reisplanner Londen / UK
zaterdag 9 juni 2012 om 10:03
zaterdag 9 juni 2012 om 23:09
Ik heb met wat verder googlen trouwens alsnog iets gevonden: http://www.transportdirect.info
zaterdag 9 juni 2012 om 23:13
Oh ja, ik dacht dat t alleen over Londen ging! Als je verder moet reizen is dat wel een goede!
Thanks voor je succes wensen, heb er veel zin in, ben al een keer eerder naar londen verhuist dus de stap is niet zo groot
Ik hoop dat je alles kunt vinden tijdens je zaken trip...en ook tijd hebt voor wat leuke dingen in de UK!
Thanks voor je succes wensen, heb er veel zin in, ben al een keer eerder naar londen verhuist dus de stap is niet zo groot
Ik hoop dat je alles kunt vinden tijdens je zaken trip...en ook tijd hebt voor wat leuke dingen in de UK!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 10 juni 2012 om 09:00
Boots zit op iedere hoek van de straat z'on beetje, dus dat moet lukken. En anders is er SUperdrugs, net zo leuk en zelfs goedkoper
Bladora, dan kom je dus bij me in de buurt wonen.
Ik vind deze hoef van London echt geweldig.
Ik woon op loopafstand van Westfield, dat is echt fijn. En in Hammersmith zit een grote, niet z'on drukke Primark, ook erg fijn.
Ik 5 verschillende lijnen van de underground hier, veel bus lijnen en ook de overground. Ik wil nooit meer ergens anders in London wonen!
Bladora, dan kom je dus bij me in de buurt wonen.
Ik vind deze hoef van London echt geweldig.
Ik woon op loopafstand van Westfield, dat is echt fijn. En in Hammersmith zit een grote, niet z'on drukke Primark, ook erg fijn.
Ik 5 verschillende lijnen van de underground hier, veel bus lijnen en ook de overground. Ik wil nooit meer ergens anders in London wonen!
zondag 10 juni 2012 om 11:56
zondag 10 juni 2012 om 13:30