ring van vriend willen

12-06-2012 16:44 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas jarig geweest. mijn vriend wil een kado kopen maar hij weet nog niet wat hij mij wil geven. ik heb een ring gevraagd..gewoon een zilveren. hij heeft geen groot budget. ik heb gewoon een ring gezien van 7,50. ik wil een ring van hem. Alleen hij vind een ring geen leuk kado. wij zijn al jaren bij elkaar..gewoon als symbool van onze relatie. is er misschien iets anders dan sieraden. hij draagt zelf ook geen sieraden maar ik alleen ringen en oorbellen. wat kunnen wij doen? toch wil ik graag een ring
Bedelen om een ring Vraag gewoon iets anders joh.
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 17:02:

[...]

ja dat begrijp ik ook niet. wie kreeg dat? ik niet hoor. ik ben iemand anders namelijkEn jokken mag niet. Namelijk.
Tjee, verplicht een ring geven als je jarig bent.

Hoe oud ben je eigenlijk? Je klinkt als een puber.
ik krijg zijn kadootjes altijd te laat na mn verjaardag zelf. kijk ik heb zaterdag een verjaardag van een vriendin van mij. ik heb een windlicht met een kaars er in gekocht met mooi folie er omheen en strik en een mooi kaartje. heb het een week geleden al gehaald
Had gewoon een bioscoopje voor 2 gevraagd.
Als ik er om had moeten vragen had ik die ring niet eens willen hebben.
Smurf alsjeblieft.. krijgen we nu onder een andere naam dezelfde 'geschiedenis' met je vriend weer te horen? De adviezen zullen namelijk hetzelfde blijven. Beetje naief om te denken dat we hier niet doorheen prikken.
Nou je het zegt, dit zou inderdaad zomaar smurfje kunnen zijn!!!!
quote:Oriane schreef op 12 juni 2012 @ 17:25:

Nou je het zegt, dit zou inderdaad zomaar smurfje kunnen zijn!!!!Laat de eventuele twijfel maar varen hoor.
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 17:17:

ik krijg zijn kadootjes altijd te laat na mn verjaardag zelf. kijk ik heb zaterdag een verjaardag van een vriendin van mij. ik heb een windlicht met een kaars er in gekocht met mooi folie er omheen en strik en een mooi kaartje. heb het een week geleden al gehaaldWat zegt dat over jou?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Nou je het zegt, dit zou inderdaad zomaar smurfje kunnen zijn!!!!Yep,vriend heeft ook nog eens een kind die hij eens in de zoveel tijd ziet net als Smurf.
ik wil ook wel is wat, krijg helaas ook niet altijd wat ik wil :(

wat een rot leven heb ik toch :P

Nou je het zegt, dit zou inderdaad zomaar smurfje kunnen zijn!!!!Anoniem001 zegt het zelf al:

ik niet hoor. ik ben iemand anders namelijk

En mijn opoe zei vroeger al 'kindjes die vragen, worden overgeslagen'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vreemd topic ...
Hij gaat je geen ring geven als symbool van jullie relatie. En al helemaal niet voor je verjaardag. Sterker nog, je krijgt helemaal niets van hem. Wacht maar af. O jawel, je mag met hem naar bed als verjaardagskado.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 12 juni 2012 @ 18:05:

Hij gaat je geen ring geven als symbool van jullie relatie. En al helemaal niet voor je verjaardag. Sterker nog, je krijgt helemaal niets van hem. Wacht maar af. O jawel, je mag met hem naar bed als verjaardagskado.Dit.. helaas.
nou het gaat mij niet om kadootjes maar de moeite wat hij er voor doet. ook over zijn zoontje.. als zijn zoontje vraagt of hij wil langskomen dan zegt hij meteen ja maar als ik het vraag..dan is het moet ik even kijken of misschien of hij moet zijn huisje aan kant hebben of hij is te moe. als zijn kind jarig is krijgt hij al op de dag zelf zijn kadootjes en ik te laat. Sorry Maar ik ben niet jaloers Maar onderscheid tussen mensen maken vind ik hard en gemeen! ook al is je kind je alles
Waarom ben je nog bij hem dan?
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 18:11:

nou het gaat mij niet om kadootjes maar de moeite wat hij er voor doet. ook over zijn zoontje.. als zijn zoontje vraagt of hij wil langskomen dan zegt hij meteen ja maar als ik het vraag..dan is het moet ik even kijken of misschien of hij moet zijn huisje aan kant hebben of hij is te moe. als zijn kind jarig is krijgt hij al op de dag zelf zijn kadootjes en ik te laat. Sorry Maar ik ben niet jaloers Maar onderscheid tussen mensen maken vind ik hard en gemeen! ook al is je kind je allesDat doe je toch jezelf aan? Snap niet dat je bij zo'n vent blijft.
Trouwens opvallend dat je dan een 'symbool van jullie relatie' wilt. Lekkere relatie.
Jij laat het onderscheid maken toch toe? Ga op zoek naar iemand die jou wel op numme r1 zet. Je bent al jarig geweest, en weer geen verjaardagskado, zoals het al jaren gaat. Jij bent alleen maar goed genoeg wanneer het hem uitkomt. En dan, wat doen jullie dan voor gezelligs?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Smurf, die flapdrol geeft ook helemaal niets om je, daarom!

Je mag in z'n nest liggen als het 'm uitkomt en als opblaaspop dienen, niet meer.

Het gaat echt nooit doordringen bij je, hè
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 18:11:

nou het gaat mij niet om kadootjes maar de moeite wat hij er voor doet. ook over zijn zoontje.. als zijn zoontje vraagt of hij wil langskomen dan zegt hij meteen ja maar als ik het vraag..dan is het moet ik even kijken of misschien of hij moet zijn huisje aan kant hebben of hij is te moe. als zijn kind jarig is krijgt hij al op de dag zelf zijn kadootjes en ik te laat. Sorry Maar ik ben niet jaloers Maar onderscheid tussen mensen maken vind ik hard en gemeen! ook al is je kind je alles

Oei, dit klinkt wel heel puberaal... Er is een onderscheid tussen zijn kind en jou en dat zal altijd zo blijven. En dat is niet 'gemeen', maar gewoon de volwassen realiteit.

Grow up, koop zelf een ring en wacht af waar ie zelf mee komt. Echt geen issue waardig...
Lijkt wel of ik mijn topic lees qua reacties

Ik snap je heel goed meid iedereen doet of het zo makkelijk is om weg te gaan maar dat is het niet ook al is er vanalles mis. Het is nu een week uit met mijn ex en nog twijfel ik of het de goede keuze was.
quote:coco95 schreef op 12 juni 2012 @ 18:17:

Lijkt wel of ik mijn topic lees qua reacties

Ik snap je heel goed meid iedereen doet of het zo makkelijk is om weg te gaan maar dat is het niet ook al is er vanalles mis. Het is nu een week uit met mijn ex en nog twijfel ik of het de goede keuze was.

Je leest niet de reacties op jouw topics, je leest je eigen topics.

Jij bent precies hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven