Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het als dochter heel erg boos bent op degene die jouw moeder ongelukkig lijkt te maken en je vader af lijkt te pakken.

En toch had het meisje haar vader met rotte vis moeten bekogelen. Hij heeft ten alle tijden de eindverantwoording. Behalve in het islamitisch geloof (geloof ik) daar zijn de vrouwen altijd schuldig.. aan alles.
Ze zal vast heel trots zijn op haar vader! Hoe zullen jullie kinderen reageren als zoiets uit zou komen?
Oh zie t hier op t forum ook vaak genoeg staan, dat de bedrogene vooral boos is op degene die haar kerel heeft 'afgepakt'. Alsof t mij daarom te doen is, om mijn minnaar van zijn vrouw 'af te pakken'...

Ooijen, die heb ik gelukkig niet

Kom je hier om ons te bekeren met een paar intelligente posts of zo?
@ooijen1310 , say hi the ignore button.
Ooijen, waarschijnlijk net als de dochter. Het is dus de taak van de moeder om de schuld bij de vader te leggen, niet bij de minnares, hoe boos je ook bent.

Ik snap de kwaadheid maar de minnares is niet schuldig aan het uiteensplijten van het gezin.

Maar hee, nu we het er toch over hebben. Stel nou dat de vrouw haar man al 3 jaar lang afwees in bed. Wellicht wel eens gezegd heeft "laat me met rust, ga maar lekker je lusten elders botvieren" Hoe ziet het er dan uit volgens jou, Ooijen?
quote:aviv72 schreef op 15 juni 2012 @ 16:31:

@ooijen1310 , say hi the ignore button.Waarom? Mag iemand niet kritisch zijn?
Omdat je geen seks meer krijgt, is toch geen reden om een andere natte grot op te zoeken? Waarom ga je dan niet weg bij diegene die je niet meer geeft wat je nodig hebt?
Ik wil dat m'n minnaar gewoon lekker bij z'n vrouw blijft! Het enige wat ik wil is sex (en een goed gesprek is ook nooit weg).

Deze minnaar is getrouwd en heeft geen open relatie, m'n vorige minnaars hadden dat wel of waren single. Ik merk wel dat dit ingewikkelder is en dat ik er wat moeite mee heb. Maar dan valt zo'n opmerking nog steeds verkeerd!
quote:meis34 schreef op 15 juni 2012 @ 16:39:

Ik wil dat m'n minnaar gewoon lekker bij z'n vrouw blijft! Het enige wat ik wil is sex (en een goed gesprek is ook nooit weg).

Deze minnaar is getrouwd en heeft geen open relatie, m'n vorige minnaars hadden dat wel of waren single. Ik merk wel dat dit ingewikkelder is en dat ik er wat moeite mee heb. Maar dan valt zo'n opmerking nog steeds verkeerd!Waarom zoek je dan niet iemand die niet bezet is of een open relatie heeft, dan wordt er niemand tot op het bot gekwetst.
Ik zoek niet! Ik ben nog nooit actief op zoek geweest naar een minnaar, dat overkomt je (jou denk ik niet).

Ik hou m'n mond verder dicht voordat ik iets zeg, waar ik later spijt van krijg! Ben vandaag niet in de bui voor een discussie!
anoniem_146379 wijzigde dit bericht op 15-06-2012 16:44
Reden: Was nog niet klaar...
% gewijzigd
quote:meis34 schreef op 15 juni 2012 @ 16:42:

Ik zoek niet! Ik ben nog nooit actief op zoek geweest naar een minnaar, dat overkomt je (jou denk ik niet).Maar hoe je er mee omgaat, is niet iets wat je overkomt!! Dat is een bewuste keuze...
Nja Meis, even een kleine nuance, dat overkomt je alleen als je er voor open staat (denk ik), zo ook die getrouwde man met kinderen die vreemd gaat dus...
Ik geloof ook niet in overkomen, ik geloof in keuzes.

Ooijen, op deze toon ga ik de discussie niet met je aan, je staat niet open voor tegengeluid. Als het over natte grotten moet gaan, ga je maar lekker een deurtje verderop.
hmm, daar zit ik dus nu zo mee, overkomt het je alleen als je er open voor staat ?

Ik had namelijk nooit het idee of verwacht dat ik er open voor zou staan namelijk...
Een leuk persoon leren kennen overkomt je. Elke vervolgstap is een keuze.
quote:linny77 schreef op 15 juni 2012 @ 15:51:

En idd wat Aviv ook al vroeg..wat bedoel je met gebrek aan afwisseling?

Mijn man en ik hebben twee jonge kinderen, in de handenbindertjes-fase, daardoor leiden we een heel gestructureerd leven en draait alles het grootste deel van de tijd om hen. Voordat ik kinderen kreeg, was mijn leven heel onvoorspelbaar en alles behalve gestructureerd. Ik had ook spannende hobby's die ik nu niet meer uitoefen vanwege de kinderen. Heb wel andere interesses die ik nu heb uitgebouwd, en daar haal ik ook plezier uit, maar geen spanning. Ik vind het leven nu soms een beetje saai, hoe dol ik ook ben op man en kinderen en hoeveel leuke en fijne dingen het gezinsleven ook biedt. Ik mis spanning en dat zoek ik nu volgens mij in deze bevlieging.

Silver1977, welkom!

quote:ooijen1310 schreef op 15 juni 2012 @ 16:29:

Ze zal vast heel trots zijn op haar vader! Hoe zullen jullie kinderen reageren als zoiets uit zou komen?

Die zijn daar nog wat te jong voor

Wel heb ik dit meegemaakt met mijn eigen vader en draag hem toch nog steeds een warm hart toe. Dingen zijn vaak niet zo zwartwit als jij lijkt te denken.
je kunt toch weglopen van zo n situatie?
quote:vaintje schreef op 15 juni 2012 @ 16:44:

Nja Meis, even een kleine nuance, dat overkomt je alleen als je er voor open staat (denk ik), zo ook die getrouwde man met kinderen die vreemd gaat dus...Ok, daar hebben jullie een punt... M'n eerste minnaar is me overkomen, daarna smaakte het naar meer en heb ik bewust gekozen voor een minnaar. Maar dat ik ben gevallen voor een getrouwde man dat is niet iets waar ik bewust naar heb gezocht. En dat is een goede leer voor de volgende keer...
Silver: "het" is toch nog niet gebeurd bij jou? Het overkomt je dat je iemand aantrekkelijk vindt, misschien zelfs dat je verliefd wordt, maar wat je ermee doet overkomt je volgens mij niet. Je kunt kiezen geen / minder contact te hebben, niets met je gevoel te doen of er over te praten met je partner.
In de hoop dat ik 1 minnares kan raken, zodat ik misschien 1 huwelijk of relatie kan redden:

"Waarom ging de man van mijn vriendin vreemd, terwijl ze zo ziek was van de kanker? Waarom wist ik het al dat hij toch niet met die ander gestopt was toen hij mij vertelde dat hij een nu een vriendin heeft? Waarom moest mijn vriendin sterven met de wetenschap dat die ander straks bij hem en bij haar kinderen zou zijn? Waarom deed hij haar zoveel verdriet? Waarom deed mijn zwager dit ook bij mijn schoonzus? Wat ben je voor een man als je met een ander kunt naaien, terwijl je vrouw vecht voor haar leven? Waarom kunnen minnaressen zich niet voorstellen het leed dat ze veroorzaken? Wat is er gebeurd met de liefde? In voor- en in tegenspoed, bij gezondheid en bij ziekte, waarom beloven mensen dingen die ze niet kunnen waarmaken? Waarom plempen mensen hier respectloos de problemen met hun partner neer? Zou je het ook waarderen als jou partner dit soort dingen over jou hier zou schrijven? Wat vinden de minnaressen nou echt als hun man ook vreemd zou gaan? Wat is er gebeurd met de waarden en normen van mensen? Waarom doe je een ander bewust zo n pijn en verdriet dat iemand moet sterven met een gebroken hart? En waarom raakt mij dit nou toch zo?]
quote:ooijen1310 schreef op 15 juni 2012 @ 16:53:

je kunt toch weglopen van zo n situatie?

Ja, dat is ook een keuze.

Je weet nooit wat iemand drijft, ieder persoon heeft zo haar of zijn eigen beweegredenen om te doen wat hij doet. Oordelen is zo ontzettend makkelijk vanaf de zijlijn.
quote:silver1977 schreef op 15 juni 2012 @ 16:50:

hmm, daar zit ik dus nu zo mee, overkomt het je alleen als je er open voor staat ?

Ik had namelijk nooit het idee of verwacht dat ik er open voor zou staan namelijk...Zilver, had je mijn vraag gelezen? Is het wellicht een dingetje om eens aan te boren met je partner?
@shanna,

Je verwoord grotendeels mijn levensfase nu..
quote:Rooss4 schreef op 15 juni 2012 @ 16:57:

[...]

Ja, dat is ook een keuze.

Je weet nooit wat iemand drijft, ieder persoon heeft zo haar of zijn eigen beweegredenen om te doen wat hij doet. Oordelen is zo ontzettend makkelijk vanaf de zijlijn.Niks zijlijn... Ik ben ook wel eens verliefd geweest op iemand toen mijn vorige relatie slecht was. Echter, ik heb er niks mee gedaan!!!
@rooss4

ga toch maar eens een balletje opgooien dit weekend denk ik, heb al eens iets gelezen over die film Unfaithful ofzo

mischien eens huren en kijken of er een gesprek uit voort kan komen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven