Mensen met paranormale ervaringen?

07-06-2012 20:01 814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je weleens iets paranormaals meegemaakt?

Ik heb zelf nooit iets gezien ofzo, maar heb soms wel het gevoel dat ik misschien heldervoelend ben. Ik kan dingen voelen aankomen op een of andere manier.

Ik was een paar jaar geleden bijvoorbeeld op vakantie met mijn vader in New York. We sliepen in een hotel dat hij had uitgekozen. Ik had het hotel niet gegoogeld van tevoren, nam aan dat het wel goed zat. Dat was dus niet zo.

Het was echt een vreselijk eng hotel, ik kreeg al slechte vibes toen ik binnenliep. De mensen die er werkten waren ook vreemd.. het voelde gewoon heel vreemd. Mijn vader maakte nog een grapje over de film 'the Shining', zo raar was het.

Ik heb daar de eerste twee weken heel slecht geslapen.

Dit is heel lastig uit te leggen, maar daarna kreeg ik een soort gevoel van gevaar over me heen, heel benauwd werd ik ervan.

Kwamen we op een dag 'thuis' na een dagje shoppen, waren er overal nieuwsbusjes. Wij vragen wat er gebeurd was: een vrouw was vermoord in het hotel waar bij verbleven. Was in stukken gehakt en daarna onder het bed geschoven. De moordenaar had daarna uitgecheckt, en een dag later werd het lichaam gevonden door een schoonmaakmeisje.

Uiteraard hebben we daarna meteen uitgecheckt. Maar ik had het gevoel dat ik dit voelde aankomen.

Ik heb vaker dit soort ervaringen. Soms voel ik ook aan wanneer het slecht gaat met een vriend of familielid ook al heb ik die niet gesproken of gezien.

Heeft iemand dit ook, of hebben jullie weleens echt paranormale ervaringen gehad?
Dat is best een goede vraag! Lijkt mij van niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 juni 2012 @ 01:46:

Mag je zo'n magneet om als je een pacemaker hebt?Nee
quote:star-light schreef op 09 juni 2012 @ 01:47:

[...]

NeeOmdat je dan zélf onder de aarde moet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En als je een pin in je heup hebt?
Lijkt me niet, Bi.

Ik ben in shock:

Uitslag test "Ben ik een Volwassen Nieuwetijdskind?"

Je hebt in deze test 32 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score

Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een volwassen nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).

Ik zweer dat ik hem naar waarheid heb ingevuld
Ga in therapie!
In mascara zit ook vaak ijzer.

Daarom mag je niet opgemaakt de MRI scan in.

Geen mascara meer opdoen, hoef je ook geen magneten te kopen.
Mijn opa hield inderdaad erg van voetbal. En hij is inderdaad dood. Ik had geen sterke band met hem.
Ga in therapie!
Waar vind ik die test, Duub?
quote:dubiootje schreef op 09 juni 2012 @ 01:50:

Mijn opa hield inderdaad erg van voetbal. En hij is inderdaad dood. Ik had geen sterke band met hem.Toch zie ik een band........... een karate band? Nee? Een riem? Droeg je opa weleens een riem? Of had hij een hondje aan een riem? Er is iets met een band.......................
dubiootje.

Maar zie je dat t best algemeen is? Ik scoorde 38 van de 40.

En de tekst was precies t zelfde als bij jou.
Star-light heeft de link hieronder gegeven. Er staat een test voor volwassenen op.

Ik ben benieuwd!
Ga in therapie!
het tocht hier
Eh... hij sloeg mijn moeder altijd met een riem? Bedoel je dat?
Ga in therapie!
Ja hahahahaha

Met een pin in je heup weet ik niet, maar misschien is die balanstest ook makkelijk te achterhalen.

Ik moest mijn handen vouwen achter mijn rug en ze ging met haar volle gewicht op me leunen, ik viel naar achteren.

Daarna hetzelfde, maar dan met magneet, toen bleef ik staan.

En om me te overtuigen omdat ik er niet op was voorbereid herhaalde ze dit weer zonder magneet.
Zeg, was jij niet naar bed? Ik wacht nog steeds op die beerenburger.
Ga in therapie!
Google ook eens hsp test. Dan scoor je daar vast ook hoog op.
Wat een onzin
ga al
Meds, doe hem 'ns effe. Ik wil wel eens zien wat jij scoort.
Ga in therapie!
Wat zou jij nu bijvoorbeeld antwoorden op de vraag: Ik heb moeite om mezelf helemaal "wakker" te voelen?
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds, 18 seconden geleden

Wat een onzin

Ben ik wel deels met je eens.

Als ik nu een heel onzeker persoon was geweest had ik me vast door al die uitslagen laten beïnvloeden.

Aan de andere kant heb ik zoiets van, voor de een onzin. Voor de ander zin.
quote:dubiootje schreef op 09 juni 2012 @ 01:54:

Wat zou jij nu bijvoorbeeld antwoorden op de vraag: Ik heb moeite om mezelf helemaal "wakker" te voelen?Vond dat een zeer vage vraag.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"

Je hebt in deze test 28 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score

Op basis van je score kunnen we (nog) niet concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Het is misschien een beetje een twijfelgeval. Als je zelf het gevoel hebt dat je wel een nieuwetijdskind bent, doe de test dan nog een keer. Probeer "ja" of "nee" te antwoorden op de uitspraken zonder oordeel (over jezelf)! Probeer ook om de uitspraken zo algemeen mogelijk op te vatten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:dubiootje schreef op 09 juni 2012 @ 01:52:

Eh... hij sloeg mijn moeder altijd met een riem? Bedoel je dat?Exact!
quote:dubiootje schreef op 09 juni 2012 @ 01:49:

Lijkt me niet, Bi.

Ik ben in shock:

Uitslag test "Ben ik een Volwassen Nieuwetijdskind?"

Je hebt in deze test 32 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score

Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een volwassen nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).

Ik zweer dat ik hem naar waarheid heb ingevuld

1 geruststelling...deze test is ook maar door iemand verzonnen, de vraag is dan ook, wat is er van die test waar?

Uiteindelijk ken je jezelf nog altijd het beste...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven