken.
quote:pinkmeagan schreef op 03 juni 2012 @ 22:43:

[...]

En misschien dat hij gehealed kan worden? Mja om dit onderwerp nou aan te snijden want hij gelooft niet echt in het spirituele. Verder zeg jij dus dat ik gewaarschuwd wordt?

Beste TO, wat denk je zelf? Stel je wilt op de fiets naar buiten gaan om boodschappen te doen. Je ziet loodgrijze wolken in de lucht hangen, in de verte al een paar bliksemschichten aan de hemel verschijnen, de wind begint zeer stevig te waaien... wat doe je dan.... ga je dan alsnog in je zomerjurkje op de fiets stappen of doe je iets 'met de signalen' die je krijgt. Vind het een goed punt dat NouEvenNiet aanhaalt.

Sowieso kun je niemand helpen, als hij zelf niet begint met hulp zoeken/willen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 juni 2012 @ 22:23:

tis allebei, van drugs krijg je huidproblemen en psychosesEen soort gedeelde waan bedoel je? Dat de vriend van TO een psychose heeft en wondjes ziet en dat TO die dan spontaan ook ziet?
Occam's razor
nou even een update..

we hebben officieel 4 maanden en vanaf vorig jaar september begon het eigenlijk al alleen vind ik hem de laatste tijd niet meer zo leuk.

In het begin was het nieuw en spannend maar nu het vooral van zijn kant steeds serieuzer begint te worden (gespreksonderwerpen als kinderen, huwelijk etc.) ben ik goed gaan nadenken. In het begin vond ik het best een leuke gedachte om met hem te trouwen maar nu hij zich ook steeds saaier gaat gedragen weet ik het echt niet meer. Voordat ik er serieus een punt achter zet ga ik het er toch met hem over hebben. Verder heb ik soms het gevoel dat hij niet meer zo zijn best voor me doet, meestal ben ik degene die komt met leuke ideeën. Als ik dan ook soms aan hem vraag wat hij leuk vind om te doen krijg ik zo'n antwoord het maakt niet uit al doen we niets vind het leuk om tijd met je door te brengen. Tja, ehh..? Heb dan ook zoiets van lekker makkelijk je krijgt niet alles zo in je schoot geworpen en doe dan ook vooral niets.

Als hij nu naast me ligt dan slaap ik tegenwoordig helemaal niet meer en verder hoor ik niets meer van zijn slaapproblemen dus ik neem aan dat ze over zijn. Wel zegt hij dat hij graag van routine houdt en soms weken achter elkaar een botherham met pindakaas eet.. nja okee het effect had wel dat elke keer dat ik ging lunchen aan hem dacht en niet meer bij kom van het lachen. Maar een serieus gesprek is nu wel vereist aangezien hij iets anders wilt dan ik.

(oh en verder voel ik mij compleet opgebrand nadat hij een weekend is langs geweest)
Vier maanden verkering. Vuur is nu al geblust. Het zal best een aardige gozer zijn. Maar ik denk dat er meer leuke mannen zijn. Ook wel een die geen drugs gebruikt en nog steeds leuk is na de eerste vier maanden...
Occam's razor
Eh... je wilt misschien trouwen met iemand waarvan je je totaal afgebrand voelt nadat hij een weekend bij jou is geweest???

Verder vind je dat hij weinig moeite voor je doet en jullie zijn nog maar heel kort samen, lijkt me nou niet echt hoopgevend voor de toekomst.

Heb je trouwens nog iets gehad aan mijn mail? Ik heb er niets op terug gehoord van je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven