Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
quote:iddan schreef op 13 juni 2012 @ 13:20:

"die doen nog spannende dingen met elkaar!"

Laatst gebeurde het mij ook, ik stuurde een foto naar de verkeerde persoon.....gelukkig ging het niet om een pikante foto....maar dacht wel meteen.....oooohhh goed opletten voortaan!

Tja.......inderdaad...

Het grappige was ook dat ik die foto kreeg (en ik wist dus ook echt totaal niets van haar sexleven/vreemdgaan e.d. en wij hebben een goede band, maar praten niet overal over....dus die foto kwam wel echt binnen, zeg maar..... ;)) en ik dacht echt.....'huh...........'wow'.......'uhhhhh' (het was echt een pikante foto die weinig te raden overliet) en ik stuurde iets van; 'uhm......volgens mij is deze foto niet voor mij bedoeld....' en toen zag ik in het schermpje steeds de tekst '...... is typing a message......' en vervolgens was die tekst weer weg, en daarna weer '.........is typing a message....' en zo wel een keer of 10.

Hebben er achteraf natuurlijk wel smakelijk om gelachen samen..... ;)
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
maar als je de gelegemheid dus hebt stren jullie elkaar dan foto's of filmpjes en dan bevredig je jezelf op dat moment of is het voor een later tijdstip ?
Nee not done.

Het zou een warm makertje zijn , onderdeel van de voorpet
We bellen / chatten wel 's (best vaak eigenlijk) en dan gaat het af en toe wel veel verder. Maar niet tijdens ieder gesprek!
Ik/wij sturen wel foto's vaak wel onherkenbaar.

Door een mindere gebeurtenis (iemand zag iets wat niet voor haar bestemd was) wel voorzichtiger geworden.

Het contact wat ik met N2 heb gaat veel verder dan alleen sex. We hebben regelmatig ook gewone goede gesprekken over wat ons bezig houdt, ons leven zeg maar.

Ze is ook echt een deel van mijn leven.

Overigens dump ik de meeste foto's direct.
wanneer is er voor het laatst spannend gemaild tussen jou en je minnaar minnares ?
Geappt, gebeld enz. vandaag nog...(eigenlijk nog steeds)
heb ff nix helaas, dus geen ge-sms....

Mis t wel, maarja....
sms/mail en watts-app allemaal wel..ook wel foto´s versturen maar die gaan in geheim mapje en uit de mailbox en uit mn foon ;)
krijg t gevoel in de DGV te zitten zonder dat er vragen teruggesteld worden

maar chatten doen wij vrijwel dagelijks (over van alles en nog wat, soms pikant, soms over wat ons bezig houdt, het nieuws, etc), mailen eigenlijk alleen als chatten niet kan, foto's versturen we af en toe wel
Ik krijg niet alleen het gevoel in DGV te zitten, maar begin onderhand een heel naar gevoel hierbij te krijgen.. Vind de wijze waarop hier nu geschreven wordt ronduit 'vreemd...'

Attackrijder.. ik heb zo'n vermoeden dat jij anders bent dan jij je voordoet.. ik blijf maar even weg hier..
nog maar ong.48 uur en nr.2. en ik hebben onze eerste hotel-date. Ook de eerste keer dat we meer dan 2 uur de tijd voor elkaar hebben.

We zouden elkaar 2 weken niet zien, maar afgelopen weekend toch nog geheel onverwacht heerlijk kunnen zoenen, beetje kletsen en elkaar wat plagen, erg fijn!

Wij chatten, appen en bellen en sturen ook wel eens een foto/filmpje.
quote:Sensual_D schreef op 13 juni 2012 @ 15:09:

Ik krijg niet alleen het gevoel in DGV te zitten, maar begin onderhand een heel naar gevoel hierbij te krijgen.. Vind de wijze waarop hier nu geschreven wordt ronduit 'vreemd...'

Attackrijder.. ik heb zo'n vermoeden dat jij anders bent dan jij je voordoet.. ik blijf maar even weg hier..Je bent niet de enige die dat vermoedt! Er zijn er meer die het op is gevallen!
quote:wdjk88 schreef op 13 juni 2012 @ 15:17:

nog maar ong.48 uur en nr.2. en ik hebben onze eerste hotel-date. Ook de eerste keer dat we meer dan 2 uur de tijd voor elkaar hebben.

We zouden elkaar 2 weken niet zien, maar afgelopen weekend toch nog geheel onverwacht heerlijk kunnen zoenen, beetje kletsen en elkaar wat plagen, erg fijn!

Wij chatten, appen en bellen en sturen ook wel eens een foto/filmpje.Wat heerlijk, wdjk88! Lekker vooruitzicht, dan begint je weekend goed! En de onverwachte ontmoetingen zijn de fijnste! Veel plezier vrijdag!
ik stuur nooit iets via mobiel/internet. Te bang dat het ooit ergens anders terecht komt!. (Hoewel ik er zeker wel eens aan heb gedacht, kan toch opwindend zijn, maargoed )

Just Real Life Stuff Or Nothing ;)
@Meis en Sensual..zag het pas nadat Meis het schreef :(

@wdjk...heerlijk dat het zo onverwachts tussen door gebeurd...have fun as vrijdag ;)

Ben nog steeds an het zoeken naar een goedkoop daghotel/bed en breakfeast pfff
quote:linny77 schreef op 13 juni 2012 @ 15:56:

Ben nog steeds an het zoeken naar een goedkoop daghotel/bed en breakfeast pfff

Welke regio?

den haag e.o heeft shanghai hotel....¤ 50 per dag
Tnx meis34 en Linny, gaat vast goed komen. Heb er ontzettend veel zin in. Uren tijd om aan elkaar te besteden en niet in een auto oid. Heerlijk!

Tja en hotels, wat vind je goedkoop? En welke omgeving? Zag dat vd Valk kamers verhuurd vanaf 14.00 uur. voor 65. Incl whirlpool.
@Tasje..regio Drenthe ;) had nr.2 een sms gestuurd over een hotel,maar krijg geen reactie jammer genoeg..zal ie wel geen strak plan vinden blijkbaar...

@wdjk...auto of in buitenlucht is voor xtje wel leuk idd maar doe nu toch liever binnen op een bed..meer mogelijkheden haha
Poef!
veel plezier vandaag meis!
@Meis, have lots of fun today!!

En vergeet niet... laatste stootje is van mij :-)
@Linny: Wij maken 4 van de 5 keer gebruik van hetzelfde hotel en die boek ik via hotelkamerveiling.nl. Wel even eerst naar de beschikbaarheid kijken voor je op een kamer biedt.

Betaling is via iDeal en dat kan voor sommigen een nadeel zijn.

Voor allen met dates... have fun:)
@Vaintje en MrU, thnx! We genieten met volle teugen :)! Ennuh...dat laatste stootje is toch van minnaar, MrU! Moest ik er speciaal voor jou bij zetten!
Hmmm, meis, van welke forummer is ie dan wel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven