Gezondheid alle pijlers

klean prep wie kent het:(

02-04-2008 15:11 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey heey

ik heb morgen een darm onderzoek en nu moet ik van dat klean prep drinken! het is zo vies he!!!!

want je darmen moeten schoon zijn!

hebben mensen hier mischien ervaring mee hoe je de smaak beter kan maken??? of ervaring met het darm onderzoek zelf??
Wordt U ook zo moe van mijn reacties? SMS \"Reactie uit\" naar 2020! €1,10p.b
Je kan er wat limonade siroop in doen, smaakt een stuk beter en kan geen kwaad!
ok bedankt..en kom je ook nog een keer weer van de wc af of duurt dat een dag haha?
Even een tipje, als ik jou was zou ik je anus flink insmeren met vaseline of purol, dit scheelt heel wat pijn!
bedankt voor de tip! is het zo erg dan???

want ik ben nu net met het 4e glas bezig..

krijg je er ook erge darmkrampen van??
Ja, helaas op allebei. Iig bij mij, is natuurlijk per persoon verschillend/
hoelang duurt het dan?
AAAAAHHH succes!

Heb ook een darmonderzoek gehad en moest toen ook 4 liter van die rotzooi drinken. Ranzig. Ik mengde het met appelsap ipv water, dat maakte het iets draaglijker. Het duurde bij mij enige tijd (paar uur geloof ik) voordat het ging werken, maar daarna was het ook raak Was de wc nog niet af of kon er weer op gaan zitten. Dat van die vaseline is een goeie tip, het deed mij inderdaad ook zeeeeer.... :( Nogmaals succes!
inderdaad wat limonade erbij nemen. Kookwekker op tien minuten zetten, en elke tien minuten een glas leeg drinken.
ik ben nu inderdaad aan de race! dus moet dit snel ff typen!!!

dit is zo erg!!!!!!!

dit doe ik nooooooooooooit weer!
Als het eenmaal gaat werken is het inderdaad zo dat de glazen er net zo snel weer uitkomen als dat ze erin gaan.

Heb het helaas twee weken geleden moeten gebruiken.Weet je wat trouwens zo raar is? In de gebruiksaanwijzing staat dat je het moet innemen onder doktersbegeleiding?

Weet niet hoe het met jullie zat maar ik was alleen thuis met twee kinderen.De arts kon me geen fatoenslijk antwoord geven op mijn vraag waarom ik dat dan thuis moest gebruiken.
Heel veel succes!! Ik vond die troep die je moet drinken het ergste van het hele onderzoek!! Wat vies!!

het onderzoek zelf vond ik heel erg meevallen en ik heb geen pijn gehad!!

Nogmaals succes en het kan dus heel erg meevallen!
Ik heb het ook thuis gebruikt, volgens mij gebeurd dat erg vaak, ik ken tenminste een aantal mensen die het thuis hebben gebruikt. Ik denk dat de arts moet weten dat en wanneer je het inneemt.
oja ik heb ook bouillon gedronken tussendoor en ranja zonder suiker....
quote:Surface2 schreef op 02 april 2008 @ 17:04:

Ik heb het ook thuis gebruikt, volgens mij gebeurd dat erg vaak, ik ken tenminste een aantal mensen die het thuis hebben gebruikt. Ik denk dat de arts moet weten dat en wanneer je het inneemt.ja dat gebeurt heel vaak...ik ook en meer mensen die ik ken hebben het gewoon thuis moeten drinken.
ja ik moet het nu ook gewoon thuis gebruiken..

ik vind het maar niks maar ik ben er bijna dan heb ik alle zakjes op! alleen morgen nog 1 zakje dan het onderzoek en dan ben ik erdoor:D
Oei, succes! Ik wisselde het ook af met appelsap en bouillon. Die laatste liter, die vond ik het moeilijkste om weg te krijgen.

Sterkte!
You go girl!!!! ik leef met je mee!!
dankje iedereen!!!!! komt vast wel goed morgen
Heel veel succes!

Wat ook helpt is om het aan te lengen met ijskoud water. Dus wat flessen water in de koelkast zetten en het daarmee aanlengen. Dan proef je het wat minder.
Brrr Kleanprep. Aanmaken met heldere appelsap en dan de avond van te voren in de koelkast zetten. Heeft bij mij ook goed geholpen. En bij de laatste liters gewoon maar onder de douche gaan staan, want je hebt er geen controle meer over.
En misschien kan je een roesje krijgen bij het onderzoek? Ik heb clean-prep gehad en ook eens prunaconol..zó vies! Ik kotste het bijna uit, zo ontzettend smerig! En het laxeren vond ik vaak nog erger dan het onderzoek.
Ik heb nu het laatste glas op voor vandaag!

vandaag ben ik er weer van verlost morgen nog wel een zakje..

ik zie wel op tegen het onderzoek hoor...
oooh wordt al weer misselijk als ik aan die rotzooi denk.

Vind het heel knap Bloodymary dat je al zoveel op hebt. Ik kreeg al met al maar 1 liter van die troep weg en dat was altijd al goed.

Als je een roesje krijg, wat ik wel aanneem dan valt het onderzoek echt 100% mee.

Succes
Ik vond de clean-prep fase de vervelendste van dit onderzoek, dus als je al zover bent, dan gaat het helemaal goedkomen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven