Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave 2011

03-05-2012 14:16 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag, ik heb vorige week een brief gehad van de belastingdienst met het te ontvangen geld, de dagtekening van de brief is 4 mei 2012. Krijg ik dit geld dan op deze datum? Hebben meer mensen al bericht gehad van de belastingdienst?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Esmee
quote:catootje76 schreef op 05 juni 2012 @ 12:47:

[...]

waarom bel je de belastingdienst niet,weet je ook of het binnnen is gekomen en hebben ze misschien al een dagtekening voor je .

weet je ook weer wat meer...ik had al gebeld ze hadden geen dagtekening
Goodfella,

Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Onderop de stapel dus geduld. Het komt echt wel.

Binnen 3 weken moet het geregeld zijn.Voor 1 Juli bericht.

Maar ik geef toe.... Als het nog 3 weken duurt is dat best lang. Maar ik ben dan nog niet failliet

Dus geduld.
quote:goodfella schreef op 05 juni 2012 @ 12:51:

[...]

ik had al gebeld ze hadden geen dagtekening

dan heeft het ook geen zin om nu al de blauwe brief te verwachten .

als we mazzel hebben misschien over een dag of 10!
quote:esther_81 schreef op 05 juni 2012 @ 13:01:

Goodfella,

Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Onderop de stapel dus geduld. Het komt echt wel.

Binnen 3 weken moet het geregeld zijn.Voor 1 Juli bericht.

Maar ik geef toe.... Als het nog 3 weken duurt is dat best lang. Maar ik ben dan nog niet failliet

Dus geduld.

ahahahhaah ja geduld moeten we hebben

ze regelen het gewoon raar want me buurman heeft al ze geld in mei ontvangen weet ook echt niet hoe ze het regelen allemaal

maar weet wel als ik de belasting moet betalen krijg ik meteen bericht
Ja ik weet het. Zelf heb ik het eind januari ingediend. Ik ken mensen die pas halverwege maart hebben opgestuurd en die hebben het allemaal al.

Mijn partner en ik doen tegelijk samen. We hebben er 1 binnen met dagtekening 2 juni en 1 nog niet. Vanmorgen gebeld en deze is nog niet eens verwerkt...dus geen dagtekening.

Enne... laten we daar nou net al het geld op terug krijgen....
Waar moet je dan naar toe bellen. Uiteraard de belastingdienst...Maar is dat gewoon het eerste beste tel nummer die ik vind op de site?

Ik heb ook nog niets...
Volgens mij heb ik het ergens begin april opgestuurd (had weer eens problemen met die stomme Digi-D)... iemand een idee wanneer ik het dan kan verwachten? Is dit dan inderdaad pas na juli/de zomer?
Het is al gelukt. Ik moet nog ff geduld hebben maar het is iig wel goed binnen gekomen e.d dat is fijn :D
Ik heb ook al jaren mijn geld in mei op mijn rekening en nu dus ook nog steeds niet, paar minuten geleden gebeld met belastingdienst ,maar ze konden nog geen dagtekening zien in het systeem helaas , enigste wat hij me kon vertellen is dat ik voor 1 juli bericht krijg omdat hij kon zien dat de aangifte voor 1 april binnen was maar dat was niet de garantie dat ik dan ook voor 1 juli mijn geld zou hebben,,,,zucht,,,,,,,
Maximaal 10 dagen na dagtekening wordt het gestort.

Meestal rond de datum van de dagtekening.

Veel zijn er al afgehaakt van dit forum omdat zij het geld al hebben.

Leuk te zien wie het nu als eerste heeft. Laten we er een wedstrijd van maken...

Niet bij de pakken neer zitten... Zo erg is het nu ook weer niet. Het is maar geld!
quote:MMR schreef op 05 juni 2012 @ 13:50:

Waar moet je dan naar toe bellen. Uiteraard de belastingdienst...Maar is dat gewoon het eerste beste tel nummer die ik vind op de site?

Ik heb ook nog niets...0800-0543, BSN bij de hand houden. Succes!
Bij mij hadden ze een oud rekeningnummer van stal gehaald ipv mijn huidige (die ze ook allang hadden). Telefonisch het juiste rekeningnummer doorgegeven. Daarna alsnog een brief gekregen met de vraag welk rekeningnummer ik gebruik, zucht. Deze ingevuld en opgestuurd. En nu ben ik aan het wachten tot ze het geld overmaken. De dagtekening vd oorspronkelijke brief was 19 mei.
Ik heb nog niks hoor! Zal morgen eens bellen ook nog geen brief namelijk.

Stommm
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Zo irritant heb t midden maart ingevuld en nog nix binnengehad begin erg ongeduldig te worden hahaha
ik heb ook gebeld

en mijn dagtekening was 7 juni

maar nog geen brief gehad
Ik heb zaterdag een brief ontvangen met dagtekening 2 juni maar het is nu de 6 de en er staat nog niks op me rekening ben benieuw hoe lang t nig duurt!
quote:sabje_maantje schreef op 06 juni 2012 @ 01:26:

ik heb ook gebeld

en mijn dagtekening was 7 juni

maar nog geen brief gehadEh, dagtekening 7 juni betekent toch dat je de brief morgen kunt verwachten?
Zeg maar Spijker.
Ja klopt spijker! En t geld word ook rond die dag gestort meestal de dag van dagtekening maar bij mij is t dus ook later, beetje jammer haha
Ik heb ook nog niks terwijl het voor 1 april binnen was.
Het clubje wachtenden wordt inderdaad steeds kleiner.. maar niet minder spannend. Ik hoor veel vrienden om me heen erover. Natuurlijk weten we allemaal dat de BD tot 1 juli de tijd heeft, maar als je al die jaren begin mei al brief/geld binnen hebt is het wel ff zweten. En als je flink terugkrijgt wil je 't onderhand wel op je rekening hebben, 't is tenslotte je eigen geld wat je al 'n half jaartje 'voorschiet'.

Ik heb pas geleden gebeld om te checken of alles wel goed is gegaan maar meer kun je niet doen. De brievenbus is nog nooit zo vaak open gegaan hahahah.
Ik heb ook maar eens aan de bel getrokken zag vanmorgen dat de dagtekening op me brief 1 juni was en heb nog niks ontvangen wat blijkt ik moet nog een x me rekening nummer door geven dt is al de 3 de keer pfff word je toch gek van!! Dus moet deze week n brief krijgen en dan moeten hun t nog verwerken en dan duurt t max nog 10 werkdagen t is maar goed dat ik ff gebeld heb!! Dus mensen juich niet te hard als je de brief ziet wie weet duurt t dus nog even!
quote:Moondancer schreef op 05 juni 2012 @ 15:10:

Bij mij hadden ze een oud rekeningnummer van stal gehaald ipv mijn huidige (die ze ook allang hadden). Telefonisch het juiste rekeningnummer doorgegeven. Daarna alsnog een brief gekregen met de vraag welk rekeningnummer ik gebruik, zucht. Deze ingevuld en opgestuurd. En nu ben ik aan het wachten tot ze het geld overmaken. De dagtekening vd oorspronkelijke brief was 19 mei.

Bij mij ook iets dergelijks. In maart aangifte gedaan, rekeningnummer nogmaals doorgegeven, krijg ik een brief dat ze mijn rekeningnummer niet hebben

Heb ik voor de zoveelste keer nog maar eens doorgegeven en ik heb het geld vandaag gekregen, gisteren nog achteraan gebeld waar het bleef. Dagtekening was 12 mei.
Nog geen bericht, geen geld... We wachten af!
vermoeiend die belastingdienst he
Ik heb ook net gebeldmet de bd, normaal krijg ik mijn geld half mei, nu nog steeds niks gehoord. Mijn man en ik doen gelijk aangifte en hij kreeg 15 mei bericht en ik wil nu ook berichtwant ik krijg behoorlijk wat terug.

Meneer van de bd zei net dat er een bericht voor me klaar staat met de datum van 9 juni, nog effe wachten dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven