The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Ik denk twee of drie keer per maand (meestal is dat licht aangeschoten)

Denk jij vaak na over hoe het kan dat het heelal "oneindig"is?
Nee, eigenlijk niet.

Wat is volgens jou de zin van het leven?

Lekker luchtige vraag
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Heel luchtig

Ik ben er niet over uit maar denk er wel vaker over na. Ik heb er van gemaakt dat je moet genieten van het leven zolang het duurt en dat er verder geen diepere "zin" achter zit.

Wat denk jij?
Daar ben ik het wel mee eens

Hoe voel je je?
Goed

En jij?
Een beetje neerslachtig. Er gebeuren weer dingen om me heen waar ik geen vat op heb, daardoor onstaat chaos in mijn hoofd. Grote en kleine dingen. Sinds gister slik ik ook de bloeddrukverlager Metoprolol. Verwijskaart voor psycholoog om ADD vast te stellen ook gister gekregen bij huisarts. Maar duurt lang voor ik er terecht kan door de vakantie. Alles komt goed!

Voel jij je weleens heel alleen, ook als je wel mensen om je heen hebt?
Ja, helaas wel

Wat doe jij op zo'n moment?
I am surrounded by morons
Ik probeer een ander gezicht op te zetten zodat niet iedereen het door heeft. In een (groter) gezelschap laat ik mij daar liever niet over uit.

Wat eet jij als je verdrietig bent?
Niks. Als ik me echt rot voel krijg ik geen hap door m'n keel.

Volg je het voetballen?
Nee, maar morgen staat de tv wel op de zender afgesteld. Ben wel benieuwd. Maar ga er niet echt voor zitten

Heb je wel 'ns trek vlak voor je naar bed gaat en wat eet je dan? (ik neig naar een boterham met Nutella, maar doe het toch maar niet )
Dat eet ik een koekje met een beker melk of fruit.

Heb jij ook een kast vol kleding maar niks om aan te doen?
Nee, kast puilt niet uit en weet ook wel wat ik aan wil.

Wat heb jij vanochtend uit je kast gehaald en aangetrokken?
Ondergoed, rest lag nog naast de kast van gisteren en kan nog wel 'n dagje mee.

Ben jij een 'familie-mens'?
Spijtig en vind het zelf jammer, maar nee.

Welke BN'er vind je grappig?
Tijl Beckand

Heb je wel eens seks gehad met een (zeer) kleingeschapen man?
I am surrounded by morons
HAHAHAHAHA!!!

Ja, vond er geen bal aan.

Beschrijf je man/vriend/ex/grote liefde eens qua uiterlijk?
188cm, blank, slank/normaal, kale kop, mooi neusje, groen/bruine ogen, mooie mond. Als hij serieus kijkt, dan komt hij een beetje intermitterend over - mede door zijn kale kop. Maar als er een dan lachje op zijn gezicht verschijnt, dan kan je zien dat hij heel vriendelijk (en lief) is. Hij is een kruising tussen Jude Law en Jason Statham.

Leuke vraag, dus ik laat 'm staan
1.95m lang, slank, dunne benen, weinig kont, wasbordje, in verhouding best gespierde bovenarmen en een redelijke groot hoofd. Blauwe ogen. Donkerblond haar, wat dunner en minder aan het worden de laatste jaren. Een vrolijke blik (hij kan niet boos kijken).

Beschrijf je beste vriend(in) eens qua uiterlijk?
Mijn beste vriend is 1.95, stoere bouw maar niet dik. Alles in verhouding. Hij heeft korte rode haren en een vriendelijk gezicht. Hij heeft het lijf van zijn vader en zijn gezicht van zijn moeder. Hij doet soms een beetje denken aan Josh Homme maar dat komt vooral door zn rode haar, hetzelfde lijf en voorkeur voor dezelfde soort kleding. Door een ongeluk mist hij zijn voortanden, hij heeft 2 nepperds die net iets korter zijn dan de rest (staat heel grappig). Hij lacht veel en heeft een vertrouwd gezicht. Hij heeft nooit ruzie, omdat ie iedereen in zijn waarde laat. Mn beste vriend!

Deze foto klopt aardig! Alleen heeft beste vriend blauwere ogen en niet zo'n moe gezicht.

Ook een leuke vraag! Ik laat m ook staan!
knappe meid, lang blond haar, mooie volle billen en borsten, beetje langwerpig hoofd en een ietwat rare neus. Mooi slank en 1.83m lang. Spontane uitstraling.

Wat vind jij aantrekkelijk aan een vrouw?
Zelfvertrouwen. Of je nou een lijf hebt als Katja Schuurman, of als Caro Emerald. Als je zelfvertrouwen hebt en je straalt dit uit, vind ik dat aantrekkelijk. Oh en intelligentie.

Wat had je aan vandaag?
Een zwarte BH/slip, zwarte sokken, levis jeans, groen/zwart shirt, groene laarzen en een kort zwart jasje.

Welke parfum heb je opgedaan vandaag?
moet nog doen maar denk beauty van CK

Verkoop jij wel eens boeken via MP?
Nee..wel soms andere dingen

Wat voor werk doe je?
Ik werk met autistische jongeren met een verstandelijke bepering en/of gedragsproblemen.

Favoriete Ben en Jerry?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven