Centraal Moderatortopic deel 3
zaterdag 28 april 2012 om 21:01
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 16 juni 2012 om 11:15
quote:Cateautje schreef op 16 juni 2012 @ 11:06:
Een hele goede morgen gewenst.
Ik heb een topic geopend met de titel, waarom doen we toch zo raar,op actueel. Er zijn verschillende forummers die mij er op gewezen hebben dat gisteren een topic met hetzelfde onderwerp geopend is. Nu zit ik met een dilemma want er zijn genoeg forummers die dat ook niet wisten en op mijn topic reageren als zijnde nieuws. Wat is wijsheid?
Ik laat het aan jullie over. Heb het in ieder geval gemeld.
Groetjes.
Beste Cateautje,
Ik heb beide topics samengevoegd. Hierbij zijn de berichten van jouw topic overgezet naar het topic dat reeds over dit onderwerp was geopend. Je kunt dit topic hier terugvinden
Vaak betaalweigeraars in Griekse restaurants.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Een hele goede morgen gewenst.
Ik heb een topic geopend met de titel, waarom doen we toch zo raar,op actueel. Er zijn verschillende forummers die mij er op gewezen hebben dat gisteren een topic met hetzelfde onderwerp geopend is. Nu zit ik met een dilemma want er zijn genoeg forummers die dat ook niet wisten en op mijn topic reageren als zijnde nieuws. Wat is wijsheid?
Ik laat het aan jullie over. Heb het in ieder geval gemeld.
Groetjes.
Beste Cateautje,
Ik heb beide topics samengevoegd. Hierbij zijn de berichten van jouw topic overgezet naar het topic dat reeds over dit onderwerp was geopend. Je kunt dit topic hier terugvinden
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
zaterdag 16 juni 2012 om 11:16
quote:jaschenca_2 schreef op 16 juni 2012 @ 11:13:
[...]
Ik schat dat staffen geen aandacht genereert? Inderdaad. Ik vond je vroeger veel prettiger lezen, Oblak. Wat ben je een vermoeiend figuur. Echt mods, dat jullie er gewoon stug nog braaf en netjes tegen hem blijven zeggen dat hij het stafje moet gebruiken. Chapeau.
[...]
Ik schat dat staffen geen aandacht genereert? Inderdaad. Ik vond je vroeger veel prettiger lezen, Oblak. Wat ben je een vermoeiend figuur. Echt mods, dat jullie er gewoon stug nog braaf en netjes tegen hem blijven zeggen dat hij het stafje moet gebruiken. Chapeau.
zaterdag 16 juni 2012 om 11:16
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 juni 2012 @ 11:15:
[...]
Beste Cateautje,
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaMijn dank is enorm.
[...]
Beste Cateautje,
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaMijn dank is enorm.
zaterdag 16 juni 2012 om 16:33
quote:Cateautje schreef op 16 juni 2012 @ 15:50:
Goh, wat is het stil hier. Ik geef je wat te doen junior.
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid??Door het sleutelgat kijken van een glazen deur
!
Goh, wat is het stil hier. Ik geef je wat te doen junior.
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid??Door het sleutelgat kijken van een glazen deur
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 16 juni 2012 om 16:54
quote:yasmijn schreef op 16 juni 2012 @ 16:36:
Mod, ik vroeg er nog naar gisteravond of het normaal is dat die UWV instantie met naam en toenaam op geld en recht tips geeft?
Lees maar even terug, heb het bericht hier neer gezet.
Het gaat hier om webcare, dwz het geven van adviezen, zonder hierbij reclame te maken voor de organisatie. Dit is wel toegestaan op Viva.nl . Dit is inderdaad een grijs gebied en moeilijk te definieren. Overigens hebben wij geen samenwerking met het UWV, maar hebben zij dit bericht op eigen initiatief geplaatst. Wij zullen eens bespreken hoe we de regels mbt webcare duidelijker kunnen formuleren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mod, ik vroeg er nog naar gisteravond of het normaal is dat die UWV instantie met naam en toenaam op geld en recht tips geeft?
Lees maar even terug, heb het bericht hier neer gezet.
Het gaat hier om webcare, dwz het geven van adviezen, zonder hierbij reclame te maken voor de organisatie. Dit is wel toegestaan op Viva.nl . Dit is inderdaad een grijs gebied en moeilijk te definieren. Overigens hebben wij geen samenwerking met het UWV, maar hebben zij dit bericht op eigen initiatief geplaatst. Wij zullen eens bespreken hoe we de regels mbt webcare duidelijker kunnen formuleren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 16 juni 2012 om 16:56
zaterdag 16 juni 2012 om 17:49
http://forum.viva.nl/forum/Werk_Studie/ ... ges/155786
Kan deze topic van mij worden verwijderd i.v.m. herkenningsgevaar?
M.v.g.,
Aarzelend.
M.v.g.,
Aarzelend.
zaterdag 16 juni 2012 om 18:12
zaterdag 16 juni 2012 om 20:33
quote:amand1969 schreef op 16 juni 2012 @ 20:03:
Mod,
zou je het topic Shameless self-bump willen verwijderen? Een poll laat (naar mij nu blijkt) geen plaatjes zien, waarmee het doel van het topic meteen onhaalbaar is.
Thnx.
Het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groeten,
Moderator viva forum
Mod,
zou je het topic Shameless self-bump willen verwijderen? Een poll laat (naar mij nu blijkt) geen plaatjes zien, waarmee het doel van het topic meteen onhaalbaar is.
Thnx.
Het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groeten,
Moderator viva forum
zaterdag 16 juni 2012 om 21:01
quote:aarzelend schreef op 16 juni 2012 @ 17:49:
M.v.g.,
Aarzelend.Het topic: "Dilemma van de eeuw" is verwijderd.
M.v.g.,
Aarzelend.Het topic: "Dilemma van de eeuw" is verwijderd.