broer mishandeld- problemen.

10-06-2012 09:24 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op donderdagnacht is mijn broertje(21) mishandeld toen hij terug kwam van een vriend thuisbrengen. Hij is door 8 man frontaal in zijn gezicht geschopt, heeft kaak en neusgebroken en voor zover we nu weten hersenletsel met betrekking met zijn motoriek. Hij ligt nog in het ziekenhuis. Het ergste nog dat deze stoere mannen hem bewusteloos in de goot hebben laten liggen. 2 van hen hebben al wel bekend en zitten vast.

Nu zijn er snachts foto's gemaakt voor de politie, en ik heb deze gezien. Ik slaap 's nachts niet meer, eet niet meer, en zie continu die foto's voor me. Ik word er misselijk van en krijg paniekaanvallen. En het ergste is nog, ik durf mijn broertje niet op te zoeken in het ziekenhuis. Als gevolg dat ik nog meer problemen krijg, en ik ben gewoon bang om hem te zien. Ik vind het zo erg.

Zou ik hiervoor hulp in kunnen schakelen, of zou er iets zijn wat de boel kan minderen. Ik ben gewoon op.
Je kunt Slachtofferhulp ook gewoon benaderen zonder daarvoor eerst de politie te moeten bellen. Kijk maar eens op de website!

Tuurlijk is het eng hem te moeten zien,hij os waarschijnlijk bont en blauw met een opgezet gezicht. Wanneer je binnenkomt is dat schrikken,en moet je misschien wel huilen,maar dan is dat moment voorbij en kun je hem bijstaan. Ik zou samen met iemand gaan,je ouders ofzo-en dan red je dat echt wel! Sterkte!
slachtofferhulp!!
En neem iets voor hem mee. En dat mag best een stomme ballon zijn. Het gaat om het idee.
Dankje mensen! Ik ben idd ook wel een beetje bang voor het letsel.

Maar ik rijd vanmiddag iig mee naar het ziekenhuis!
Goed zo. Sterkte ngmaals
Is hij wel bij bewustzijn?

Kan me voorstellen dat het shocking is maar er zullen meer schokkende dingen komen in je leven ( zegt een oude taart).

Heel veel sterkte, het is een vreselijk verhaal!!!!
Kijk of je iets voor hem kunt meenemen. Zijn Ipod misschien als hij die heeft?
Dat mag hij allemaal niet. Hij mag niks forceren, 10 minuten tv op een dag. Geen muziek, telefoon, pc. Hij mocht gister ook 5 minuutjes uit bed maar toen hij 3 stappen heeft gezet zakte hij al in elkaar.

Hij is wel bij bewustzijn maar hij is totaal niet helder en hij valt heel veel weg volgens mijn ouders.Het is koopzondag dus ik ga straks even wat voor hem halen.
Iets lekkers: ijsje, snoep, chips, frisdrank; is niet standaard in ziekenhuis aanwezig, als hij niet kan lezen/tv kijken fijn.

Goed dat je gaat.
tnx voor de tip. Hij is helemaal ajaxgek dus ik ga kijken voor zo'n zilveren hanger voor aan zijn ketting. Die wil hij al heel lang.

Eten durf ik niet zo goed mee te nemen omdat ie alles fijn krijgt ivm zijn gebroken kaak.
quote:eleonora schreef op 10 juni 2012 @ 09:34:

Een heel eind begrip voor je verdriet en dergelijke. Het gaat alleen niet om jou maar om je broer. Híj is in elkaar geslagen en zo verschrikkelijk toegetakeld en beschadigd. Jij bent zijn zus en hoort hem bij te staan. Je kunt het best eng vinden maar hij is je broer en jij zult je angst opzij moeten zetten.

Je moet er toch niet aan denken dat hij, in de positie waarin hij nu zit, zich ook nog af moet vragen waarom jij er niet voor hem bent?
Normaal gesproken reageer ik niet veel op topics, maar wát een afschuwelijk verhaal zeg!! Hoe ziek kan een mens zijn?! Heel veel sterkte xtrada, ook voor je broer! En wees er voor hem! Goed dat je vandaag wel naar het ziekenhuis gaat.
Kan mij voorstellen dat je geschrokken bent.

Goed dat je gaat, je moet je even over je eigen angst heen zetten in het belang van je broer.

Is iets als een geurtje meenemen een idee?

Wat een hufters zijn er toch, kan het niet snappen, waarom men moedwillig een ander geweld aandoet.

Snap trouwens niet dat dat voetbalteam op die camping bleef. Als coach/trainer/club, had je een punt kunnen maken, van geweld keuren wij niet goed, door deze jongens uit het toernooi te weren.
Hier kun je zeker hulp voor krijgen! Morgen meteen HA bellen. Ook zou ik, hoe moeilijk ook, gelijk op bezoek gaan bij je broertje. Je krijgt vreselijk veel spijt (en last van schuldgevoel) als je dat niet doet...

Heel, heel veel sterkte met alles wat komt.
Veel sterkte vanmiddag xtrada! En ik mag hopen dat die smerige gasten doodslag ten laste wordt gelegd!
quote:xtrada schreef op 10 juni 2012 @ 09:24:

Op donderdagnacht is mijn broertje(21) mishandeld toen hij terug kwam van een vriend thuisbrengen. Hij is door 8 man frontaal in zijn gezicht geschopt, heeft kaak en neusgebroken en voor zover we nu weten hersenletsel met betrekking met zijn motoriek. Hij ligt nog in het ziekenhuis. Het ergste nog dat deze stoere mannen hem bewusteloos in de goot hebben laten liggen. 2 van hen hebben al wel bekend en zitten vast.

Nu zijn er snachts foto's gemaakt voor de politie, en ik heb deze gezien. Ik slaap 's nachts niet meer, eet niet meer, en zie continu die foto's voor me. Ik word er misselijk van en krijg paniekaanvallen. En het ergste is nog, ik durf mijn broertje niet op te zoeken in het ziekenhuis. Als gevolg dat ik nog meer problemen krijg, en ik ben gewoon bang om hem te zien. Ik vind het zo erg.

Zou ik hiervoor hulp in kunnen schakelen, of zou er iets zijn wat de boel kan minderen. Ik ben gewoon op.Ja, jij valt ook onder slachtofferhulp, mij is het 3 weken geleden overkomen, maar ook mijn gezin kan de hulp krijgen. Ook mijn dochter en man hebben buiten de politie de foto's. Nu ik dit typ rollen de tranen alweer
Vind het heel kwalijk dat de politie jou die foto's heeft laten zien. Of zat daar een reden achter?

Goed dat je gegaan bent, hij zal er nu bij schoongemaakt en behandeld is vast al een stuk beter uit zien. Hoop voor je dat je je broer gewoon tot steun kan zijn. Maar ook goed voor jezelf zorgen, he! Top van slachtofferhulp is een goede.

Sterkte

En zo.maar, jij ook
quote:xtrada schreef op 10 juni 2012 @ 09:53:

Dankje mensen! Ik ben idd ook wel een beetje bang voor het letsel.

Maar ik rijd vanmiddag iig mee naar het ziekenhuis!Pft..heavy..onvoorstelbaar ook dat deze dingen blijven gebeuren..hoe is het je vergaan in het ziekenhuis??
Wat erg! Ik heb 2 jongere broers en ik word echt misselijk bij het idee dat een van hen dit zou overkomen! Heeeeeel veel sterkte!
Mijn vader heeft foto's gemaakt voor de politie, en die is niet heel handig met uploaden dus dat heb ik gedaan.

Ik ben vanmiddag geweest, en het viel me echt tegen. Ik had er echt moeite mee, ook al zag ie er anders uit op de foto. Doet me gewoon erg veel pijn om hem daar te zien liggen, ook al hebben we vaak onenigheid.

Ik ben vanmorgen ook compleet ingestort toen mijn tante vertelde dat mijn neefje van6 niet meer slaapt, en nachtmerries heeft omdat mijn broertje in elkaar geslagen is. En toen hield ik het niet meer, en heb aangegeven dat ik precies het zelfde had. Mijn tante is de hele dag bij mij geweest om me in de gaten te houden, en dat vind ik erg fijn.
Heel simpel, slachtoffer hulp bellen, ik gooi nu naar voren hoe ik het heb meegemaakt, ziekenhuis, daarna aangifte, politie heeft van mij foto's gemaakt en advies aan mijn man en dochter doe dit ook. Foto's aan derde zou ik niet goed keuren dus als de politie deze foto's door zou sturen of laten zien, klacht indienen.

Maar ga naar hulp, ik weigerde dit ook ( slacht toffer ) maar het werkt zo goed, ik zit ook nog in het traject.
Goed dat je gegaan bent, Xtrada!

Je schrijft dat jullie vaak onenigheden hebben, wat op zich niet heel bijzonder is, dat komt helaas in veel families voor. Wie weet dat jullie je in de toekomst minder druk maken om meningsverschillen nu je door dit afschuwelijke voorval beseft hoe waardevol je broer voor je is en waar het eigenlijk om gaat?

Sterkte!
Je kan het NIET maken om niet bij je broer op bezoek te gaan! Stel je niet zo aan, zet je eroverheen en ga gewoon. Hij (en je ouders ook) heeft je nodig.
anoniem_147729 wijzigde dit bericht op 11-06-2012 13:27
Reden: Mosterd...
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven