Date

18-06-2012 21:58 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een date met leuke jongen, we gaan uiteten. Ben echt super zenuwachtig, maar ik lust absoluut geen wijn. Wat neem je nu? Klinkt misschien heel stom, maar vind het zo raar om cola ofz te bestellen?
Heel raar. Alleen wijn is een optie.
Uhm hele volksstammen drinken fris bij het eten?
Dus als je geen wijn drinkt tijdens je date ben je raar? En bedankt.
Nee joh je moet gewoon drinken waar je zin in hebt, geen zorgen om maken.
Wat neem je anders in een restaurant? Neem dat.

Jullie daten toch om elkaar te leren kennen, nou leert ie gelijk dat jij geen wijn lust en liever iets anders drinkt.

Mijn man drinkt ook geen wijn en bestelt ook in superdeluxe restaurants gewoon wat ie lekker vindt.
Ja ,sorry ben gewoon zenuwachtig haha
ik drink ook geen wijn en bier en bestel idd iets anders....als je cola niet chique vindt, bestel je toch spa rood...
Dan neem je toch een fles water met of zonder prik? Drink gewoon wat je lekker vindt. Zelfs al ga je poepiesjiek uit eten (wat ik niet denk op een eerste date) dan nóg kun je gewoon drinken wat je lekker vindt hoor
Ga anders naar de Mc
Spa rood of water, idd
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Gewoon lekker jezelf zijn op die date. Als je je anders gaat voordoen dan je bent wordt het natuurlijk helemaal niets! Hij wil toch met jou uit? Veel plezier morgen.
Haha, wat een dilemma. Kom op zeg.
Ik denk dat je zolang je geen chocomel of fristi bestelt, het wel oke is.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
quote:Iris27 schreef op 18 juni 2012 @ 22:06:

Ik denk dat je zolang je geen chocomel of fristi bestelt, het wel oke is.

Met een rietje!

Dannog, als je fristi wil drinken, dan drink je lekker fristi. Snap werkelijk niet waarom je voor je date geheim moet houden wat je wel en niet lust.
ik zou rustig fristi gaan drinken hoor! Maar goed, ik ben dan ook gek:)
Als je nu al niet jezelf kunt zijn .....???

Ik lust ook geen wijn, dus ik neem water of sap
quote:moeilijkenaam schreef op 18 juni 2012 @ 22:23:

ik zou rustig fristi gaan drinken hoor! Maar goed, ik ben dan ook gek:)Ik ook! Ik hou niet van fristi, maar zou wel benieuwd zijn naar de reactie van meneer Date
Cocktail!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou van te voren die vreetschuur bellen en vragen of jij druivensap kunt krijgen waarbij de ober dan doet alsof jij ook wijn drinkt.

Tsjongejongejonge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juni 2012 @ 23:26:

Ik zou van te voren die vreetschuur bellen en vragen of jij druivensap kunt krijgen waarbij de ober dan doet alsof jij ook wijn drinkt.

Tsjongejongejonge.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven