domme katten naam
vrijdag 8 juni 2012 om 12:42
Morgen hebben we onze kat alweer een week. Hij komt uit het asiel is ongeveer 4 maanden oud en hij heet Meneer. Vonden ze daar in het asiel heel erg leuk. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo,n hele handige naam. Want als hij straks naar buiten mag moet ik hem roepen voor zijn eten en dan sta ik daar op straat te schreeuwen: Meneer!!!!!! Eten!!!!!!! Alle mannen die dan langs fietsen of lopen zullen gaan denken dat ik het tegen hen heb. Ooh wat zal ik rood worden. En mensen die bij ons zijn geweest om meneer te bewonderen vinden hem vreselijk zielig dat ie zo heet. Maar mijn kat zal het worst wezen. Hij is echt niet zielig hij heet gewoon zo. En ik kan hem geen andere naam geven want hij luistert dan niet. Heeft mijn kat de domste naam die je ooit gehoord hebt? Of heb jij of ken jij een kat(of ander dier) met een nog dommere naam dan de mijne?
vrijdag 8 juni 2012 om 12:47
vrijdag 8 juni 2012 om 12:50
quote:demagnumvanellen schreef op 08 juni 2012 @ 12:42:
Morgen hebben we onze kat alweer een week. Hij komt uit het asiel is ongeveer 4 maanden oud en hij heet Meneer. Vonden ze daar in het asiel heel erg leuk. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo,n hele handige naam. Want als hij straks naar buiten mag moet ik hem roepen voor zijn eten en dan sta ik daar op straat te schreeuwen: Meneer!!!!!! Eten!!!!!!! Alle mannen die dan langs fietsen of lopen zullen gaan denken dat ik het tegen hen heb. Ooh wat zal ik rood worden. En mensen die bij ons zijn geweest om meneer te bewonderen vinden hem vreselijk zielig dat ie zo heet. Maar mijn kat zal het worst wezen. Hij is echt niet zielig hij heet gewoon zo. En ik kan hem geen andere naam geven want hij luistert dan niet. Heeft mijn kat de domste naam die je ooit gehoord hebt? Of heb jij of ken jij een kat(of ander dier) met een nog dommere naam dan de mijne?Ik zou de kat Worst gaan noemen.
Morgen hebben we onze kat alweer een week. Hij komt uit het asiel is ongeveer 4 maanden oud en hij heet Meneer. Vonden ze daar in het asiel heel erg leuk. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo,n hele handige naam. Want als hij straks naar buiten mag moet ik hem roepen voor zijn eten en dan sta ik daar op straat te schreeuwen: Meneer!!!!!! Eten!!!!!!! Alle mannen die dan langs fietsen of lopen zullen gaan denken dat ik het tegen hen heb. Ooh wat zal ik rood worden. En mensen die bij ons zijn geweest om meneer te bewonderen vinden hem vreselijk zielig dat ie zo heet. Maar mijn kat zal het worst wezen. Hij is echt niet zielig hij heet gewoon zo. En ik kan hem geen andere naam geven want hij luistert dan niet. Heeft mijn kat de domste naam die je ooit gehoord hebt? Of heb jij of ken jij een kat(of ander dier) met een nog dommere naam dan de mijne?Ik zou de kat Worst gaan noemen.
vrijdag 8 juni 2012 om 12:51
quote:ShamRock schreef op 08 juni 2012 @ 12:50:
Mijn kat van mijn ex heet ook meneer. Ik vond/ vind het een prima naam.
Ik houd niet van namen als: tijgertje, snoezie, zwartje, witje, dat genreik zag laatst iemand en die had een hond die wit/bruin was maar ze noemden hem Blackie. Heel apart.
Mijn kat van mijn ex heet ook meneer. Ik vond/ vind het een prima naam.
Ik houd niet van namen als: tijgertje, snoezie, zwartje, witje, dat genreik zag laatst iemand en die had een hond die wit/bruin was maar ze noemden hem Blackie. Heel apart.
Stressed is just desserts spelled backwards