domme katten naam

08-06-2012 12:42 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen hebben we onze kat alweer een week. Hij komt uit het asiel is ongeveer 4 maanden oud en hij heet Meneer. Vonden ze daar in het asiel heel erg leuk. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo,n hele handige naam. Want als hij straks naar buiten mag moet ik hem roepen voor zijn eten en dan sta ik daar op straat te schreeuwen: Meneer!!!!!! Eten!!!!!!! Alle mannen die dan langs fietsen of lopen zullen gaan denken dat ik het tegen hen heb. Ooh wat zal ik rood worden. En mensen die bij ons zijn geweest om meneer te bewonderen vinden hem vreselijk zielig dat ie zo heet. Maar mijn kat zal het worst wezen. Hij is echt niet zielig hij heet gewoon zo. En ik kan hem geen andere naam geven want hij luistert dan niet. Heeft mijn kat de domste naam die je ooit gehoord hebt? Of heb jij of ken jij een kat(of ander dier) met een nog dommere naam dan de mijne?
quote:fru1t3lla schreef op 08 juni 2012 @ 14:26:

Mijn huisdieren zijn naar eten genoemd. We hebben een thema: zoetigheden voor vrouwtjes, bier voor mannetjes.HOE seksistisch
quote:tzippa schreef op 08 juni 2012 @ 14:29:

[...]

HOE seksistisch Ja he? :D De bijnaam voor het mannetje is nog erger. Tettenman. Heb er ooit eens een topic aan gewijd .
Mijne heet Spook, omdat het zo'n vreselijk spook is. Hij luistert ook naar Ettertje, Drekbak en Monster. Het maakt eigenlijk niet uit hoe ik 'm noem als ik hem roep, hij komt altijd. Hij komt zelfs naar buiten speren als ie mijn auto hoort
Ik ken een moddervette kat, minstens 8 kilo schoon aan de haak, en die heet Poesje.
Ik vind Meneer een leuke naam.
Mijn hond heet Hallo
Mijn katten hadden ook al een naam toen ik ze adopteerde.

Beiden namen veranderd. Ze luisteren überhaupt nergens naar, alleen naar het geluid van brokken of het opengaan van de koelkast...

De meeste mensen vinden mijn namen voor m'n katten niet leuk en de ene wordt altijd voor een meisje aangezien door zijn naam (en gepiep en uiterlijk...). Jammer dan. Ik vind namen van andere mensen voor hun katten ook heel vaak niet leuk, de ergste;

Garfield, Felix, Sylvester, Minoes (waar is die handsmiley?)

Vlekkie, Tijgertje, Lucky, etc. EN alle boerenjongensnamen voor katers; Teun, Dirk, Tim, Guus...

Meneer vind ik tien keer leuker dan al bovenstaande clichenamen.
quote:fru1t3lla schreef op 08 juni 2012 @ 14:30:

[...]

Ja he? :D De bijnaam voor het mannetje is nog erger. Tettenman. Heb er ooit eens een topic aan gewijd .I know, meegelezen! Ik herinner me jou ook altijd als het tettenmanvrouwtje
Bijnamen voor mijn katten kan ik hier niet herhalen (wegens hun praaivessie he)
4 katten hier en een logeetje. Het logeetje heet Brinta en das heel toepasselijk omdat het een behoorlijke papzak is. En mijn eigen katten heten Drew Loena Beau en Levi. Normale namen dus volgens mij. Alleen mijn cavia heeft maar een domme naam hij heet Piccalilly. Vernoemd naar die frietsaus
Mijn kat heet Zjon maar ik kende een kat (die is dood maar wel 18 geworden) en heette Ventje. Alhoewel ik Meneer ook errug goed vind..
quote:tzippa schreef op 08 juni 2012 @ 14:37:

[...]

I know, meegelezen! Ik herinner me jou ook altijd als het tettenmanvrouwtje .
Ik vind meneer eigenlijk wel een leuke naam

Zoals jij er nu over nadenkt zo dacht ik ook toen ik mijn katten kreeg (jezelf al roepend op straat inbeelden en hoe dat dat overkomt), maar ik heb in al die jaren nog geen enkele keer op straat staan roepen : *kats naam*, eeeeeeeeeeeeeeten!

Dus het valt allemaal wel mee denk ik
ik ben blij dat mensen niet horen hoe ik mijn katten binnenshuis noem

de jongste poes noemen we ook wel eens lekkere stoephoer of slettebakje omdat ze zo aanhankelijk is en je dan onmogelijk van haar afkomt. Nu is onze dochter gelukkig pas 4 maanden maar we zullen toch echt moeten gaan opletten dat we het arme beestje gewoon Fee noemen

Voor de andere drie gebruiken we vaak koosnaampjes zo wordt tazz tazziewezzie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Waldorf114 schreef op 08 juni 2012 @ 14:51:

Ik vind meneer eigenlijk wel een leuke naam

Zoals jij er nu over nadenkt zo dacht ik ook toen ik mijn katten kreeg (jezelf al roepend op straat inbeelden en hoe dat dat overkomt), maar ik heb in al die jaren nog geen enkele keer op straat staan roepen : *kats naam*, eeeeeeeeeeeeeeten!

Dus het valt allemaal wel mee denk ik

Ik dus wel. Ik roep geregeld mijn kat binnen. Beest heet Woodstock. Naar het vogeltje van peanuts. Klopt op precies, hij is net als het vogeltje klein maar met een ontzettend grote bek Zijn broer heet Linus, klopt ook weer met het karakter, niet zo'n held en erg op zichzelf.

Al reageren beide beesten beter op: POESSIES HAPPIES!!!!!!!!!!!!!!
quote:Olijfje_ schreef op 08 juni 2012 @ 13:48:

Tonks Hier roep ik ook van alles tegen de katten hoor (binnenshuis). Puk noem ik vaak Bips, omdat 'ie altijd zo met zijn billen loopt te zwaaien. Of ballenman. En Fido is idd ook mijn lekkere zwarte vent

Grappig dat jij en Tonks dat beide doen

Ik noem het monster hier vaak mijn grote zwarte vriend.
Mag ik jullie voorstellen: Meneer dah Poes

Helaas is hij twee jaar geleden gaan hemelen, maar de naam Meneer is nog altijd positief bekend in de wijk En ja, het is even maf als je je kat gaat roepen en er kijkt 'n mensen-meneer om. Maar ik kon daar altijd wel de lol van inzien eigenlijk, en de buren ook wel
Oooooh Chartreuse Is dat alweer 2 jaar geleden?
Het Viva forum is papaja.
Ja, ik was ook 'n soort van verbaasd toen ik net ging uitrekenen wanneer dat ook al weer was. En van 't najaar is Bunker er al 2 jaar niet meer. (Over maffe dierennamen gesproken: 'n hond met de naam Bunker scoort ook wel hoog denk ik )

Maar Yanno en Xinix (over maf gesproken... ik zeg maar niks meer ) zijn waardige opvolgers hoor!
Kat van een vriendin van me heet Gekkenhuis...die was een keer foetsie...ga dan maar eens over straat roepen ''Geeeeekkenhuis!"
Ik heb een katje ooit Qui-Oui mogen dopen. Leeft nog steeds, maar hij is stokoud nu.
Meneer vind ik best leuk. Juist omdat iedere man zich aangesproken voelt. Mijn kat heette Bandit. Dat vond ik stom.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
katten hier heten mowai en raja

Vind ik meneer toch pakkender
Wij hebben een hond in de straat wonen die meneer Janssen heet. Erg leuk! En best origineel vergeleken met onze hondennamen-;) ik vind meneer leuk!!
Ik vind Meneer wel grappig.

1 van mijn katten heette Sylvester toen hij uit het asiel kwam. Wij noemen hem altijd Dikkie.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven