Mode & Beauty alle pijlers

Zwanger naar bruiloft

09-06-2012 20:28 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik ongeveer 20 weken zwanger ben stapt een goede vriend van mij in het huwelijksbootje. Hoewel er geen officiële dresscode is heb ik wel een enorm "help wat moet ik aan" dilemma.

Ik wil het liefst een jurk(je) aan. Normaal draag ik het liefst getailleerde jurkjes maar dat past niet meer. Tricot modellen vind ik over het algemeen niet zo feestelijk staan en van positiemode word ik spontaan depressief (het is allemaal verschrikkelijk saai!!!)

Kortom: Heeft er iemand een goed idee voor iets leuks, niet saais en feestelijks waar ik met een 20 weken zwangere buik in pas (liefst met foto)?
zoiets:

Ik weet niet waar je kijkt, maar er zijn genoeg merken die leuke positiemode verkopen hoor. Mamalicious, Queen mum...
Deze vind ik ook leuk van asos:

Mamalicious en Vida Vita hebben toch best leuke dingen?
Zoals de eerste post al zei, kijk eens bij de ASOS maternity lijn, daar hebben ze altijd mooie dingen. En nog goedkoop ook.
Met 20 weken heb je over het algemeen nog niet eens een echte toeter hoor :-) Gewoon een leuk jurkje van King Louie of Expresso.

Verder hebben Mamalicious, Love2Wait en Esprit Maternity hele leuke dingen. Het is dat ik nog maar een paar weken te gaan heb, want de zomercollecties zijn volgens mij best leuk.
Hoe lang ben je nu zwanger? Want het is soms moeilijk inschatten wat voor buik je krijgt...

Misschien krijg je wel maar een piepklein buikje en heb je helemaal geen positiejurkje nodig.
Ik vind Noppies ook mooie jurken hebben, op Wehkamp staat er een hele leuke die is ook nog eens 17% afgeprijsd.

Ik heb geen idee hoe je een plaatje moet plakken

Is dit wat voor je?

Of dit?

Bij 20 weken verwacht ik inderdaad geen echte toeter, maar ik pas nu het overgrote deel van mijn normale jurkjes niet meer dus er moet sowieso geshopt worden. (het is de 2e dus ik verwacht wel iets meer dan een mini-buikje)

Mamalicious is niet echt iets voor mij. Op de site van asos heb ik wel mooie dingen gezien. Bedankt! Die kende ik nog niet.
Als je asos leuk vindt, check dan ook nog even Esprit.

(en gefeliciteerd trouwens )
King louie past bij mij ook prima tijdens de zwangerschap, maar je moet er wel van houden....
Ik weet niet of het je eerste zwangerschap is, maar met 20 weken pas je bij je eerste zwangerschap meestal nog redelijk in normale kleding. Wel zul je waarschijnlijk een zwangerschapspanty/legging nodig hebben, als je van plan was om dat onder je jurkje te dragen.
En anders kan je altijd toch een meer basic jurkje kopen en dat opleuken met mooie schoenen, sieraden, een sjaal, mooi jasje of vestje of wat dan ook?
Isabella Olivier al gezien? Duur maar mooiiiiiii
Ik kon nog heel veel gewone jurkjes aan toen ik zwanger was.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Die van Isa33 is mooi!
Ik pas met 20wk nog prima in Steps jurk met a-lijn. Of het is erm tuniek. In ieder geval kunnen ook een aantal'gewone' merkenzonder taille prima.

Hier ook de tweede trouwens.

Ik ben laatst wel drie keer uitgebreid gaan winkelen om mijn basis garderobe op peil te krijgen. T-shirts, blouses slijten sneller dan feestkledij.

Kun je asos trouwens ook in een winkel vinden?
Waaaaaaat?!!!! Uggla, gefeliciteerd!! Geen tips verder, gaaf!!!
Ik ben bijna 34 weken zwanger,voor de tweede keer en pas nog gewone jurkjes.

Gewoon tegen die tijd kijken, er is genoeg leuks voor een zwangere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven