ring van vriend willen

12-06-2012 16:44 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas jarig geweest. mijn vriend wil een kado kopen maar hij weet nog niet wat hij mij wil geven. ik heb een ring gevraagd..gewoon een zilveren. hij heeft geen groot budget. ik heb gewoon een ring gezien van 7,50. ik wil een ring van hem. Alleen hij vind een ring geen leuk kado. wij zijn al jaren bij elkaar..gewoon als symbool van onze relatie. is er misschien iets anders dan sieraden. hij draagt zelf ook geen sieraden maar ik alleen ringen en oorbellen. wat kunnen wij doen? toch wil ik graag een ring
quote:jaschenca_2 schreef op 17 juni 2012 @ 17:16:

[...]

Wie wil er nu niet zo'n vriend?Waar kan ik ruilen?
Weet je al wat je volgende topic gaat worden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:lemur schreef op 17 juni 2012 @ 16:37:

What the? Is dit serieus? Niemand is zo dom toch?Ze is dan ook verstandelijk beperkt
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 juni 2012 @ 17:24:

Weet je al wat je volgende topic gaat worden?

Vriend is zat van smsen.

Vriend laat al dagen niks horen.

Ik wil nu een ketting van vriend.

Vriend wil geld lenen.

Vriend is boos.

Vriend zit niet lekker in zijn vel.

Keuzes genoeg..
Djeezus wat is dit, kruipen we weer onder stenen en rotsen vandaan - kwam net een topic van Brum tegen en nu is Smurf ook weer terug - allebei nog even verknipt zo niet verknipter dan daarvoor?! Wat denken jullie dat het hier is het Viva forum ofzo?!

Oh wacht....
is ze echt zwakbegaafd? :S Waarom staat ze dan niet onder toezicht als ze steeds geld aan die vent geeft?
Wat onvoorstelbaar jammer Smurf, dat je, na al die goede adviezen van destijds, er klaarblijkelijk niets mee hebt gedaan. Zonde.
quote:koettie schreef op 17 juni 2012 @ 17:28:

[...]

Ik vind eigenlijk niet dat je dat zo moet schrijven. Dat is niet aan ons.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kan iemand mij uitleggen wat TS precies mankeert en waarom haar omgeving het accepteert dat zij geld aan die vent geeft? Als je zwak begaafd bent, heb je toch een begeleider etc?
Antwoord op de vraag? Mijn topic met dezelfde vraag is verwijderd :S
quote:lemur schreef op 18 juni 2012 @ 12:42:

Antwoord op de vraag? Mijn topic met dezelfde vraag is verwijderd :SJe moet niet zo doordrammen, het is niet zo gepast. En je topic zal wel niet voor niets zijn verwijderd.
Nou ik begrijp niet waarom want het is gewoon een vraag.
quote:lemur schreef op 18 juni 2012 @ 12:53:

Nou ik begrijp niet waarom want het is gewoon een vraag.Ik heb hier nergens gelezen dat TO zegt dat ze zwakbegaafd is dus jouw postings vind ik persoonlijk niet kunnen.
Smurf, je weet toch wel dat die ring GEEN bevestiging is van jullie liefdevolle relatie he. Trap er nou niet in.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juni 2012 @ 12:55:

[...]

Ik heb hier nergens gelezen dat TO zegt dat ze zwakbegaafd is dus jouw postings vind ik persoonlijk niet kunnen.Ik meen me te herinneren dat smurf eens in 1 van haar andere topics heeft geschreven dat ze lichte vorm van autisme heeft.
Ja ze is zwakbegaafd en post nu al 2 jaar lang topics over een vent die haar gebruikt... TO komt over als een meisje van 14 die incapabel is om voor zichzelf te zorgen. Dan vind ik dat andere mensen dat voor haar moeten doen. Ik zou mijn zwakbegaafde kind zo ver mogelijk bij dat soort mannen uit de buurt willen houden.

En sowieso een keylog installeren op de computer, zodat ik weet wat ze uitspookt. Lichamelijk volwassen of niet, geestelijk gehandicapten worden nooit wijs genoeg om voor zichzelf te kunnen zorgen en beslissen.
quote:teardrop-viva schreef op 18 juni 2012 @ 13:05:

[...]

Ik meen me te herinneren dat smurf eens in 1 van haar andere topics heeft geschreven dat ze lichte vorm van autisme heeft.

Ja maar het mag al niet een oude nick verraden. Ze heeft nu toch gepost onder een andere nick. Verder is het aan haar om dat wel of niet te melden hier. En dan daar zelfs een topic over openen is helemaal van de ....

Nou ja, ik vind het gewoon niet zo gepast. Al met al is het een zielig verhaal. Toch geloof ik het wel. Jammer dat we na alllllll die topics met zoveel postings niet tot haar door kunnen dringen. Dat is wel triest.
quote:teardrop-viva schreef op 18 juni 2012 @ 13:05:

[...]

Ik meen me te herinneren dat smurf eens in 1 van haar andere topics heeft geschreven dat ze lichte vorm van autisme heeft.

PDD Nos , leerproblemen en zwakbegaafdheid.

En PDD Nos is echt niet zo licht hoor, hangt meestal samen met een lager IQ. Ik ken Aspergers die normaal-achtig over komen, maar geen PDD Nos-ers die goed functioneren.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juni 2012 @ 13:11:

[...]

Ja maar het mag al niet een oude nick verraden. Ze heeft nu toch gepost onder een andere nick. Verder is het aan haar om dat wel of niet te melden hier. En dan daar zelfs een topic over openen is helemaal van de ....

Nou ja, ik vind het gewoon niet zo gepast. Al met al is het een zielig verhaal. Toch geloof ik het wel. Jammer dat we na alllllll die topics met zoveel postings niet tot haar door kunnen dringen. Dat is wel triest.

Ze heeft bekend dat zij het is en haar ww vergeten was.

Hoezo niet zo gepast? Het is toch gewoon zo? of wil je dat TS seks blijft hebben met die vent, zwanger raakt en dat kind dan twee zwakbegaafde ouders zonder verantwoordelijkheid en eigenwaarde heeft?
Joh, er zijn mensen al anderhalf jaar bezig om to advies te geven. Als ze dat niet meeneemt, houdt het gewoon op.
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 21:00:

ik ben idd smurfje maar ik ben het wachtwoord kwijt van mijn oude nickname. Hij vertelde mij wel dat hij ooit een exvriendin had maar die vriendin had liever er voor gekozen weer terug naar haar exvriend te gaan en ze hebben nu kinderen..dat zou dan niks gek zijn zeker?Kijk mleen,hier zegt ze het zelf ook.
quote:teardrop-viva schreef op 18 juni 2012 @ 13:18:

[...]

Kijk mleen,hier zegt ze het zelf ook.

Na veel gedram vooraf dat zij het was heeft ze het uiteindelijk toegegeven.

Verder stelt ze hier een andere vraag en gaan forummers erbij halen dat ze zwakzinnig is end.

Jullie vinden het wel kunnen, ik persoonlijk vind het nu een nare offtopic wending krijgen.
Het topic is een vervolg op alle andere zeiktopics van TO, dus dan mag informatie uit andere topics hier prima bij worden gehaald.
En ik weiger te doen alsof TO normaal en intelligent genoeg om voor zichzelf te zorgen is, als haar topics keer op keer bewijzen van niet.
quote:lemur schreef op 18 juni 2012 @ 13:28:

Het topic is een vervolg op alle andere zeiktopics van TO, dus dan mag informatie uit andere topics hier prima bij worden gehaald.Adios. Veel plezier nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven