Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Zeg, we hebben toch niet dezelfde hè? Hahaha
Verlangens... echt wel! Minnaar heb ik 6 hele weken niet gezien. Morgen mag ik weer voelen en snuffelen.
Inez: Nee
Roos, en dat heb je in je glazen bol gezien?
Ja hoor, glazen bol en een beetje inside information
quote:Allegaartje schreef op 15 juni 2012 @ 23:09:

Ik denk dat ik weet wie deze man is. Kwestie van opletten hè? Begint met een Klinker, meer zeg ik niet. Ik weet ook wie de minnaar van Meis is.. Begint met een Medeklinker. Dat was inderdaad een kwestie van 1+1=2, wat zeg ik... een bloeiend vliegende 3. Good for you! .. geniet er lekker van!

Rooss, "schoftig" genieten morgen!!
Ooh... 6 weken is ook wel lang Roosje.. maar jij hebt nog 2 andere gehad ter opvulling hè?

Ik heb 1 minnaar en hou het er gewoon bij. En het is beslist niet dezelfde hoor Inez hahahahaha... maar ongetwijfeld wel van 'the good old days', we kennen elkaar al 3 jaar.
Roos, enlighten me..
I did enlighten you!
Gaar 2? Eeeh even nadenken hoor.. nee niet 2.
ja... Roos weet ook dat het een andere meneer is.. hehe... Loll
Oh jee.. we praten in raadselen nu.

Ik heb 1 minnaar, die ken ik al 3 jaar.

Roos jij hebt 3 M&Minnaren en die ken je bijna 1 jaar.

In de tijd dat ik mijn minnaar niet heb gezien... (5 weken) zag jij alle M&M's... meer dan 2 zelfs. Pffff...

Zal ik ook een tweede minnaar nemen dan, dat lijkt me best wel 'convenient' eigenlijk.
Mwah, zegt niet alles. Heb er een tijdje 3 gehad. En no way dat ik in de buurt van het gemiddelde van Roos kwam. Ik deed vast iets fout..
Gaar... ik ben niet altijd even open en eerlijk over hoe en wat.

Ik heb 2 vaste meneren... en af en toe snoep ik uit een eeeh blikje?
quote:sweetinez schreef op 15 juni 2012 @ 23:28:

Mwah, zegt niet alles. Heb er een tijdje 3 gehad. En no way dat ik in de buurt van het gemiddelde van Roos kwam. Ik deed vast iets fout..Hoe doét ze dat toch!
Ooh ja! .. Dat kan ik ook nog doen... Snoepen uit een blikje. Maar wat zit er dan in??

Ik ben doorgaans niet zo mededeelzaam hier, maar ik heb zo'n lekkere heerlijke minnaar, zo'n gaaf man-mens ook... ik hou het graag bij één blikje... ben ik volmaakt gelukkig mee.
Fantastisch toch, Gaar!!
quote:Rooss4 schreef op 15 juni 2012 @ 23:43:

Fantastisch toch, Gaar!!

Ja...onwijs fijn. Ik ervaar hem als een 'cadeau' in mijn leven en gelukkig is dat wederzijds. Maar de reden/aanleiding is best verdrietig ..., we zouden het allebei graag anders zien, ... thuis.

Maar, het is zoals het is en deze oplossing werkt heel goed. Dus ik ben een dankbaar meisje
Vrouwen hier die vreemd gaan, worden schijnbaar aangemoedigd.

En kerels die vreemdgaan, zijn vooral 'klootzakken' volgens de dames hier.

Hoe hypocriet kan je het krijgen?

Misschien wat besef dat je ZELF voor de verkeerde kerel hebt gekozen, en dat het niet automatisch de fout is van de mannen die hier rondhangen...
Riverman, hoepel toch een eind op man!

Zoek jij een post waarin een vreemdgaande man als klootzak wordt uitgemaakt hier? Door een minnares welteverstaan? Dan kletsen we weer verder.
Roos, het punt blijft:

Veel vrouwen blijven mannen hier zien als misbruikers, en zichzelf als 'slachtoffers'.

Als je daar vraagtekens bij zet als man, wordt het schijnbaar weggelachen.

Als je vraagtekens zet bij hoe volwassen en eerlijk de vrouwen hier eigenlijk zijn, dan wordt er omheen gedraaid.

Vreemdgaande vrouwen denken dat ze beter zijn dan de mannen hier, voor een of andere reden.

Misschien is het wel zo simpel: als je vreemdgaat als vrouw, wat heb ik je dan te zeggen?
Jij spoort niet! Geef eens aan waar iemand zich een slachtoffer voelt?

En dit is de laatste energie die ik verspil aan mafkezen zoals jij en Ooijen!!
Ik spoor wel, meis,

Ik laat me niet misbruiken door vrouwen die kerels overal de schuld van geven, en die blijkbaar negeren dat ze zelf 'foute kerels' omarmen.....
Hee Riverman... what's your point??

Hou es op joh... Wat bedoel je nou als 'hier'??

Ik heb me nooit aangemoedigd gevoeld hoor, als vrouw... en ik voel me helemaal geen slachtoffer. Ik zie mijn minnaar ook helemaal niet als misbruiker...en het is me ook onduidelijk waarom jij mannen zo ziet ... ?

Ik voel me ook geenszins beter dan mijn minnaar... ik ben gewoon blij met hem. Tegelijkertijd hou ik van mijn partner en ben ik blij dat hij bij me is.

Vragen?
Negeert provinciaaltjes, kijkt eens verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven