The Never Ending Question deel 85
dinsdag 12 juni 2012 om 22:13
Een beetje neerslachtig. Er gebeuren weer dingen om me heen waar ik geen vat op heb, daardoor onstaat chaos in mijn hoofd. Grote en kleine dingen. Sinds gister slik ik ook de bloeddrukverlager Metoprolol. Verwijskaart voor psycholoog om ADD vast te stellen ook gister gekregen bij huisarts. Maar duurt lang voor ik er terecht kan door de vakantie. Alles komt goed!
Voel jij je weleens heel alleen, ook als je wel mensen om je heen hebt?
Voel jij je weleens heel alleen, ook als je wel mensen om je heen hebt?
dinsdag 12 juni 2012 om 23:41
woensdag 13 juni 2012 om 18:24
188cm, blank, slank/normaal, kale kop, mooi neusje, groen/bruine ogen, mooie mond. Als hij serieus kijkt, dan komt hij een beetje intermitterend over - mede door zijn kale kop. Maar als er een dan lachje op zijn gezicht verschijnt, dan kan je zien dat hij heel vriendelijk (en lief) is. Hij is een kruising tussen Jude Law en Jason Statham.
Leuke vraag, dus ik laat 'm staan
Leuke vraag, dus ik laat 'm staan
woensdag 13 juni 2012 om 19:21
1.95m lang, slank, dunne benen, weinig kont, wasbordje, in verhouding best gespierde bovenarmen en een redelijke groot hoofd. Blauwe ogen. Donkerblond haar, wat dunner en minder aan het worden de laatste jaren. Een vrolijke blik (hij kan niet boos kijken).
Beschrijf je beste vriend(in) eens qua uiterlijk?
Beschrijf je beste vriend(in) eens qua uiterlijk?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 13 juni 2012 om 20:02
Mijn beste vriend is 1.95, stoere bouw maar niet dik. Alles in verhouding. Hij heeft korte rode haren en een vriendelijk gezicht. Hij heeft het lijf van zijn vader en zijn gezicht van zijn moeder. Hij doet soms een beetje denken aan Josh Homme maar dat komt vooral door zn rode haar, hetzelfde lijf en voorkeur voor dezelfde soort kleding. Door een ongeluk mist hij zijn voortanden, hij heeft 2 nepperds die net iets korter zijn dan de rest (staat heel grappig). Hij lacht veel en heeft een vertrouwd gezicht. Hij heeft nooit ruzie, omdat ie iedereen in zijn waarde laat. Mn beste vriend!
Deze foto klopt aardig! Alleen heeft beste vriend blauwere ogen en niet zo'n moe gezicht.
Ook een leuke vraag! Ik laat m ook staan!
Deze foto klopt aardig! Alleen heeft beste vriend blauwere ogen en niet zo'n moe gezicht.
Ook een leuke vraag! Ik laat m ook staan!