twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Claartje, bedankt voor je belangstelling.

Ik lees nog regelmatig mee, maar mis de"oudjes" met wie we eerder veel schreven. Het voelt alsof de nieuwelingen nog in een fase zijn die wij al achter ons hebben/hadden. En het forum voegt niet veel meer toe vind ik. Ik heb sinds een tijdje heel regelmatig mailcontact met een forumbezoekster en dat bevalt me/ons prima. Je kunt dan wat explicieter zijn dan op het forum. Kan het je aanraden!

X Stranger
Hallo allemaal, speciaal de 'oudjes' die blijkbaar nog steeds meelezen en af en toe reageren net als ik!

Ik sluit me bij de woorden van Stranger aan, ook ik heb regelmatig mailcontact met een van de forumbezoeksters van dit topic en dat bevalt idd prima!

Neemt niet weg dat ik ook best wel benieuwd ben hoe het met veel van de anderen gaat die in het begin meeschreven.

teKa
quote:Knipoogjes schreef op 02 april 2008 @ 16:01:

... (Haha, ik lijk wel een verliefde puber.) ...

Dat dacht ik vanmiddag ook toen ik collega gebeld had, ik wilde gewoon even zijn stem horen, ik heb hem 3x zijn naam horen zeggen en toen de telefoon opgehangen. Over onvolwassen gedrag gesproken!!

Ik heb hem later wel nog een emailtje gestuurd en hoop nu weer op een reactie. Tegelijkertijd weet ik dat het allemaal nergens toe kan leiden en dat afstand, veel afstand nemen het verstandigste. Maar ik blijf over hem dromen, gek wordt ik van mezelf.

Maandag ga ik weer aan het werk, ik heb al op het rooster gekeken en onze uren overlappen elkaar weer dus ik zal hem wat meer zien. Het wordt tijd dat ik een andere baan vindt, dat is de enige echte oplossing denk ik.

@Lois, ik vind het knap dat je al zoveel afstand kunt nemen, de kwaadheid die je voelt helpt je nu denk ik. Hou voel, het is gewoon niet goed als een man zoveel invloed kan hebben op hoe je je voelt.

@Lenneke, meid ik denk dat je het weer heel moeilijk maakt voor jezelf. Pas goed op wat je allemaal op het spel zet, ik heb het gevoel dat je voor hem alleen en leuk speeltje bent. Sorry als ik het verkeerd zie.

@Pinky, ik ben het helemaal eens met je opmerking dat geestelijk vreemdgaan dieper kan gaan dan lichamelijk. Je kan makkelijker jezelf voor de gek houden dat het allemaal niet zo erg is. Wat bij mij ook meespeelt is dat collega ook zegt dat wij alleen maar hele goede vrienden zijn..... terwijl wij zoveel gesproken hebben met elkaar, zoveel intieme details en problemen besproken hebben, toekomst plannen waarbij we dan toch altijd een deel van elkaars leven zouden zijn.... als vrienden natuurlijk, als zakelijk partners....etc, ik moet hem vandaag toch nog maar een keer bellen en dan niet de telefoon ophangen, ik wil weten hoe het met hem gaat. Als hij nu zou zeggen dat hij dolgelukkig is in zijn huwelijk zou het makkelijker zijn om contact te verbreken, ik wil gewoon weten dat hij gelukkig is.

Alle anderen wens ik veel sterkte met ieders individuele achtbaan.
quote:Knipoogjes schreef op 02 april 2008 @ 16:01:

Glimlach hier, ik heb dat ook Claartje, wil graag weten hoe het de anderen vergaat. Vandaar dat ik die opmerking over een borrel had gemaakt.... Is iedereen gelukkig geworden met zijn/haar keuze. Ik hoop van harte van wel!!! En ik hoop zo dat ondanks die moeilijke keuze de momenten ergens opgeborgen zijn in dat speciale plekje wat gekoesterd wordt.

Met mij gaat het in het liefdesleven perfecto! Ik geniet van mijn nr. 1, we doen veel leuke dingen samen, zijn met name echte maatjes. Ik zou hem nooit willen inruilen voor een ander. Laatst zei ik een keer: "Ik zou zo weer voor hem vallen, het is gewoon een ontzettende lekkere vent om te zien, hij is lief, begripvol, claimt niet, is niet jaloers, kortom alles wat een vrouw zich zou kunnen wensen."

Mijn nr. 2..... vandaag weer heel veel sms en emailcontact, genieten! We hebben niet dagelijks contact, dus als dan de mailtjes en de smsjes over en weer vliegen.... zucht... genieten dan! (Haha, ik lijk wel een verliefde puber.) We hebben elkaar onlangs weer ontmoet na een hele, hele lange tijd. Die middag/avond koester ik, dat zullen jullie wel begrijpen. We bellen, msnnen, mailen en smssen wel, maar om elkaar echt vast te kunnen houden en gezellig met elkaar te praten en een hapje te eten is waanzinnig fijn.

Ik geniet dus van mijn twee liefdes, ik ben gelukkig! Zoals het nu gaat, kan ik dit mijn levenlang volhouden, hoe raar dat misschien ook klinkt. Het zijn wel twee levens die ik leid, dat wel. Het liefst had ik nr. 1 en nr. 2 elke dag om me heen, maar dat is een utopie. Ik blijf nuchter, probeer met beide benen op de grond te blijven staan, maar bovenal ben ik heel erg voorzichtig!!!

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje

Maar.... hoe is het met jou Claartje?

Hehehe dank je....met mij gaat het heel erg goed!!

Ben heel gelukkig nu en zo blij met de keuze die ik gemaakt heb.

Heb een goed contact nu met mijn ex..soms verloopt die wat stroef ivm met het co ouderschap maar hoop dat we daar fatsoenlijk uit kunnen komen.

Maar als vrienden zijn we beter als geliefden, hoewel dat we dat al jaren niet meer waren.

Mijn vrienden steunene me in mijn keuze al zijn er 2 of 3 kennissen die het hebben laten afweten.. nou ja so be it...

Met mijn zoontje gaat het super. school vertelde dat hij zijn rust weer gevonden had. Alleen zit nu even in de ziektewet, zijn zoveel dingen gebeurt en het verwerkingsproces begint nu pas. niet alleen met dit maar met veel andere dingen ook. overleijden ouder etc..

maar verder alles ok!!

super dat jullie allemaal reageren zeg, vind het geweldig om te lezen!!
Hoi Claartje

Bedankt voor je lieve reactie. Ik zit idd in een moeilijke situatie.

Ik hoop er wel weer uit te komen. Ik heb het een hele tiijd geprobeerd, zie hoe krijg ik hem uit mijn hoofd. Ooit door mijn geopend, maar ik kom er niet los van. Hij zit niet alleen in mijn hoofd, maar ook in mijn hart. Ik denk dat ik er even doorheen moet. Hoe dan ook. Er moet een oplossing voor komen, maar ik vind het nu nog zo moeikijk. Mijn ogen moeten een keer open gaan.......

Ooit moet ik er ook rust in krijgen. Ik verbeeld het me om er een rustiger leven in te krijgen net als jou.

Heel veel succes met je grootste liefde, je nr 1.

Groetjes Lenneke
Hoi Thea

Bedankt voor je reactie. Ik denk in mijn achterhoofd dat ik idd zijn speeltje ben. Maar ik wil het eigenlijk ook weer niet zien. Ik hou van hem. Het is verkeerd. Mijn gevoel staat helemaal op zijn kop, en ik weet dat ik er zelf iets aan moet doen. Ik ben ook druk bezig voor een andere baan. Maar het wil niet zo lukken. Misschien dat als ik een andere baan heb, en hem niet zo vaak meer zie, komt het vanzelf goed. Ik ben verkeerd bezig, maar weet niet te stoppen. Jij ook succes met het zoeken van een andere baan.

Groetjes Lenneke
Hoi allemaal,

Lenneke, het blijft moeilijk he, maar probeer het te accepteren dat het zo is, en zo zal blijven,

En hebben jullie ook wel eens gehad dat een afspraak niet doorging op het allerlaatste moment, alle dingen zaten mee, en toen,,,,, helaas. Wij zijn beiden dan teleurgesteld maar ervan overtuigd dat als het wel door had gegaan we 'betrapt' zouden worden of zo, hebben gelukkig wel uren aan de telefoon kunnen hangen die dag, maar zucht, volgende keer beter,

Genieten van de momenten die we 'krijgen', groetjes Anna
Hier nog een 'oudje', hihi! Ik kom hier niet meer zoveel, maar heb nu toch weer eens bijgelezen! Ik leef zeker nog mee, maar heb inderdaad ook het gevoel dat ik in een andere (verdere) fase sta dan de 'nieuwe' mensen hier.

De situatie hier is nog steeds dezelfde... Ondertussen heb ik al bijna 2 jaar een nr2, met medeweten van mijn man. Mijn huwelijk is nog steeds goed, wel met ups en downs, want deze situatie is natuurlijk niet evident. De intervallen tussen moeilijke momenten worden wel steeds groter, er is ergens een zekere rust teruggekomen. Man staat niet te juichen om deze situatie, maar kan er ergens toch mee omgaan en wil het mij gunnen (waarvoor ik hem echt bewonder en dankbaar ben).

Nr2 en ik hebben niet zo veel contact. We horen elkaar wekelijks en zien elkaar gemiddeld 1 keer per maand, maar soms ook enkele maanden niet. De basis van ons contact is nog steeds (vooral seksuele) aantrekkingskracht. Ik heb echt geleerd wat 'onweerstaanbaar' betekent en de enige reden dat deze situatie zo blijft, is omdat ik niet voldoende zelfbeheersing heb. Tuurlijk hebben we in de loop van de tijd (jaren) ergens wel een band gekregen, maar meer dan vriendschappelijk zou ik die niet noemen.

Eigenlijk hoor ik hier dus ook niet echt thuis, ik heb maar 1 echte liefde, mijn man. En een vriendje, die op 1 of andere manier bij mijn leven hoort... Ik weet niet hoe lang het zo nog verder zal gaan. Wat nr2 betreft: zolang als ik het wil, hij zal er nooit een punt achter zetten, dat kan hij niet. Ik weet ook niet of mijn man nog jaren hiermee verder kan, misschien wel, misschien niet. En of ik het zelf nog blijf willen... De tijd zal het leren!

Allemaal nog het allerbeste gewenst, in welke fase ook, of welke keuze jullie ook maken (of gemaakt hebben)!

Kus,

Marlies
Leuk inderdaad om weer eens iets te lezen van de "oudjes"!

Voor de "nieuwelingen": Het heeft inderdaad met een fase te maken waarin je zit, wij zijn met een aantl een beetje "gelijk opgetrokken", dat schept een band. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Wij zijn inderdaad een beetje de oude tutte-bollen die het in jullie ogen misschien beter weten, wij weten het niet beter, we weten alleen dat je door fases heen moet en een keuze moet maken en daarvan de consequenties moet nemen.

Anna, ja mijn nr. 2 en ik hebben zelfs een keer op de dag zelf de afspraak afgezegd, het was ons beiden wel een kl... dag toen, maar begrepen elkaar wel, het hoe en waarom van het afzeggen. Ik weet zelfs de datum nog..... is nu bijna een jaar geleden.... Gaat het verder goed met je? Ga je het volhouden met nr. 1? Ik hoop het van harte!!!!

Marlies, fijn om te horen dat het goed met je gaat. Ook heel plezierig om te lezen dat je er zo nuchter instaat, scheelt de helft he?

Ik blijf het nog steeds ontzettend mooi (weet er even geen ander woord voor) vinden dat je nr. 1 en jij zo met de situatie om kunnen gaan. Dat zou bij mij echt nooit kunnen. Maakt ook niet uit, ik heb vrede met de situatie zoals hij nu is, moet alleen wel heel erg voorzichtig zijn.

Zolang het goed voelt zoals het nu gaat en jij en je nr. 1 en nr. 2 vrede met de situatie hebben, is het goed. Jij hebt ook balans gevonden, heel erg fijn voor je.

Schaterlach hier, ik lees steeds mijn berichtjes terug of ik toch niet de naam van mijn nr. 1 of 2 hier heb geschreven... Waar het hoofd vol van zit....

x Knipoogje
Lieve allemaal,

Wat leuk dat er steeds meer 'oudjes' toch nog meelezen en even reageren!

Hoe gaat het met je Stranger? Heb je nog steeds rust in je situatie. Jij kon zo genieten van de kleine momenten die jullie konden pakken.. Bedankt voor je "hug". Ik kan 'm goed gebruiken.

Anna, voor jou is het ook nog steeds goed te doen? Je bent nog steeds deep in love... Fijn dat deze liefde jou zo op de been houdt.

Lenneke, Jou ken ik al van het andere forum. Ik heb je strijd om hem uit je hoofd te krijgen gevolgd. Ik weet precies hoe je je voelt. Het is niet anders, geniet maar van de momenten. Wie weet heb je er ooit genoeg van en kun je hem loslaten... (hier hoop ik zelf al drie jaar op! :-(( )

Marlies, Leuk dat jij ook even laat weten hoe het gaat. Je komt heel rustig over. Knap dat jullie allebei zo met de situatie om kunnen gaan. Je klinkt inderdaad heel nuchter, niet verkeerd denk ik.

Thea, Ik voel de strijd die je alsmaar aan het voeren bent..'zal ik bellen of wacht ik af? ' 'Zou hij iets laten horen?' ' Wat voelt hij voor mij?'

Ik vind het zo knap van jullie dat er nog geen lichamelijke grens overschreden is.

Knipoogje, je hebt geen idee hoe je me tot steun bent! De rust die jij hebt in jullie situatie. de voorzichtigheid, het ultieme genieten van kleine momenten. Jij staat er zo hetzelfde in als ik. (alleen heb ik een nr2 die niet meewerkte :(( )

Ik denk dat ik je steun nog hard nodig ga hebben.

TeKa, laat je nog weten hoe het met jou zelf gaat. Je bent altijd belangstellend naar ons toe maar wij zijn ook benieuwd hoe het jou vergaat.

Laat ik maar met de billen bloot gaan. Ik heb contact gezocht. Na zes weken geen contact en een ruzie die tussen ons in hing, hield ik het niet meer uit. Ik heb nr2 een sms gestuurd. Daarin heb ik geschreven dat er blijkbaar geen liefde en vriendschap meer is tussen ons, en dat ik een gesprek wil om het af te sluiten.

Mijn enige doel is (moet eerlijk zeggen: was) om de lucht te klaren en het af te sluiten op een goede manier zodat ik verder kan met mijn leven. Vroeg of laat komen we elkaar toch weer tegen en zullen we een normaal gesprek moeten voeren.

Wonder boven wonder stemde hij meteen in met een gesprek. (wil hij nooit)

Hij stuurde: Blijkbaar niet. Gesprek is goed. Moeten wel een datum afspreken.

Ik merk dat hij zoiets heeft van: Jij zegt 't, Jij wil afstand..(slachtofferrol?) Ik ga in dit gesprek echt duidelijk maken (weer) dat hij mij gekwetst heeft, met mijn gevoelens speelt en dat ik nu voor mezelf kies. Dat ik dat alleen kan door compleet afstand te nemen.

WAAROM WIL IK NU EIGENLIJK TOCH WEER DAT HET GOEDKOMT? Ik was al zo ver! Ik kon hem echt al even uit mijn hoofd zetten. Zolang ik hem maar niet zag, ging het wel.

Toch gaan zijn leuke kanten weer de boventoon voeren in mijn hoofd...

Waarom is liefde zo moeilijk??

X Lois
hai allemaal,

ik had afgelopen week een afspraak met nr. 2. we zouden gaan eten 's -avonds. ik vond t erg moeilijk om nr. 1 te vertellen dat ik niet thuis kwam eten. hoewel hij daar helemaal niet moeilijk over deed. 's ochtends op t werk kwam hij meteen al naar me toe, we reden samen naar een andere locatie voor een hele dag vergaderen, en hij gaf eigenlijk meteen al aan dat ik maar moest laten weten of het doorging s avonds. hij weet dat ik t moeilijk vind om thuis te liegen. zoo lief dat hij dat s ochtends al zei. de hele dag hebben we vergaderd met anderen erbij natuurlijk. af en toe een blik, een stiekem smsje.. heerlijk.

op de terugweg toch besloten thuis te gaan eten... maar wel goed gesprek gehad. t maakt m alleen maar liever ! dat begrip wat ie heeft.... nu weer spijt natuurlijk om wat had kunnen zijn... maar ook wel een goed gevoel dat ik nog steeds niet ben "gevallen" lichamelijk dan.....
Lois hug!

Het is een rommeltje in je hoofd volgens mij. Je wilt rust in je hoofd. Je wilt de periode met nr. 2 goed afsluiten, dingen uit kunnen spreken, zodat je weer verder kunt. Nr. 2 een plekje geven en dat kan niet als je het niet af kunt sluiten. Aan de andere kant is het zo heerlijk (soms ook moeilijk, zeker weten) die nr. 2, de aandacht, de spanning, het misschien wel onbewust niet los willen laten.

Het zal best een moeilijk gesprek worden, probeer sterk te zijn, maar laat ook je emoties zien. Het geeft niets als je huilt! Hij heeft nu eenmaal dat speciale plekje. Roep maar hoor als ik je moet steunen, geen probleem!!! Laat even weten wanneer je elkaar ontmoet, dan zal ik aan je denken en voor je duimen.

Probeer voor jezelf helder te krijgen wat je hem allemaal wilt zeggen, maak desnoods een "spiekbriefje".

Big, big hug!!!

Pinky,

Wat fijn voor je dat je een goed gesprek hebt gehad. Ik moet een beetje glimlachen om dat maakt het alleen maar liever. Ja, dat is bij mijn nr. 2 en mij ook altijd aan de hand, zo vertrouwd, zo fijn.

Bedenk wat je wilt, all the way...... en je kunt echt niet meer terug, ik bedoel dan dat je gevoelens dan waarschijnlijk nog dieper worden. Maak voor jezelf uit of je met die emotionele achtbaan denkt te kunnen omgaan, en echt... hij is veel heftiger dan je je nu kunt indenken.

Allemaal heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Ga morgen om 10uur maar duimen knipoogje... Bedankt weer voor je woorden. Ik ga zeker mijn emoties laten zien, ook al weet ik dat hij een hekel heeft aan dat huilen. Spiekbriefje ligt klaar. Is 't niet heel stom om dat erbij te houden?

Pfff.... Zo'n goed weekend met nr1 gehad. Maar af en toe zo'n warboel in mijn hoofd. (ook schuldgevoel naar nr1, hij verdient dit niet. Voor hem moet ik stoppen maar kàn ik dat?)

Misschien heb ik niet eens een keuze en stemt nr2 meteen in met afsluiten en afstand...

Morgenavond horen jullie meer.

X Lois
Ga ik doen Lois!!! Ik zal zeker weten aan je denken!!!

Wat heet stom een spiekbriefje..., ik vind van niet! Ik kan me zo voorstellen dat je allerlei dingen wilt zeggen, wilt laten weten. Door de emoties, in het heetst van de strijd, kan het zijn dat je vergeet om iets te zeggen wat wel heel erg belangrijk is voor jou!! Wat je persé wilt zeggen, waarvan je nu al weet dat als je het niet zegt, je daar een onbevredigend gevoel over zult hebben. Ik zou het gewoon meenemen, hoe raar en wellicht zakelijk het ook is.

Ik denk dat er inderdaad heel veel afhangt van de manier waarop je nr. 2 reageert. Misschien zal zijn reactie je heel erg veel pijn doen, zo van... heb ik voor hem al die tijd....??? Dat zal zeer doen, je zult verscheurd worden, misschien wel boos, heel boos! Zoek dan wel het positieve ervan! Je kunt dan misschien makkelijker afstand nemen van je nr. 2.

Aan de andere kant ga je misschien ook wel weer voor gaas als hij heel erg begrijpend reageert, je laat weten hoe mooi, aantrekkelijk jij voor hem bent. Dat hij je nodig heeft. Ook dan moet je voor jezelf beslissen of je met deze gevoelens om kunt blijven gaan.

Als je al verder wilt met nr. 2 en hij met jou, probeer dan de dag te nemen zoals hij komt, probeer een balans te vinden, voor jezelf!!! Misschien heel moeilijk voor je, maar het kan! Ik zal nog zeker een keer vertellen hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.

Je schrijft: een heerlijk weekend gehad met nr. 1, dat gebeurd hier ook regelmatig, gisterenavond nog heb ik zo ontzettend genoten van mijn nr. 1. We waren eten bij vrienden (5 stellen), dan vind ik hem een heerlijke man, kan ik tegen hem aankruipen op de bank. En ja... dan denk ik ook aan nr. 2 en schiet er door mijn hoofd.... waarom? Mijn nr. 1 verdient dit inderdaad ook niet en toch.....

Zoals vandaag op een ander topic geschreven, het is goed zo, ik heb er vrede mee, ik maak bewust die keuze elke dag opnieuw.

Het is een heel verhaal geworden, glimlach, soms... als ik op mijn praatstoel zit...

Ik zal aan je denken! Hou je taai! Zorg in ieder geval dat je je nr. 2 alles zegt wat je wilt.

Big hug!

x Knipoogje
lieve meiden en Stranger,

Ook ik lees en leef nog steeds mee hoor! Idd heel herkenbaar alle fases die voorbij komen. Goed om ook weer wat van de oudgedienden te lezen, waarvan de meesten wat meer rust lijken te hebben gevonden. Lois, veel sterkte morgen, heel herkenbaar, de situatie waar jij nu in zit. Ik vind het een beetje moeilijk waar wel en waar niet op te reageren nu omdat er zo veel mensen schrijven, maar wens jullie allen veel sterkte en wijsheid. Knipoogjes, nooit vertellen, voorzichtig zijn en genieten meid!

Ik zelf zit nu in een relatief rustige fase. Nr. 1 heeft me verzekerd dat hij mijn nr. 2 kan accepteren als ik daarnaast gewoon weer een vrolijke meid thuis ben. Hij ziet het geloof ik als een fase waar ik doorheen moet, een soort midlife crisis. Hij zag ook wat geen contact met nr. 2 met me deed, zag de neergaande lijn en hoe ongelukkig ik me voelde. Op dit moment heb ik dagelijks contact met nr. 2 en de relatie met nr. 1 wordt wat gemakkelijker. We doen leuke dingen samen en ik ben diep onder de indruk van zijn liefde voor mij. Wat jammer dat hij dit vroeger niet zo kon tonen. Als we de rust kunnen handhaven, het samen gezellig hebben en ik mijn nr. 2 niet hoef los te laten heb ik wel weer wat meer vertrouwen in de toekomst. Eigenlijk is het gewoon een deal die we gemaakt hebben: ik blijf bij mijn nr. 1 en doe mijn best voor deze relatie en nr. 1 accepteert dat ik nr. 2 af en toe zie. Het alternatief, een scheiding, was onverdraaglijk voor nr. 1. Deze situatie heeft hij veel liever. Mijn nr. 2 zie ik dinsdag na bijna 4 maanden eindelijk weer. Ik verheug me er zo op, we gaan knallen die dag en ik hoop dat mijn nr. 1 dit wat los kan laten wetende dat ik 's avonds weer gewoon thuis kom. Ik weet het, een heel onconventionele oplossing, maar ik hoop echt dat dit werkt. Ik probeer het voorbeeld van Marlies hierin maar wat vast te houden (fijn te lezen dat het goed met je gaat!).

Waar en wanneer die borrel? Vind het helemaal geen stom idee. Zou het zo leuk vinden jullie in levende lijve te zien.

Dikke knuffel voor jullie allemaal, liefs, J.
Dank jullie wel meiden!

Ik voel me nu een stuk sterker. Inderdaad Knipoogje, stèl dat er nog een soort van toekomst is voor ons, dan is het goed om te leven bij de dag. Zit dat er niet in, dan wordt het afscheid nemen, huilen en mezelf weer bij elkaar rapen om door te gaan,

Morgen D-day.......................

X Lois
Lois hug!!!
...........
Dom, dom, dom, trut die ik ben!!! Reageer ik helemaal niet op Josephien.... grrrr!!! Forgive me!!!

Wat fijn dat het rustig is Josephien. Knap ook van je nr. 1 hoor dat hij er op dit moment zo mee om kan en wil gaan. Ik snap het dat je zegt: wat een liefde heeft die man! Zie het als een kado dat hij (ondanks dat de aanleiding wat minder was) zoveel van je houdt en voor je over heeft! Zo zie je maar weer, ieder mens heeft meer in zich dan we vaak verwachten.

Ik hoop dat je een grandioze dag hebt met nr. 2.

Zelf heb ik nr. 2 twee weken geleden na maanden, maanden weer gezien en weet dus hoe heerlijk het is om elkaar eindelijk weer echt in de ogen te kijken, elkaar vast te kunnen houden! Ik hoop zo voor je dat je nr. 1 "normaal" zal reageren als je thuiskomt! Geniet ervan, ik gun het je zo vreselijk!!!

Teka, ik geloof dat ik iets gemist heb........ alleen...... sorry, big hug!!! Het werkte dus niet meer, ai.... het spijt me dat ik je niet tot steun ben geweest!

Die klik met nr. 2 is er altijd geweest he? is nooit weggeweest. Koester het! Ik zie dat je in ieder geval vrij nuchter tegenover nr. 2 staat, dat maakt het wat makkelijker voor jezelf he?

Ik hoop zo voor je dat je relatie met nr. 1 straks op vriendschap gebaseerd kan zijn. We weten het: verstand en gevoel.... dat geldt voor iedereen. Ik hoop dat je je weg vindt, je snapt me wel! Hug!!!

Die borrel? Ja, ik zie dat wel zitten, zou dat echt heel leuk vinden!

x Knipoogje
Knipoogje.... geen punt!

t Is lang geleden dat ik zo uitgebreid heb geschreven dus kan me voorstellen dat je niet alles meer in je hoofd hebt!

Ja, nuchterheid help je een heel eind, kost alleen wat (veel) moeite om zover te komen. En die klik? ja dat blijft en die waardeer ik ook!

X teKa
Teka, kan me voorstellen dat je heel voorzichtig bent en jezelf wilt beschermen, maar hoe doe je dat en lukt je dat ook?

Knipoogjes, geeft niets hoor, maar bedankt voor je reactie. Vind het altijd fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.

En dan die borrel, zijn er meer die dit een leuk idee vinden? Zou wel heel spannend zijn, misschien ergens in het midden van het land?
Josephien, ja, hoe doe je dat?

Ik probeer me te richten op mijn eigen leven, zoek hobbies, pak oude vriendschappen op en zoek nieuwe vrienden, kortom ik probeer MIJN leven in te richten zoals ik het fijn vind. Op die manier is het contact met nr2 een aanvulling. Alleen zo kan ik het zien voor wat het is en mijn verwachtingen/hoop niet weer de loop laten nemen met mijn gevoelens. Wat niet wil zeggen dat dit altijd lukt..... ups and downs... mezelf zien als single valt me niet mee, ook al ben ik al zo'n tijd op mezelf.

X teKa
@knipoogje, lief dat je op mn berichtje reageert. heb daar zelf nog niet echt de rust voor om op anderen te reageren, laat staan raad te geven. ben nog zo vol van mn eigen nr 2 situatie. weet echt niet of ik t aan zou kunnen om all the way te gaan, maar ik kan bijna niet van m afblijven als we elkaar op t werk zien, naast elkaar zitten in vergaderingen, of tijdens lunch.... t moet gewoon een keer gebeuren! .... morgen zie ik m weer heerlijk!
Lois, teKa, Marlies, Thea, Anna, Josephien,Knipoogjes: Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat, alle "oudjes" lezen toch nog steeds mee, al is het minder dan voorheen.

teka: "Worry looks around, Sorry looks back, Faith looks up!" staat onder je berichtjes. Je hebt gekozen voor jezelf en hebt daar denk ik goed aan gedaan ondanks de momenten waarbij je je zult afvragen of je er goed aan gedaan hebt. Leef naar je eigen spreuk en ik ben er van overtuigd dat het goed met je zal gaan.

Lois: Moeilijke dag morgen, je word weer op de proef gesteld, en ja: liefde is heel moeilijk, bij 1 liefde is het soms al zwaar, laat staan bij 2!

Hier nog steeds alles rustig met mijn lieve nr. 2, nog dagelijks mail of sms, en soms kunnen we een afspraak maken. Met nr. 1 kabbelt het voort: soms wat beter, soms wat slechter.

X Stranger
Ik verheug me er zo op, we gaan knallen die dag en ik hoop dat mijn nr. 1 dit wat los kan laten wetende dat ik 's avonds weer gewoon thuis kom. Ik weet het, een heel onconventionele oplossing, maar ik hoop echt dat dit werkt.

beetje naief josepje richting je nr. 1 , maar daar kom je van zelf nog wel achter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven