Viva Vrekkentopic VI
maandag 11 juni 2012 om 10:32
quote:Flashy schreef op 11 juni 2012 @ 10:03:
Ik kan nergens die bon van de dash in de veronica magazine vinden
Zaterdag echt goed gevrekt. Ik had nieuwe zomerbroeken nodig en dat is echt een ramp in een grote maat. Nu hield er een dure winkel ermee op (wist ik) en die hadden outlet. Bleek de laatste dag te zijn! waardoor er nog meer korting was. Ik heb tien! kledingstukken gekocht voor ¤70. 3 driekwart broeken waarvan 2 capri`s, 2 korte broeken, 1 spijkerbroek, 1 nette broek en 3 shirts met lange mouwen.
Normale prijs ongeveer 400/450 voor alles. Ik heb nog nooit zo`n mazzel gehad.
Ik nomineer je voor Supervrek van de week
Wat heerlijk zeg, zoveel kleding voor zo weinig geld!
Ik kan nergens die bon van de dash in de veronica magazine vinden

Zaterdag echt goed gevrekt. Ik had nieuwe zomerbroeken nodig en dat is echt een ramp in een grote maat. Nu hield er een dure winkel ermee op (wist ik) en die hadden outlet. Bleek de laatste dag te zijn! waardoor er nog meer korting was. Ik heb tien! kledingstukken gekocht voor ¤70. 3 driekwart broeken waarvan 2 capri`s, 2 korte broeken, 1 spijkerbroek, 1 nette broek en 3 shirts met lange mouwen.
Normale prijs ongeveer 400/450 voor alles. Ik heb nog nooit zo`n mazzel gehad.
Ik nomineer je voor Supervrek van de week
Wat heerlijk zeg, zoveel kleding voor zo weinig geld!
maandag 11 juni 2012 om 10:48
Ik ben qua shoppen zo niet vrekwaardig bezig de laatste tijd, ik zie zoveel leuke dingen! Nja alles wel met korting enzo, maar ik wil gewoon teveel kopen! Moet mezelf toch maar even op rantsoen zetten.
Iemand trouwens enig idee wanneer de hamsterweken weer beginnen? Augstus ofzo? Mn voorraadkast begint te slinken namelijk :p
Iemand trouwens enig idee wanneer de hamsterweken weer beginnen? Augstus ofzo? Mn voorraadkast begint te slinken namelijk :p

maandag 11 juni 2012 om 10:56
quote:jufnaatje schreef op 06 juni 2012 @ 17:08:
Ik ga morgen 4 flessen Persil voor 10 euro halen bij de Dirk vd Broeg. Vind ik een goede aanbieding!
Deze week blijkbaar de nieuwe zegels van de Hoogvliet alweer. Ik moest nog 2 zegels en dan had ik weer een fles Dubbelfris
Maar goed, we gaat vrolijk door. Gratis is gratis en de eerste 2 zegels voor Persil Gel zijn alweer binnenKan geen kwaad om die Hoogvliet zegels te bewaren, het gebeurt nog wel eens dat een actie wordt herhaald en dat zijn dan dezelfde zegels.
Ik ga morgen 4 flessen Persil voor 10 euro halen bij de Dirk vd Broeg. Vind ik een goede aanbieding!
Deze week blijkbaar de nieuwe zegels van de Hoogvliet alweer. Ik moest nog 2 zegels en dan had ik weer een fles Dubbelfris

maandag 11 juni 2012 om 12:20
quote:Atelier_madame schreef op 11 juni 2012 @ 10:48:
Ik ben qua shoppen zo niet vrekwaardig bezig de laatste tijd, ik zie zoveel leuke dingen! Nja alles wel met korting enzo, maar ik wil gewoon teveel kopen! Moet mezelf toch maar even op rantsoen zetten.
Iemand trouwens enig idee wanneer de hamsterweken weer beginnen? Augstus ofzo? Mn voorraadkast begint te slinken namelijk :pAugustus inderdaad, als iedereen na een dure vakantie weer moet bezuinigen
Iemand trouwens enig idee wanneer de hamsterweken weer beginnen? Augstus ofzo? Mn voorraadkast begint te slinken namelijk :pAugustus inderdaad, als iedereen na een dure vakantie weer moet bezuinigen

maandag 11 juni 2012 om 13:04
Ik heb vanmorgen de gratis NO-AD van het kruitvat gehaald:D
Is met Aloe en kokos: ruikt heerlijk:D.Was nog vrij vroeg, maar stonden er al drie meer aan de kassa hiervoor. Gaat dus snel :op=op! Wacht dus niet te lang.
Volgens de kassa-medewerkster waren er ook nog andere gratis aanbiedingen verstuurd gister; wie heeft die ontvangen, en wat was dat dan?
Is met Aloe en kokos: ruikt heerlijk:D.Was nog vrij vroeg, maar stonden er al drie meer aan de kassa hiervoor. Gaat dus snel :op=op! Wacht dus niet te lang.
Volgens de kassa-medewerkster waren er ook nog andere gratis aanbiedingen verstuurd gister; wie heeft die ontvangen, en wat was dat dan?
maandag 11 juni 2012 om 14:17
quote:kerstklok schreef op 11 juni 2012 @ 14:00:
Ik heb ook net de No-Ad gehaald. Ik verwachtte een proefmonster maar het is een gewone verpakking, erg leuk. Heb geen andere mails van kruidvat gehad trouwens.
Hier was hij al op... heel misschien dat ze hem eind van de week weer binnenkrijgen... Dan ga ik dus wel 's morgens voordat ik naar het werk ga even langs..
Ook wel benieuwd wat er dan nog meer weggegeven wordt
.
Ik heb ook net de No-Ad gehaald. Ik verwachtte een proefmonster maar het is een gewone verpakking, erg leuk. Heb geen andere mails van kruidvat gehad trouwens.
Hier was hij al op... heel misschien dat ze hem eind van de week weer binnenkrijgen... Dan ga ik dus wel 's morgens voordat ik naar het werk ga even langs..
Ook wel benieuwd wat er dan nog meer weggegeven wordt

maandag 11 juni 2012 om 14:18
quote:sweetfirefly schreef op 11 juni 2012 @ 13:31:
Gratis sample van Douwe Egberts L'Or Espresso
Edit: is denk ik een persoonlijke code, sorry mensen.
Kan volgens mij wel gewoon. Volgens deze link:
https://sample.de.nl/Request.aspx?Campa ... 6}&lang=NL
Gratis sample van Douwe Egberts L'Or Espresso
Edit: is denk ik een persoonlijke code, sorry mensen.
Kan volgens mij wel gewoon. Volgens deze link:
https://sample.de.nl/Request.aspx?Campa ... 6}&lang=NL