domme katten naam
vrijdag 8 juni 2012 om 12:42
Morgen hebben we onze kat alweer een week. Hij komt uit het asiel is ongeveer 4 maanden oud en hij heet Meneer. Vonden ze daar in het asiel heel erg leuk. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo,n hele handige naam. Want als hij straks naar buiten mag moet ik hem roepen voor zijn eten en dan sta ik daar op straat te schreeuwen: Meneer!!!!!! Eten!!!!!!! Alle mannen die dan langs fietsen of lopen zullen gaan denken dat ik het tegen hen heb. Ooh wat zal ik rood worden. En mensen die bij ons zijn geweest om meneer te bewonderen vinden hem vreselijk zielig dat ie zo heet. Maar mijn kat zal het worst wezen. Hij is echt niet zielig hij heet gewoon zo. En ik kan hem geen andere naam geven want hij luistert dan niet. Heeft mijn kat de domste naam die je ooit gehoord hebt? Of heb jij of ken jij een kat(of ander dier) met een nog dommere naam dan de mijne?
vrijdag 8 juni 2012 om 13:47
vrijdag 8 juni 2012 om 13:49
vrijdag 8 juni 2012 om 13:53
quote:NymphadoraTonks schreef op 08 juni 2012 @ 13:45:
Nee als Roque of Rokje
Maar eigenlijk zou ik me sowieso dood moeten schamen over wat ik allemaal uitkraam tegen die kat.
Ik noem 'm zo vaak mijn lekkere zwarte kerel e.d. Moet er dan ook niet aan denken dat er dan een mensenmeneer met een negroide huidskleur langsloopt op dat moment.
En wij eten altijd kat op de pizza.
De buurtkinderen noemen hem ook allemaal netjes Roquefort want mijn dochter stelt hem aan ze voor. "Voorstellen" in combinatie met een kat klinkt vast ook al heel raar
Allemaal
Nee als Roque of Rokje
Maar eigenlijk zou ik me sowieso dood moeten schamen over wat ik allemaal uitkraam tegen die kat.
Ik noem 'm zo vaak mijn lekkere zwarte kerel e.d. Moet er dan ook niet aan denken dat er dan een mensenmeneer met een negroide huidskleur langsloopt op dat moment.
En wij eten altijd kat op de pizza.
De buurtkinderen noemen hem ook allemaal netjes Roquefort want mijn dochter stelt hem aan ze voor. "Voorstellen" in combinatie met een kat klinkt vast ook al heel raar
Allemaal
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
vrijdag 8 juni 2012 om 13:53
Bij Peaches moet ik hieraan denken van Peaches
http://m.youtube.com/watch?v=GmFp0I8AZqw
http://m.youtube.com/watch?v=GmFp0I8AZqw
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 8 juni 2012 om 13:56
ik vind meneer ook leuk! Heb ooit buren gehad waar de kat Jansen heette
hier reageren ze op van alles, de rooie noem ik regelmatig gup of jan doedel en de tijger reageert ook op mieneke of tuttebol en dat lijkt allemaal voor geen meter op hun eigen naam
hier reageren ze op van alles, de rooie noem ik regelmatig gup of jan doedel en de tijger reageert ook op mieneke of tuttebol en dat lijkt allemaal voor geen meter op hun eigen naam
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 8 juni 2012 om 14:11
Meneer is een leuke naam! Als je hem zo verschrikkelijk vindt, kun je dan geen naam verzinnen die een soort van zelfde klank heeft? Of afkorten naar Neer?
Een vriendin van mij heeft een kat in haar buurt wonen en als je niet oplet is ze zo bij je binnen. Omgedoopt naar Slet. Vond het briljant!
Mijn kat heeft een heel sukkelige naam gekregen, Adam. Past echt geweldig bij het dier, het is een held op (witte) sokken. Een schatje is het!
Een vriendin van mij heeft een kat in haar buurt wonen en als je niet oplet is ze zo bij je binnen. Omgedoopt naar Slet. Vond het briljant!
Mijn kat heeft een heel sukkelige naam gekregen, Adam. Past echt geweldig bij het dier, het is een held op (witte) sokken. Een schatje is het!