ring van vriend willen

12-06-2012 16:44 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas jarig geweest. mijn vriend wil een kado kopen maar hij weet nog niet wat hij mij wil geven. ik heb een ring gevraagd..gewoon een zilveren. hij heeft geen groot budget. ik heb gewoon een ring gezien van 7,50. ik wil een ring van hem. Alleen hij vind een ring geen leuk kado. wij zijn al jaren bij elkaar..gewoon als symbool van onze relatie. is er misschien iets anders dan sieraden. hij draagt zelf ook geen sieraden maar ik alleen ringen en oorbellen. wat kunnen wij doen? toch wil ik graag een ring
quote:Fame schreef op 12 juni 2012 @ 19:23:

[...]

Johoooo, laat me nou even!Ja sorry ik schrok even,maar leef je lekker uit lieverd..
quote:Fame schreef op 12 juni 2012 @ 19:22:

Je vriend heeft meer dan genoeg tijd om jou ook aandacht te geven. Dat hij dat niet doet heeft niets met zijn zoontje te maken, maar alleen maar met het feit dat jij niet belangrijk vor hem bent. LAat hem nou, en ga een leuk leven leiden.Haha eigenlijk vind ik jouw heel leuk, je bent altijd zo fanatiek advies aan het geven als men over vriendjes klaagt. Beetje te direct soms maar wel leuk
quote:VotesforLeo schreef op 12 juni 2012 @ 19:23:

[...]

Wat bedoel je hiermee?Ze doelt op het onderscheid wat die stakker maar tussen haar en zijn zoontje. De rest van de reacties laat ze als vanouds links liggen.
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 19:25:

dat hij onderscheid maakt tussen zijn kind en mij of andere mensen. dat vind ik niet kunnenOk, stel, over veel jaren. Jij hebt een kind en een vriend. Je huis staat in brand, en je kan er maar eentje redden. Wie wordt het?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
het zegt dat ik wel belangrijk voor hem ben
beide natuurlijk!
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 19:26:

het zegt dat ik wel belangrijk voor hem benAls 'ie zin heeft om z'n leuter ergens in te hangen?

het zegt dat ik wel belangrijk voor hem benGezien al je andere topics zegt hij zoveel wat niet waar is.
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 19:27:

beide natuurlijk!

Maar als het andersom was dan zou hij dus zijn zoon en vooral zichzelf redden en jou lekker in dat brandende huis laten..

Kom op smurf wordt nou eindelijk eens wakker.!
Bam, ik had het ook nog niet ontdekt hoor, had ook de topictitels die ik hier voorbij zie komen nog niet gespot.

Maar de doorslag was (in dit topic) zijn huis aan kant hebben (naast het moe zijn natuurlijk).

Smurf, iedereen heeft enorm veel tijd in jou gestoken om je proberen dingen in te laten zien. Tevergeefs, maar da's ons eigen probleem

Niet jij je nog steeds zo bizar en puberaal gedraagt is jouw probleem, maar wees dan zo stoer het onder je eigen nick te doen.

Ik dacht dat jullie naar verderweg zouden verhuizen ivm baan van je vader. Jammer als dat niet is doorgegaan. Was je tenminste noodzakelijk van deze lamlul verlost.

Het ga je goed.
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 19:27:

beide natuurlijk!Nee, je kan er maar eentje meenemen. Wie wordt het? Je kind of je vriend?
quote:coco95 schreef op 12 juni 2012 @ 19:25:

Ik vind het wel raar dat men er vanuit gaat dat anoniem smurfje is. Weten jullie toch niet zeker. Bij mij werd het ook heel vaak gezegd terwijl het niet zo is.zegt iets over jouw postings en wat voor topics je opent...

het zegt dat ik wel belangrijk voor hem benDat is een sprookje wat hij je vertelt, en zoals ook jij weet bestaan sprookjes niet. ALs je belangrijk voor hem was had hij de afgelopen jaren keer op keer een kado voor je gekocht en op je verjaardag gegeven.
quote:coco95 schreef op 12 juni 2012 @ 19:26:

[...]

Haha eigenlijk vind ik jouw heel leuk, je bent altijd zo fanatiek advies aan het geven als men over vriendjes klaagt. Beetje te direct soms maar wel leuk

Ja Fame is heel direct maar dat komt omdat ze mannenfluisteraar is.

Fame weet precies wat mannen bezielt enkel en alleen door naar ze te kijken of over ze te lezen.
quote:teardrop-viva schreef op 12 juni 2012 @ 19:32:

[...]

Ja Fame is heel direct maar dat komt omdat ze mannenfluisteraar is.

Fame weet precies wat mannen bezielt enkel en alleen door naar ze te kijken of over ze te lezen.Ssssstttttt, en ik hou van mannen! MAar dan wel echte, en niet van die misbruikende oetlullen.
ik ben idd smurfje maar ik ben het wachtwoord kwijt van mijn oude nickname. Hij vertelde mij wel dat hij ooit een exvriendin had maar die vriendin had liever er voor gekozen weer terug naar haar exvriend te gaan en ze hebben nu kinderen..dat zou dan niks gek zijn zeker?
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 21:00:

ik ben idd smurfje maar ik ben het wachtwoord kwijt van mijn oude nickname. Hij vertelde mij wel dat hij ooit een exvriendin had maar die vriendin had liever er voor gekozen weer terug naar haar exvriend te gaan en ze hebben nu kinderen

Smurfje hou nou toch eens op joh met deze loser.!
quote:teardrop-viva schreef op 12 juni 2012 @ 21:02:

[...]

Smurfje hou nou toch eens op joh met deze loser.!Doe toch geen moeite, zo nutteloos
Smurf, vertel nou eens. Kan je niet naar een andere werkplaats?
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 19:25:

dat hij onderscheid maakt tussen zijn kind en mij of andere mensen. dat vind ik niet kunnenEen kind hoort altijd op de eerste plaats te komen. Vergeet dat niet. Jij mag nooit een strijd om aandacht aangaan met een kind. Jij bent de volwassene. Een kind is zijn verantwoording, jij bent dat niet.
Smurf, wil je es vertellen waarom je vriend in jouw ogen dan zo de moeite waard is?

Wat doet hij voor leuke, lieve dingen voor je? Wat doen jullie samen?

Hoe zie je je toekomst voor je met hem?
Hij snapt niet dat ik hem mis en ik moet nadenken van hem dat het niet kon om elkaar te zien en de afstand wat groter is omdat ik verhuisd ben! grrrrr
Met andere woorden : ik mot je niet meer.

Doe jezelf een lol (en ons ) en wis die gast uit je leven.
Ja hoe? Het is moeilijk!!!
Mist hij jou ook, smurfmeisje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven