Mode & Beauty alle pijlers

Jurkje bruiloft

07-06-2012 11:28 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een bruiloft waarbij er niet echt kledingvoorschriften zijn, maar waarbij de bruid en bruidegom wel graag rode accenten zien. Nu zag ik dit jurkje, maar die is nogal uit mijn comfort-zone Sinds de 2 kids ben ik niet echt tevreden over mijn bovenlichaam zeg maar, en draag ik eigenlijk alleen zwart. Broeken en rokjes in alle kleuren, maar tops en jurkjes altijd 'safe'. Wat vinden jullie? Kan dit jurkje als je geen maatje 36 hebt? En hoe vinden jullie de combinatie met een dun rood lak riempje en rode lak pumps? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.

Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Wit? Als je niet de bruid bent.
De kleur is te licht; bijna wit. Dat kan echt niet. In een andere kleur kan het wel. Ik vind wel dat het jurkje je moet staan; het is een mooi jurkje, maar wel voor iemand die het figuur ervoor heeft. Staat het jurkje je wel? Misschien kun je het dan in een andere kleur kopen?
Hij is niet wit. Hij is grijs/beige.. Wel duidelijk te onderscheiden van wit!
Draag gewoon een zwart jurkje met een rood riempje of een ander accent op?
Ik zou een andere kleur doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik denk dat het jurkje heel leuk staat met de door jouw genoemde rode accenten. Ik zou alleen even met de bruid overleggen of ze wit als kleur van het jurkje wel oke vind. Ik denk dat dit jurkje in koningsblauw ook heel mooi is.
Ik zou ook een andere kleur kiezen.

En het is op afstand een beetje moeilijk om te bepalen of dat jurkje jou staat. Ligt aan de verhoudingen van je niet-maatje-36. Als je mooi in verhouding bent, denk ik dat het heel mooi kan staan.
quote:visje444 schreef op 07 juni 2012 @ 11:31:

Draag gewoon een zwart jurkje met een rood riempje of een ander accent op?Ja leuk, zwart op een bruiloft....
Ik zou het jurkje eigenlijk alleen dragen als je een duidelijke taille hebt. Dan zijn dit soort jurkjes mijns inziens altijd het mooist. Heb je buiten de rode accenten nog een dresscode?
Ik zou een andere kleur doen, dit is te wit.
Hij is er niet in een andere kleur helaas. Veel van jullie vinden hem te licht.. Zelf vind ik eigenlijk van niet, maar wil ook absoluut het risico niet lopen dat de bruid dat wel vindt.. Zwart jurkje had ik inderdaad ook al over nagedacht, maar vind dat dan weer wat minder 'feestelijk'.
Er zijn vast wel meer jurkjes te krijgen.
Te licht, neem een andere kleur als je niet weggekeken wil worden.
quote:galadriel schreef op 07 juni 2012 @ 11:36:

Er zijn vast wel meer jurkjes te krijgen.En meer kleuren dan zwart of wit (of beige).
This is not kosher!
quote:galadriel schreef op 07 juni 2012 @ 11:36:

Er zijn vast wel meer jurkjes te krijgen.Dat denk ik ook wel, ja. Suggesties zijn van harte welkom
quote:Jamil schreef op 07 juni 2012 @ 11:28:

Kan dit jurkje als je geen maatje 36 hebt?

[afbeelding]Welke maat heb je dan wel?
This is not kosher!
Leuk jurkje maar zou voor een andere kleur gaan!
quote:lilaemme schreef op 07 juni 2012 @ 11:34:

[...]

Ja leuk, zwart op een bruiloft....

Toch niet erg, als er gekleurde accessoires bij zijn? En TO geeft aan graag zwart te dragen.

Blauw zou ook heel mooi zijn.
Waarom hoor/lees ik toch altijd dat wit niet zou kunnen of mogen op een bruiloft? Ik vind het zelf een hele mooie kleur, die ook netheid en feestelijkheid uitstraalt dus ik zou het wel een leuk gezicht vinden als mijn gasten in het wit zouden komen op mijn bruiloft. Het gaat mij wel te ver om een kledingvoorschrift op de kaart te zetten, maar ik begrijp de aversie tegen de kleur niet.
http://www.zalando.nl/lp-dis-plain-fem- ... orm/_rood/

Allemaal rode jurken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Wellhello schreef op 07 juni 2012 @ 11:38:

[...]

Welke maat heb je dan wel?Over het algemeen 40, maar met hele stugge stoffen toch wel 42.
Zoiets:

NYC: wit is voor de bruid. Simpel toch? Kleuren zát die je nog wel gewoon kunt dragen.

Zou je je in zo'n model niet lekkerder voelen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven