Musical kleding

18-06-2012 15:47 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey meiden,

Mijn dochter zit in haar laatste schooljaar op de basisschool, en dus heeft ze een musical. In die musical is zij een roeister, maar 1 probleem ze heeft geen idee wat ze aan moet en het is volgende week dinsdag al. Dus mijn vraag aan jullie weten jullie wat zij misschien aan kan.

Groeten Fienne
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een roeiboot.
Korte broek, singletje , evt. petje.
Maar een polo kan ook

Fietsbroekje en een polo / zwempak

Kortom;................je kijkt maar!

zonnebril er bij.
Moeten de ouders zelf voor de kleren zorgen?
quote:beelicious schreef op 18 juni 2012 @ 16:36:

Moeten de ouders zelf voor de kleren zorgen?

En krijgen ze dat pas een week van tevoren te horen?

Ik zou denken dat iedere sport-outfit wel goed is. Neem aan dat er wel een boot is of andere accessoire als roeispaan, om duidelijk te maken dat ze een roeister is?
Bedankt iedereen,

@ Viennas : Nou nee ze kregen het 3 weken van te voren horen. Alleen hadden we(ouders) gewone sportkleren meegegeven. maar dat vond de meester niet goed, blijkt nu!!!!
Fiene ben je er al uit? Je kan via nlroei.nl wel een roeivereniging bij jou in de buurt vinden. Dan zorgen dat je de jeugdcommisaris of de wedstrijdcommisaris te pakken krijgt. Die kan je wel aan een outfit helpen (lenen van een roeister)

Succes maar ook succes voor je dochter volgende week!
Gimi bedankt voor de tip, ik zal es kijken....
Als de meester het niet goed vindt (wat een onzin... Het is maar een lagere school musical) dan zorgt hij zelf maar op korte termijn voor in zijn ogen juiste kleding.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Onze zoon doet dezelfde musical (volgens mij héél veel scholen) over de Olympische Spelen.

Er komen dus héél veel verschillende sporten voorbij.

Een beetje bijpasende sportkleding maakt het natuurlijk wel 'echter' dan dat je gewoon in je gymkleding aankomt. Verschil tussen zo veel sporten is dan niet/nauwelijks zichtbaar. En van het acteertalent moeten de 8e groepers het ook niet hebben, vrees ik

Ik snap de leerkracht dus wel, maar vind het wel kort dag allemaal.

* Duikt ook nog maar eens in de kast om een passende outfit te vinden voor zoon/fakkeldrager*
Maar als kind van TO een roeipakje aan heeft, en nergens anders blijkt dat het 'roeier' moet uitbeelden, dan is dat wel duidelijk bij het publiek?
Volgens mij doet mijn zoon 'm ook

Alleen is hij Het Orakel, ook zo'n handige outfit. Hij gaat in een soort beddenlaken omwikkeld met klimop. En een zin dat ie er in heeft

Lijkt mij inderdaad ook dat een roeipakje alleen, ook al is het een officieel tenue, niet zorgt voor onmiddelijke herkenning als roeister, daar heb je toch echt op z'n minst een roeispaan bij nodig.
quote:himalaya schreef op 20 juni 2012 @ 09:29:

Maar als kind van TO een roeipakje aan heeft, en nergens anders blijkt dat het 'roeier' moet uitbeelden, dan is dat wel duidelijk bij het publiek?Ne natuurlijk niet. Het gaat om de juiste kleding icm in dit geval een roeispaan.Ik bedoel alleen maar aan te geven dat er in een musical met dit thema het wel handig is dat er zo veel mogelijk gelijkende kleding wordt gebruikt ipv 'zomaar wat sportkleding'.
Dan trek je je kind een zwempak aan met daar overheen/onder een strakke boxer/sportbroekje/fietsbroekje.

Dat, in combinatie met een roeispaan, voldoet volgens mij prima voor een avondje roeier spelen in de musical.
quote:himalaya schreef op 20 juni 2012 @ 14:28:

Dan trek je je kind een zwempak aan met daar overheen/onder een strakke boxer/sportbroekje/fietsbroekje.

Dat, in combinatie met een roeispaan, voldoet volgens mij prima voor een avondje roeier spelen in de musical.Precies!
Fienne, hoe is het uiteindelijk gegaan??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven