andijvie-bed verschonen
donderdag 21 juni 2012 om 16:25
geinspireerd door een ander andijvie-topic
ik weet dat hier vaker topics over zijn geweest, maar ik zit met het volgende.
heel veel mensen (hier ook) verschonen volgens mij hun bed iedere week. ik doe dat ook wel, (althans de lakens, hele bed om de week) maar eerder uit gewoonte.
ik vraag mij af of dat niet een beetje onzin is, zolang je niks geks in bed doet
wat vinden jullie hiervan en hoe vaak verschonen jullie het bed??
(ja ik weet het, ik maak me druk om niks maar ik vroeg het me gewoon af...)
ik weet dat hier vaker topics over zijn geweest, maar ik zit met het volgende.
heel veel mensen (hier ook) verschonen volgens mij hun bed iedere week. ik doe dat ook wel, (althans de lakens, hele bed om de week) maar eerder uit gewoonte.
ik vraag mij af of dat niet een beetje onzin is, zolang je niks geks in bed doet
wat vinden jullie hiervan en hoe vaak verschonen jullie het bed??
(ja ik weet het, ik maak me druk om niks maar ik vroeg het me gewoon af...)
donderdag 21 juni 2012 om 16:30
donderdag 21 juni 2012 om 16:33
quote:yezka schreef op 21 juni 2012 @ 16:29:
Ik maar één keer in de drie weken..
Maar ik douche voor ik ga slapen en ik heb geen sex, dusseh..
dus heb je nog steeds huidschilfers / huisstofmijt / zweet ...
3 weken he, dan is 21 x 8 uur. komt op hetzelfde neer als 1 /2 week lang dezelfde kleding dragen, doe je dat ook ?
hier dus hetzelfde als Maja92, elke week, molton eens in de maand.
Ik maar één keer in de drie weken..
Maar ik douche voor ik ga slapen en ik heb geen sex, dusseh..
dus heb je nog steeds huidschilfers / huisstofmijt / zweet ...
3 weken he, dan is 21 x 8 uur. komt op hetzelfde neer als 1 /2 week lang dezelfde kleding dragen, doe je dat ook ?
hier dus hetzelfde als Maja92, elke week, molton eens in de maand.
donderdag 21 juni 2012 om 16:40
donderdag 21 juni 2012 om 16:45
Ongeveer 1x per week. Soms een paar dagen eerder, soms een paar dagen later. En soms, als ik echt gezweet heb oid, doe ik het meteen weer. Heerlijk, een schoon bed! Het liefst zou ik het elke dag doen, maar dat is zoveel werk (op zich is het zo gebeurd, maar ik heb al zoveel was en dan komt dat er ook nog bij).
donderdag 21 juni 2012 om 16:58
donderdag 21 juni 2012 om 17:04
Eén keer in de twee weken en soms ook wel eens één keer in de drie weken.
Het wassen en drogen van het beddengoed vind ik een groter probleem dan het het verwisselen ervan.
Steeds die grote lappen stof in de machine duwen en dan ook nog een plek zien te vinden waar ik het kan ophangen (meestal over een deur van een slaapkamer).
'k Heb er niet altijd zo'n zin in maar een schoon bed is inderdaad heerlijk
Het wassen en drogen van het beddengoed vind ik een groter probleem dan het het verwisselen ervan.
Steeds die grote lappen stof in de machine duwen en dan ook nog een plek zien te vinden waar ik het kan ophangen (meestal over een deur van een slaapkamer).
'k Heb er niet altijd zo'n zin in maar een schoon bed is inderdaad heerlijk
donderdag 21 juni 2012 om 17:06