Viva Vrekkentopic VI

zondag 10 juni 2012 om 10:36
zondag 10 juni 2012 om 10:52
vriend is via nipo uitgenodig om mee te doen aan een onderzoek over energieverbruik. gister de vragenlijst plus vvv-bon van 5 euro in de bus gekregen. waren 15 vragen over onze meterstanden en isolatie en daar wordt hij over gebeld.
ik helaas niet gebeld voor de postbezorgingstests via nipo.
hebben nu een aardige verzameling boeken/vvv/bijenkorf/hema cadeaukaarten (enquetes, verjaardagen, gewonnn etc) dus binnenkort samen winkelen.
ik helaas niet gebeld voor de postbezorgingstests via nipo.
hebben nu een aardige verzameling boeken/vvv/bijenkorf/hema cadeaukaarten (enquetes, verjaardagen, gewonnn etc) dus binnenkort samen winkelen.
zondag 10 juni 2012 om 11:32
quote:Ikbenanoniem schreef op 10 juni 2012 @ 08:19:
Gisteren gebruik gemaakt van de 1+1 gratis actie van Herbal Essence shampoo bij de Trekpleister. Ik had nog 1 fles staan, dus ik was blij dat ik weer kon aanvullen.
Ik vind de 1+1 gratis acties toch altijd het leukste.Volgende week bij kruidvat 1+1 garnier.
Gisteren gebruik gemaakt van de 1+1 gratis actie van Herbal Essence shampoo bij de Trekpleister. Ik had nog 1 fles staan, dus ik was blij dat ik weer kon aanvullen.
Ik vind de 1+1 gratis acties toch altijd het leukste.Volgende week bij kruidvat 1+1 garnier.
Zeg maar Spijker.
zondag 10 juni 2012 om 14:39
Ik heb, terwijl ik van het zonnetje geniet, voor twee keer gratis de Volkskra@nt besteld. En allebei voor op een zaterdag.
We hadden altijd twee kranten, de bovengenoemde en het Paro@ol (mijn favoriet). Nu hebben we de NRC alleen op de zaterdag omdat we een volledig abonnement te duur vinden.
Helaas doet mijn favo-krant niet aan een zaterdagabo. Maar ik moet zeggen dat ik het NRC niet slecht vindt, integendeel.
Helemaal zonder krant kunnen we niet-)
We hadden altijd twee kranten, de bovengenoemde en het Paro@ol (mijn favoriet). Nu hebben we de NRC alleen op de zaterdag omdat we een volledig abonnement te duur vinden.
Helaas doet mijn favo-krant niet aan een zaterdagabo. Maar ik moet zeggen dat ik het NRC niet slecht vindt, integendeel.
Helemaal zonder krant kunnen we niet-)
zondag 10 juni 2012 om 15:23
Hier ook die van het Kruidvat geactiveerd, gaan we van de week even ophalen! En ik zit inderdaad nog te wachten op de houmous (?) dingen van The Insider, daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar!
zondag 10 juni 2012 om 17:43
Iemand interesse in kaarten voor festival Mundial met 50%.
Op onderstaande manier kan je morgen vanaf 11:00 uur kaarten kopen voor Mundial voor de helft. Er zijn maar 250 kaarten. Je moet alleen wel een Rabobank rekening hebben.
Stappen:
1. ga naar deze link
2. Kies de actie van de Rabobank
3 Vul deze code in: RT20251617
Ik weet alleen niet of het voor alle Rabo-leden geldt, of alleen voor die in Tilburg...
Dus...
Op onderstaande manier kan je morgen vanaf 11:00 uur kaarten kopen voor Mundial voor de helft. Er zijn maar 250 kaarten. Je moet alleen wel een Rabobank rekening hebben.
Stappen:
1. ga naar deze link
2. Kies de actie van de Rabobank
3 Vul deze code in: RT20251617
Ik weet alleen niet of het voor alle Rabo-leden geldt, of alleen voor die in Tilburg...
Dus...
zondag 10 juni 2012 om 23:47
Hier een antivrek weekendje, we zijn een weekendje weggeweest naar Limburg. Op zich niet veel uitgegeven op het park zelf (alleen frietjes met snacks tijdens het zwemmen zaterdag) maar vandaag zijn we in het Design Outlet centrum in Roermond geweest. Echt een leuk shoppingcentrum, maar de meeste winkels waren wel echt dure merken (Gucci/Prada/Ralph Lauren etc.) dus niet aan ons besteed. Wel hebben we voor onze dochtertjes 2 paar Skechers Twinkle Toes gekocht, zijn van die gymschoenen met lampjes die ze helemaal te gek vinden. Ik was al een tijdje online op zoek, maar kon ze niet meer in hun maat vinden en in de outlet hadden ze ze gewoon nog en dan ook nog een stuk goedkoper, dus dat was toch wel een beetje vrekken haha. Verder gingen we nog bij de Mac iets eten, maar ik had kortingsbonnen bij me dus het scheelde toch weer.
Overigens had ik voor mezelf nog een paar Birkenstocks besteld bij Piet Kerkhof, bedankt voor de tip! Scheelde toch veel en ik kan niet op andere slippers lopen ivm moeilijke voeten.
Overigens had ik voor mezelf nog een paar Birkenstocks besteld bij Piet Kerkhof, bedankt voor de tip! Scheelde toch veel en ik kan niet op andere slippers lopen ivm moeilijke voeten.
maandag 11 juni 2012 om 09:43
Hier hetzelfde met euroclix, en inderdaad op zondagavond meteen bericht dat de clix worden bijgeschreven.
En heel blij met m'n birkenstocks van Piet Kerkhof, ook de breedtemaat is goed, dus voor weinig geld alvast een paar nieuwe op voorraad, want ik verslijt die dingen behoorlijk!
Vandaag maar eens naar het Kruidvat voor de gratis aftersun en hopelijk ook nog de dash halen van de Libelle-actie met vriendlief vanavond.
En heel blij met m'n birkenstocks van Piet Kerkhof, ook de breedtemaat is goed, dus voor weinig geld alvast een paar nieuwe op voorraad, want ik verslijt die dingen behoorlijk!
Vandaag maar eens naar het Kruidvat voor de gratis aftersun en hopelijk ook nog de dash halen van de Libelle-actie met vriendlief vanavond.
maandag 11 juni 2012 om 09:44
Om te compenseren dat ik vandaag ook mijn bril met nieuwe glazen (wel nodig maar niet vrekwaardig) op ga halen en net een romantisch diner voor twee geboekt heb in Thailand aan het strand als verrassing voor mijn vriend (wat trouwens eigenijk helemaal niet duur is voor onze begrippen, dus toch wel weer een beetje vrekwaardig).
maandag 11 juni 2012 om 09:50
Lydiam, wat leuk!
Ik loop zometeen even naar de Trekpleister. Daar hebben ze tunieken en jurkjes voor een tientje, afgeprijsd uiteraard. Het zijn overgooiers die je aantrekt als je in je bikini aan het zwembad ligt en even naar binnen loopt naar je hotel. Ik zocht zoiets voor de vakantie. Ik vind de jurken erg mooi en ik hoop dat ze niet te lang voor me zijn. Bovendien hebben ze ook een nivea aktie: drie produkten kopen en twee gratis. Ik ben dol op die oildouche, zeker in de vakantie.
Is die aftersun bij het Kruidvat gratis? Of moet je een produkt erbij kopen?
Ik loop zometeen even naar de Trekpleister. Daar hebben ze tunieken en jurkjes voor een tientje, afgeprijsd uiteraard. Het zijn overgooiers die je aantrekt als je in je bikini aan het zwembad ligt en even naar binnen loopt naar je hotel. Ik zocht zoiets voor de vakantie. Ik vind de jurken erg mooi en ik hoop dat ze niet te lang voor me zijn. Bovendien hebben ze ook een nivea aktie: drie produkten kopen en twee gratis. Ik ben dol op die oildouche, zeker in de vakantie.
Is die aftersun bij het Kruidvat gratis? Of moet je een produkt erbij kopen?
maandag 11 juni 2012 om 09:52
maandag 11 juni 2012 om 10:03
Ik kan nergens die bon van de dash in de veronica magazine vinden 
Zaterdag echt goed gevrekt. Ik had nieuwe zomerbroeken nodig en dat is echt een ramp in een grote maat. Nu hield er een dure winkel ermee op (wist ik) en die hadden outlet. Bleek de laatste dag te zijn! waardoor er nog meer korting was. Ik heb tien! kledingstukken gekocht voor ¤70. 3 driekwart broeken waarvan 2 capri`s, 2 korte broeken, 1 spijkerbroek, 1 nette broek en 3 shirts met lange mouwen.
Normale prijs ongeveer 400/450 voor alles. Ik heb nog nooit zo`n mazzel gehad.

Zaterdag echt goed gevrekt. Ik had nieuwe zomerbroeken nodig en dat is echt een ramp in een grote maat. Nu hield er een dure winkel ermee op (wist ik) en die hadden outlet. Bleek de laatste dag te zijn! waardoor er nog meer korting was. Ik heb tien! kledingstukken gekocht voor ¤70. 3 driekwart broeken waarvan 2 capri`s, 2 korte broeken, 1 spijkerbroek, 1 nette broek en 3 shirts met lange mouwen.
Normale prijs ongeveer 400/450 voor alles. Ik heb nog nooit zo`n mazzel gehad.
maandag 11 juni 2012 om 10:16
Goed gevrekt Flashy!
Die reis is niet zo vrekwaardig nee, maar het zijn superlanden (wij gaan een rondreis maken door Vietnam, Cambodja en Thailand dit keer), maar verder allemaal simpele hotelletjes enzo, we hebben alleen 1 luxer resort, dus 3 nachtjes luxe zeg maar, en dan hebben we net wat te vieren, dus vandaar. En 45 euro voor een 5 gangen diner in een romantische setting aan het strand is eigenlijk ergens wel een beetje vrekwaardig toch?
Maar dat is dus de voornaamste reden waarom ik vrek, om dit soort reizen te kunnen maken
. En de laatste maanden helaas ook omdat het moet....
Die reis is niet zo vrekwaardig nee, maar het zijn superlanden (wij gaan een rondreis maken door Vietnam, Cambodja en Thailand dit keer), maar verder allemaal simpele hotelletjes enzo, we hebben alleen 1 luxer resort, dus 3 nachtjes luxe zeg maar, en dan hebben we net wat te vieren, dus vandaar. En 45 euro voor een 5 gangen diner in een romantische setting aan het strand is eigenlijk ergens wel een beetje vrekwaardig toch?
Maar dat is dus de voornaamste reden waarom ik vrek, om dit soort reizen te kunnen maken

maandag 11 juni 2012 om 10:16