Ervaring gezocht: Edreams

19-06-2012 17:39 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wil eind augustus van Parijs naar Turku, Finland vliegen, de voordeligste aanbieding die er te vinden is op internet is van Edreams, wie heeft er ervaring met deze maatschappij?
Foutje van mij: Edreams is geen maatschappij maar een boekingssite.
Ik zoek altijd de tickets op edreams en daarna boek ik ze op eigen houtje via de sites van de maatschappijen. Bij edreams betaal je namelijk vaak een boel service kosten bovenop je vliegticket, belasting, koffer en creditcard kosten...
quote:ecornelius schreef op 19 juni 2012 @ 17:52:

Ik zoek altijd de tickets op edreams en daarna boek ik ze op eigen houtje via de sites van de maatschappijen. Bij edreams betaal je namelijk vaak een boel service kosten bovenop je vliegticket, belasting, koffer en creditcard kosten...Bedankt voor de tip, ik had er al zo'n idee van, van die kosten.
Klopt niets van. Edreams is een boekingssite die vaak goedkoper is dan de site van de maatschappij zelf. Zij combineren nl vaak 2 maatschappijen. Bijvoorbeeld heen met Lufthansa, terug met Alitalia. Ik geloof dat ze 10 of 15 eur boekingskosten vragen. En geen credit-card kosten. (zoals Transvertragia) Extra betalen voor je koffer doe je ook alleen maar direct bij de maatschappij, niet bij edreams. (dit geldt alleen voor low-cost maatschappijen natuurlijk)

Ik boek vaak via Edreams. Ze zitten in Spanje en hebben een prima klantenservice. Vorige keer heb ik me vergist in een datum, kwam daar een paar uur later achter en dat hebben ze kostenloos veranderd. Hier dus alleen positieve ervaringen. (en minstens 15 à 20 tickets per jaar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven