***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Wij hebben hier de bakfiets waar fachat ooit een keer een plaatje van plaatste. Daar wandelt Koen gezellig mee door het huis. Op zitten en dan lopen is nog net te hoog. Maar als ik hem rondrijd is het fun.

Ik heb zelf voor Koen zijn verjaardag een muziekinstrumentenset gekocht. Sambaballen enzo. Ben benieuwd.

Layla: Zou me ook idd geen zorgen maken over Zahra haar eetgedrag. Ze is gewoon lekker aan de maat en heeft nu niet zoveel nodig. Ze kunnen niet blijven groeien. Grappig om te zien dat ze nu zelfs zwaarder is dan Koen. Ons mannetje was altijd de zwaargewicht van het gezelschap maar dat wordt hard minder.

Ben heel benieuwd naar zaterdag om jullie en de kids allemaal weer te zien. Superleuk!!!
Je moet je geen zorgen maken muisje, ik denk dat je het prima gaat redden met drie kids !! Je bent ondertussen toch ook al een supermama voor de twins, dus zal dat ook nog zo blijven met de nieuwe baby erbij.

Grr ik word zo ongeduldig, waarom vind ik maar geen baan. Het begint echt wel tijd te worden, straks gaat mijn uitkering omlaag, omdat ik al bijna een jaar zoek. (in augustus).
Go Puk! Wat goed van je! Lara, ik vind het zo grappig om te lezen dat Puk en Steijn zo met elkaar op gaan qua ontwikkeling, als we uitgaan van Steijns gecorrigeerde leeftijd! Steijn kan ook sinds een week zelf zitten en het is voor zowel mij als hem een stuk prettiger dat hij dit onder de knie heeft!

Witch, je vindt heus een baan! Echt! Je vond het toch zo leuk om met kinderen te werken? Kan je je anders niet laten omscholen of een korte cursus doen? Hebben ze in La Belgique ook leer-werk trajecten? Anders zou je daar wat mee kunnen!

Iedereen bedankt voor de lieve en bemoedigende woorden! Ik denk dat het "gewoon" de hormonen zijn, maar de angst zit er goed in bij me. Nu had ik dit ook toen ik zwanger was van Steijn en Huug (en nog dacht dat het er eentje zou worden), dus het zal allemaal wel goed komen! Ick, een vriendin van mij zei vanmiddag precies hetzelfde! Zij zei dus ook dat er een klein kindje is dat heel graag bij ons gezin wil horen! Grappig!
Muisje, wat grappig toch! Inderdaad, Steijn en Puk gingen ook ongeveer tegelijk staan (en kruipen?).

Heb je het al aan anderen verteld?

Framboosje, dat wilde ik nog vragen; hoe reageerden mensen op jullie "geheime huwelijk"?
Gefeliciteerd Framboos!!!

Ik ben inmiddels al in twee HEMA's geweest om de beroemde fluit te gaan kopen, maar kan hem nergens vinden Dus als iemand er ergens een tegen komt? Dan graag even in je mandje gooien!!!

Muissie toch, dat zjn idd de hormoontjes. Het komt helemaal goed. Alle baby's willen toch het liefst een mama zoals jij!!! En trouwens.... als je er echt nog niet klaar voor was was je vast ook nog niet zwanger geraakt. De natuur heeft zo zijn eigen ideeen.

Hier is de loopkar vandaag binnengekomen. Fleur vindt het nog het mooist om er bovenop te zitten en rond te toeren.

Layla: Zahra is wel en flinke meid zeg! Ben echt benieuwd nnaar alle kindjes as zaterdag.

OOH alarm , ik ga er vandoor
Dropje: misschien kun je het anders online bestellen? Of zal ik morgen even bij mijn hema kijken?
Dropneusje, balen dat je hem niet kunt vinden, bij de Hema bij ons op het winkelcentrum hadden ze hem ook niet, maar dat is een kleine vestiging, die hebben nooit iets.

Ik ben ook erg benieuwd naar alle kindjes zaterdag, moeten we trouwens allemaal iets meenemen?

Zahra heeft wel last van haar inentingen van vandaag en ook van haar tandjes dus ik ben benieuwd hoe ze de nacht doorkomt.

Ik heb het boekje 'Raad eens hoeveel ik van je hou' binnen, wat een lief verhaaltje zeg! Ik pak het in voor Zahra's verjaardag, dat is echt een leuk boekje om uit voor te lezen voor het slapen gaan.

Lara, wat gaaf dat Puk uit zichzelf kan zitten, bedoel je dan vanuit staande positie? Zahra kan nog niet uit zichzelf staan, maar kan wel vanuit kruip/tijgerstand zelf gaan zitten.
Zo, en nu heb ik helemaal geen rust meer. Morris heeft twee nieuwe hobby's: op de tripptrapp klimmen en dan op de eettafel om daar vervolgens overheen te gaan lopen, en op de bank klimmen en dan op de rand van de bank klimmen en dan op het kastje naast de bank, en zich er vervolgens weer af te laten vallen. Ook is hij nu aan het rennen (en heel vaak vallen)! Lopen is zo gewoontjes... O ja, hij heeft ook een rustigere nieuwe hobby: blokken stapelen! Twee op elkaar, maar ik vind het toch knap. En als hij klaar is klapt hij in z'n handjes!

Spitsmuis, ik heb tot nu toe altijd een ontzettend k*tgevoel gehad de eerste 10, 11 weken van m'n zwangerschappen. Niet de hele tijd, maar soms werd ik ineens overspoeld door een golf van angst, schuldgevoel, het gevoel dat alles fout gaat, heel zwartgallig. Hormonen!!!! En ik ben sowieso een beetje labiel van mezelf. Het komt goed (spreek ik mezelf vaak bemoedigend toe).

Ik heb dus helemaal geen tijd gehad om bij te lezen de laatste dagen, ga nu een poginkje wagen.

Gaan jullie al met de kleintjes naar de speeltuin? Ik natuurlijk wel vanwege Lars, maar Morris laat ik er nu ook regelmatig uit. Gisteren is hij zo vies geworden! De zandbak was een beetje vochtig nog van de regen, en hij kroop rakelings langs een plas, maar een lol dat hij had!
Voor de liefhebber: ik heb een topicje gestart op MSN over babynamen voor de nieuwe baby. Ik ben benieuwd wat jullie leuk vinden!
WOW wat is die Morris toch een snelle jongen!!! Rennen, klauteren.

Als ik het over klimmen en klauteren heb dan bedoel ik dat Fleur over mijn been heen klimt, wat een wereld van verschil zeg. Kan me voorstellen dat het dan gedaan is met je rust!

Ik prijs mezelf wat dat betreft wel gelukkig. Fleur tijgert alleen maar en blijft bijna altijd goed liggen met verschonen (het wordt nu ietsje moeilijker omdat ze het gewoon niet leuk vindt) Voel me nu een echte mazzelaar.

Lara: als je toch bij de HEMA komt of er praktisch naast woont zou ik het wel super vinden als je even kunt kijken. Maar doe er niet teveel moeite voor hoor!
Wow, ik schrik er soms van als ik lees wat sommige kindjes al kunnen, klimmen en klauteren, lopen (!), Zahra tijgert net als Fleur alleen nog maar. En dan wordt er gezegd dat meisjes sneller zijn, daar is in deze groep niet veel van te merken.
Ik fiets er morgen wel even langs als ik uit mijn werk ga. Als ze hem daar niet hebben kan ik vrijdag bij een andere hema kijken. Geen probleem hoor!

Pfff, die Morris! Ongelovelijk wat een snel jochie. Ik heb het stiekem ook wel een beetje met je te doen met je dikke buik achter twee wildebrasjes aan. Hoe hou je het toch vol? Supermama van de maand!

Ik heb trouwens wat namen op msn gegooid.
Layla: puk gaat zitten vanaf staanstand. Van liggen kan hij wel op zijn knietjes zitten, maar hij vind gewoon zitten vreselijk, dus ik denk dat hij de fase kruipen-zitten gaat overslaan.
dropneus, ik ga morgen ook naar de hema! of overmorgen...Hou wel even contact met lara of zij de fluit heeft gevonden, en anders neem ik hem mee hoor!!

*Framboos is rete nieuwsgierig naar mich haar namen en verplaatst zich met spoed naar de msn*
Gefeliciteerd met je verjaardag Framboos!

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de reacties op jullie huwelijk!

Wauw die Morris, zelfs al aan het rennen. Snelle Jelle!! Ole begint nu los te staan, meestal nog per ongeluk, als hij het doorkrijgt pakt hij snel iets vast!

Ben ook erg benieuwd naar alle kindjes a.s. zaterdag!

Oh en applaus voor zittende Puk!

Lara, als je bij de Hema komt en ze hebben nog 2 fluiten, mag je er ook 1 voor mij meenemen!!!
Doe ik!
Wacht even, dat rennen is niet serieus te nemen hoor. Hij probeert het wel maar als hij het doet struikelt hij meteen. Dus het valt wel mee hoor!

Lara, ik zie jouw namen niet staan op MSN?
Ja Framboos... ik ben net als Lara nieuwsgierig naar de reacties op jullie kaartje. Wilde het al een tijdje vragen, maar ben het steeds vergeten.

Namen... pfff ... lastig ...

Ik denk dat wij weer niet willen weten of het een jongen of een meisje wordt. Dus we kunnen weer twee namen verzinnen.
oww de reacties op ons geheime huwelijk waren niet echt shocking...Maar wel allemaal positief. We kregen nog een stapel kaarten, 2 tantes willden graag op bezoek komen, ouders van vriend vonden het ook leuk voor ons..(zijn zelf ook ooit heel klein getrouwd) kortom mensen waren (gelukkig) blij voor ons!
Fijn Framboosje!

Nee, ik snap er niks van... Ik heb ze nu nog een keer gepost en ook naar je toe gemaild. Grappig dat de jongensnaam die je later noemde ook in mijn lijstje stond.
www.voornamelijk.nl

deze stond nog in mijn favorietenlijst...wel leuke site over namen....
Goedenmorgen, ben ik de eerste?

Waar is Xaloy?
Hier!

Maar ben wat laat dus moet weer verder!
Oh jeetje wat heb ik nou voor tekst aan mijn berichtjes hangen??
hii, je zit weer op Compli's account.

Natuurlijk ben je de eerste Swiss. 6:47??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven