doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vreemd lees ik als "anders dan een vib of dildo"..douchekop..althans de waterstraal

is je orgasme lekkerder bij eigen handwerk of als een ander je helpt?
Als het helpen bestaat uit handwerk, dan ben ik het "handigst". Tegen goed mondwerk kan ik echter niet op.

Zelfde vraag voor een dame.
Hier hetzelfde Joey.

Handwerk prima als het een keer niet zo makkelijk gaat (door drank of vermoeidheid) maar de intensiteit is veel groter bij goed mondwerk.

Zeg je het als je denkt dat het door de ander niet lukt of laat je hem/haar maar doormodderen?
[
Nee

Wel eens voortijdig gestopt met orale seks vanwege lucht/smaak?
anoniem_64707 wijzigde dit bericht op 31-03-2008 12:28
Reden: vraagje toegevoegd
% gewijzigd
nee nog nooit.... (niet nodig gelukkig!)

wel eens iemand tegen het lijf gelopen die er echt niks van bakte tussen de lakens?
Ja, tuurlijk, wie niet zou ik zeggen. Het vreemde is ook dat als het lijkt te klikken met een vrouw, de seks op zich nog steeds een afknapper kan zijn. Dan blijven er weinig andere opties open om nog iets met elkaar te beginnen.

Wat was je grootste fiasco in bed?
*edit*
anoniem_64707 wijzigde dit bericht op 31-03-2008 13:18
Reden: dubbele post
% gewijzigd
iemand die..na net gepijpt te zijn...halverwege de daad het bed uitstapt onder het mom: "Sorry, ik kan dit niet..ex..blabla"..

Afknapper!

Wat maakt jou een ideale sexpartner?
Mijn zucht naar het vrouwelijk genieten.... zien hoe ze smelt en blijft smelten, velangt, opwarmt, warm wordt, heet, explodeert en blijft exploderen.....thats my thing;-)

Wat is de meest onmogelijke plek waar je jezelf hebt bevredigd?
op mn werkplek, bureaustoel..man wat had ik 't warm haha

wat hoor je het liefst in je oor gefluisterd worden als je ligt te n**ken?
oe, persoonlijke vraag. Nou iets als: wat is je k*tje lekker strak, warm etc. of wat ik laatst had wat super vond was; blijf es heel stil liggen en voel hoe ik in en uit je ga. Bevelen mogen ook ;)

haha.

Ik geef deze vraag graag ook nog n keer aan een ander! Ben wel nieuwsgierig.
Vieze woordjes, toegepast op ongepaste situaties.....

Voorbeeldjes:

Zou je dan in haar broekje willen voelen..?

Zou je je op haar aftrekken...?

neem mijn natte....

enzenz

En jij?
Vind je het lekker als ik je n**k? (op een dwingende toon) Maar soms ook zelfs: Wat ben je toch een heerlijk sletje (maar dat moet je dus normaal nooit tegen mij zeggen.)

Word je graag aan je haar getrokken?
na een tijdje teasen en haar net niet laten komen, als ze me dan aan mijn haren dichterbij trekt...prima..

wel eens spijt van iets op sexgebied dat je hebt gedaan? (en wat dan?)
@ Mac:-) het dwingende daarin vind ik wel erg opwindend, maar ik vraag er niet om. Het lijkt me overigens een vraag voor ons dames hier.

@ Gizzy Ja, na een gemiste trein toch bij die date blijven slapen, hij wilde sex, ik eigenlijk niet..wel toegegeven..later spijt van

Noem 's een gebruiksvoorwerp uit de keuken wat je een stimulans of hulpmiddel vindt voor tijdens de sex?
anoniem_64707 wijzigde dit bericht op 31-03-2008 14:15
Reden: Gizzy was sneller..
% gewijzigd
Ik kan me voorstellen dat een houten spatel om tikjes uit te delen geen slecht figuur zou slaan....

Wat is het spannends dat je in het openbaar op seksgebied hebt beleefd?
In mijn keuken is mijn kookeiland zeer praktisch, qua gerei zie ik hier niets erotisch, ik heb net mijn tomatensoep doorgedaan met de staafmixer, auw !

In het openbaar : in Parijs heb ik toenmalige vriend zweetdruppeltjes bezorgd toen hij lezing af en ik zat op de eerste rij

Voor het overige ben ik vrij privé aangelegd.

Zou absoluut niet mogen, maar heb je toch al eens iets gedaan bij de ander wat die echt niet leuk vond ?
ehhh....

Lastige vraag.....

Toen ik 17 was heb ik in Spanje s'avonds op het strand met een zweeds meisje liggen zoenen. Ze had een rokje aan en tot twee keer toe glipte een verdwaalde vinger langs het elastiek van haar broekje in haar..... Ze merkte het niet direct, maar was er niet van gediend.... Dat moet wat dat betreft mijn grootste zonde zijn...

Over welke extremiteiten fantaseer je weleens?
bondage, plassex

vraag blijft staan
Een gangbang met allemaal grote donkere mannen, .

Heb je een enigszins vreemde fetish?
Ja, een streepje haar boven een strakke boxer!

Heb je wel eens seks gehad met een donkere man/vrouw, en was dat echt anders/lekkerder/specialer.Zo ja, waarom?
Ja. Het adagio "once you go black, you never go back" lijkt te kunnen kloppen. Wat was er dan anders? Ze lieten zich veel meer gaan dan wat ik gewoon was van Europese vrouwen (hoewel ik moet toegeven dat mijn ervaring daar zeer beperkt is). Toppunt was 4x klaarkomen in één nacht, ik kan je vertellen dat ik toen knock-out was.

Hoe vaak ben jij ooit al achtereen klaargekomen?
@ stewardess ja, totaal een keer of 5..vijf verschillende mannen..variërende afkomst..eigenlijk was maar 1 top en 2 hele erge afknappers..Die ene die helemaal top was was een Afro-Amerikaan, groot breed, kale kop en een mooie pik..onwijs uithoudingsvermogen, ik vond 'm heel lekker..kicken dat contrast..zo'n donkere huid en ik blank meisje

@ tintin tijdens sex kom ik nauwlijks..daarentegen als ik alleen ben..keer of 5..

stel je bent een dag iemand van het andere geslacht..wat zou je willen ervaren op sexgebied?
Ik zou wel gepijpt willen worden en ook zou ik willen ervaren hoe het is om te penetreren.

Met hoeveel mensen (ongeveer) heb jij seks gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven