Paranormale ervaringen op het sterfbed?

21-06-2012 20:48 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames.

Nav een Vriendin van mij die mij vertelde over haar moeder die vorige maand is overleden en op haar sterfbed naar een licht scheen te grijpen.

Vond dat zo bizar om te horen. Vandaar hebben jullie daar ervaringen mee en wat komt er na de dood denken jullie?

Groetjes
@Chantilly 21 , Dankje , het was zo'n heerlijk mooi lief tevreden meisje.. mis haar zo enorm

@Gruffalo , Ik heb meer van die foto's met meerdere bolletjes op 1 foto , en ook altijd op andere plekken , dus vandaar dat het me sterk leek dat het iets met de lens was
quote:gruffalo schreef op 21 juni 2012 @ 21:05:

lichtbolletjes op foto's worden veroorzaakt door stof.

Waarom staat er dan een bolletje precies op de foto van de dochter van Patricia?

En waarom heb ik nooit bolletjes op mijn foto's binnenshuis, terwijl het hier éém grote stofbende is?
Orbs! Dat is het woord ja!
quote:Lady89 schreef op 21 juni 2012 @ 21:05:

Patriciac wat erg dat je meisje is overleden. Een schitterende meid is het ! Mag ik vragen hoe ze is overleden? Ik kan helaas niet zien welke foto je bedoeld over de orbjes.

Het is de eerste foto in de map van Alisha opgebaard bij oma en opa thuis

Ze is overleden aan wiegendood , op mijn uitgerekende datum notabene .. Mijn vriend vond haar in haar bedje , terwijl ze gewoon net als andere baby's op haar rug lag toen ze naar bedje ging .

Ik snap nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren
Sterkte met het verlies van je mooie dochter patriciac! Nog maar zo kort geleden! Hoe lang heeft ze geleefd en wat is er gebeurd, wil je dat vertellen?
quote:patriciac schreef op 21 juni 2012 @ 21:09:

[...]

Ze is overleden aan wiegendood , op mijn uitgerekende datum notabene .. Mijn vriend vond haar in haar bedje , terwijl ze gewoon net als andere baby's op haar rug lag toen ze naar bedje ging .

Afschuwelijk...
Mijn nicht (29) lag op haar sterfbed en ik (24) zei, meer als geintje omdat ik niet goed raad wist met de situatie, doe je de groeten aan opa en oma? Zei mijn nicht 'ik heb ze al gezien, en straks blijf ik bij ze en zal ik je groeten doorgeven'. Nog steeds krijg ik er een warm en blij gevoel van als ik eraan terug denk. Sindsdien hoop ik dat mijn dierbaren er voor mij ook zullen zijn te zijner tijd. Eindelijk mijn vader weer zien...!
Mijn collega heeft altijd orbs op de foto als ze een foto van haar kinderen maakt. Soms wel tientallen. En maakt ze ergens anders een foto van, dan ziet je de orbs niet.
Wat vreselijk, Patricia.

O crosspost. Wat verschrikkelijk!
Wat verschrikkelijk patriciac.

Prachtige dochter.

Heel veel sterkte. Kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Ik snap dat je veel steun kan hebben aan het idee dat ze ergens op een fijne plek is.

Pffffffffff
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:patriciac schreef op 21 juni 2012 @ 21:09:

[...]

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat en mooi meisje.
Ik geloof erin dat je ziel in een lichaam leeft, dat lichaam heeft een houdbaarheidsdatum, de ziel is oneindig. Ik heb mn vader zien sterven en vond er niets vredigs aan. Hij wilde helemaal niet dood. Wat ik opvallend vond is dat voor zijn dood, t leven al uit zijn ogen/blik verdwenen was. Ook vertelde hij dat hij naar zijn moeder ging, die jaren geleden al overleden is en waar hij nooit over sprak. Blijft suggereren he, niemand kan t na vertellen..
Niet lullig bedoeld mijn reactie hoor. Ik heb namelijk vaak het idee dat mensen die op sterven liggen soms aan het hallucineren zijn. Dan zie je ook zaken die er niet zijn. En omdat je lichamelijke gesteldheid niet optimaal is zou het goed kunnen dat je gaat hallucineren.
ik vind het heel triest wat er is gebeurd, maar dat neemt niet weg dat die lichtbolletjes weinig met iets paranormaals heeft te maken.

dat kun je willen geloven, het zou veel fijner zijn als het zo is. Ik zou willen dat ik zou kunnen geloven in een God oid, dat zou veel zorgen en angst wegnemen.

Als je de theorie leest zie je dat het simpelweg met stof tov de lens en licht te maken heeft, niet alleen met de lens.

maar goed, als jullie willen blijven geloven in iets paranormaals be my guest.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ach god wat erg Patricia. Echt afschuwelijk, dit kan geen mens begrijpen. Wens jullie heel veel sterkte toe. En een hele dikke knuffel!

Ik zie idd een paar orbjes, kan niet geloven dat dit stof zou zijn hoor.
Toen een dierbaar iemand (boven de 50) in mijn omgeving overleed na een lang ziekbed, had ze het vanaf een dag voor haar overlijden al over haar moeder (die was overleden na de bevalling), dat ze er al was om haar op te halen, dat ze nog veel mooier en liever was dan op de foto's, etc.
Patricia wat verschrikkelijk voor je. Wat een mooie meid was jullie dochter.. Dikke
quote:Lady89, 72 seconden geleden

Ik zie idd een paar orbjes, kan niet geloven dat dit stof zou zijn hoor.Ik ook niet. Ik wil en geloof dat t geen stofjes zijn.
quote:patriciac schreef op 21 juni 2012 @ 20:59:

Het zijn wel foto's waar mijn overleden dochter bij opstaat hoop dat dit geen probleem is , de foto wat ik bedoel staat in fotoalbum mapje '' Alisha opgebaard bij Oma en Opa thuis'' de eerste foto , daar is ze trouwens niet op te zien , maar op tafeltjes links en rechts staan haar foto's , heb nog meer van zulke foto's met lichtbolletjes maar die moet ik nog eens uploaden

http://alishacats.vlindersite.nl/Ik heb je foto's bekeken en ik zie op de tweede foto een ronde cirkel. Ik wil je niet ontmoedigen, maar dit is gewoon stof. Ik ben niet meer zo van het paranormale maar heb me er in het verleden veel in verdiept. Een soort cirkel die jij bedoelt is een vlek die uit zich zelf licht geeft. Als je buiten in het donker een foto maakt heb je ook veel van deze vlekken. Het is reflectie op stof van waarschijnlijk de flits.
@ikke1988 dat zal idd vaak ook zo zijn.. Dan maar hopen dat t mooi is wat je ziet :-)
Patricia veel sterkte, wat ontzettend moeilijk wat jullie hebben meegemaakt. En wat een mooi meisje, zo klein en dan zo'n groot verlies. Dikke, dikke knuffel.
@ gruffallo wat wil je nou? Wil je de fijne gedachte die patricia bij de lichtbolletjes heeft weg halen?

Vind het totaal nutteloos wat jij hier post.

En ja misschien is het wel stof, maar misschien ook wel niet.

Ik vind de gedachte die achter de lichtbolletjes op de foto zit juist er mooi, geloof het direct.

Patricia, wat erg van je dochtertje. Ze was echt prachtig. Een knuffel voor jou.
@ Tinkeldel: En hoe verklaar je het dan dat je ook orbs ziet als je GEEN flits heb gebruikt?
quote:pyridine schreef op 21 juni 2012 @ 21:10:

Sterkte met het verlies van je mooie dochter patriciac! Nog maar zo kort geleden! Hoe lang heeft ze geleefd en wat is er gebeurd, wil je dat vertellen?

Dankje , ja prachtig dat was ze zeker ,

Ik werd op 9 Augustus ingeleid omdat ik een zeer moeilijke zwangerschap had , Alisha was ook aan de kleine kant 45cm 2090gram , even in het ziekenhuis gelegen , maar ze deed het zo goed dat ze gewoon lekker mee naar huis kon ,

Nooit iets aan de hand , heel tevreden kindje alleen borstvoeding moest altijd meteen wanneer zei wou anders brulde ze de hele straat bij elkaar.

1 keer last van krampjes gehad heeft 3 uurtjes geduurt en dat is eigenlijk de enige keer dat ik me geen raad wist wat te doen . vond het zo erg dat ik haar pijn niet weg kon nemen.

Ze is precies 3 weken oud geworden op mijn uitgerekende datum sloeg het noodlot toe en vond mijn vriend haar levenloos in haar bedje , hij dacht dat ze gewoon nog sliep vanaf het moment dat hij haar uit bedje haalde wist hij dat het fout zat , mij direct wakker gemaakt en vanaf het moment dat ik mn meisje zag was ik in shock .

Mijn vriend belde 112 kreeg instuctie's voor reanimeren , ik heb in paniek mijn moeder gebeld .

Na een kleine 2 minuten wat voor ons een half uur duurde kwam de politie die heeft de reanimatie van mijn vriend overgenomen en binnen de zelfde minuut ariveerde de ambulance .

Ambulance personeel is lang doorgegaan met de reanimatie wij gingen met de politie mee naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis aangekomen werden we naar de trauma kamers geleid , op het moment dat de deur openging stonden er zeker 6 artsen plus ander verzorgend personeel om onze dochter heen , toen kwamen wij binnen en er werd ineens geroepen OUDERS! en toen ging iedereen bij haar weg , de arts keek me aan en zei mevrouw we hebben het echt geprobeerd maar we kunnen niets meer doen voor uw kindje.. Ik kon alleen maar huilen , mijn dochter lag op een heel groot bed , de arts haalde een soort van tafel op wielen , legde daar een kussen op en mijn vriend mocht haar daar opleggen.

Op dat moment kwam mijn moeder binnen en we konden alleen maar huilen vol ongeloof met zn 3en.

Na een kleine 5 minuten kwam de ggd arts binnen en zei dat we weg moesten want zo hard het ook klinkt moest mijn dochter officieel ''doodverklaard'' worden. Met de belofte dat we na een half uur weer naar dochter mochten.

Dit is nooit gebeurd , we hebben 2 uur in een familiekamer gewacht en continu zeiden ze nog even jullie mogen zo bij haar.

Ineens kwam er recherche en politie in de kamer met de boodschap dat het lichaam van mijn dochter in beslag was genomen en dat ze naar rijswijk gingen voor onderzoek.

Ik en mijn vriend werden ondervraagt wat er die ochtend gebeurd was , we kregen de vraag als de officier van justitie het niet nodig vond of wij dat sectie wouden laten doen . natuurlijk willen we dat we willen weten wat er gebeurd is.

Na dit gesprek gingen we mee naar mijn ouders huis.

En ook daar kwam de politie ineens , met het verhaal dat we ons huis niet meer inmochten dat die vanaf nu electronisch beveiligd was want wij waren ''verdachten'' in het onderzoek, het moest uitgesloten worden dat wij er iets mee te maken hadden en dat moest volgens de standaard procedure .

De pijn wat dan door je heen gaat is onbeschrijvelijk alsof ik mijn eigen dochter ooit iets aan zou doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven