domme katten naam

08-06-2012 12:42 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen hebben we onze kat alweer een week. Hij komt uit het asiel is ongeveer 4 maanden oud en hij heet Meneer. Vonden ze daar in het asiel heel erg leuk. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo,n hele handige naam. Want als hij straks naar buiten mag moet ik hem roepen voor zijn eten en dan sta ik daar op straat te schreeuwen: Meneer!!!!!! Eten!!!!!!! Alle mannen die dan langs fietsen of lopen zullen gaan denken dat ik het tegen hen heb. Ooh wat zal ik rood worden. En mensen die bij ons zijn geweest om meneer te bewonderen vinden hem vreselijk zielig dat ie zo heet. Maar mijn kat zal het worst wezen. Hij is echt niet zielig hij heet gewoon zo. En ik kan hem geen andere naam geven want hij luistert dan niet. Heeft mijn kat de domste naam die je ooit gehoord hebt? Of heb jij of ken jij een kat(of ander dier) met een nog dommere naam dan de mijne?
Ik ken er een en die heet professor balzak
Mijn katten heten ed en willem.
Mijn poes heet Trutje
Ik moet er wel heel erg om lachen ja, ook hoe je het omschrijft . Omdat het katje nog maar 4 maanden is, denk ik dat ik toch op een andere naam zou overstappen.
Nee, de grappigste naam juist!

Hilarisch hoe ik het voor me zie als iemand d'r kat roept die Meneer heet!
Ik heb ook een kat uit het asiel..die hadden ze daar Rebbel genoemd Ik heb haar dus een andere naam gegeven, gaat prima, wennen ze zo aan!!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Mijn poes heet Poekie.
Nou vind ik de naam Meneer eigenlijk best leuk als ik eerlijk ben.

Maar je kunt je kat toch een andere naam geven? Mijne heette Marius (?!) toen ik hem ophaalde uit het asiel. Ik heb 'm meteen een andere naam gegeven en daar is ie heel snel naar gaan luisteren hoor!
Volgens mij is er trouwens geen ene kat die écht luistert, maar dat is weer een ander verhaal :-)
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Mijn kat heette Mildred. Heb ik ook omgedoopt.

(Haar broer was al weg, die heette George.)
De kat van mijn ex heet ook meneer. Ik vond/ vind het een prima naam.

Ik houd niet van namen als: tijgertje, snoezie, zwartje, witje, dat genre
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:Miekkie schreef op 08 juni 2012 @ 12:44:

Ik ken er een en die heet professor balzak
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:demagnumvanellen schreef op 08 juni 2012 @ 12:42:

Morgen hebben we onze kat alweer een week. Hij komt uit het asiel is ongeveer 4 maanden oud en hij heet Meneer. Vonden ze daar in het asiel heel erg leuk. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo,n hele handige naam. Want als hij straks naar buiten mag moet ik hem roepen voor zijn eten en dan sta ik daar op straat te schreeuwen: Meneer!!!!!! Eten!!!!!!! Alle mannen die dan langs fietsen of lopen zullen gaan denken dat ik het tegen hen heb. Ooh wat zal ik rood worden. En mensen die bij ons zijn geweest om meneer te bewonderen vinden hem vreselijk zielig dat ie zo heet. Maar mijn kat zal het worst wezen. Hij is echt niet zielig hij heet gewoon zo. En ik kan hem geen andere naam geven want hij luistert dan niet. Heeft mijn kat de domste naam die je ooit gehoord hebt? Of heb jij of ken jij een kat(of ander dier) met een nog dommere naam dan de mijne?Ik zou de kat Worst gaan noemen.
Wij hadden een Druif. En een Etienne.

En de namen van de katten die we nu hebben zijn door de kinderen verbasterd naar Hobbel en Gobbel.
quote:ShamRock schreef op 08 juni 2012 @ 12:50:

Mijn kat van mijn ex heet ook meneer. Ik vond/ vind het een prima naam.

Ik houd niet van namen als: tijgertje, snoezie, zwartje, witje, dat genreik zag laatst iemand en die had een hond die wit/bruin was maar ze noemden hem Blackie. Heel apart.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die van mij heet Mao.

Oh ja: de oude kat van familie heette Hertog Jan van Oranjeboom

Noem hem dan Meneer Jansen
Ik heb een kat die Sinas heet.

En eigenlijk roep ik mijn katten nooit. Die komen en gaan gewoon wanneer het hun uitkomt.
Ik vind het een toffe naam Meneer! en professor Balzak vind ik helemaal te gek!
quote:hawkeye_jane schreef op 08 juni 2012 @ 12:50:

[...]

Ik zou de kat Worst gaan noemen.Heb je wel in de gaten hoe ik dan op straat sta te roepen?
Ik hoorde ooit dat iemand zijn hond Kedi noemde, Kedi is het Turkse woord voor kat.
verba volant, scripta manent.
Als ik ooit een mopshond zou nemen, zou ik hem Sjors noemen trouwens
quote:Miekkie schreef op 08 juni 2012 @ 12:44:

Ik ken er een en die heet professor balzakHa, die is leuk. Maar die van ons heeft na zijn castratie geen noemenswaardige balzak meer over, is helemaal gekrompen.
quote:demagnumvanellen schreef op 08 juni 2012 @ 12:52:

[...]

Heb je wel in de gaten hoe ik dan op straat sta te roepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven