Gezondheid alle pijlers

Help , geruststelling nodig!

22-06-2012 07:55 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik wel helemaal op de juiste pijler ben,maar ik vraag het toch maar hier.

Ik heb vannacht bijna geen oog dichtgedaan , heb nogal veel stress te laatste tijd.

Ik was wat aan het piekeren, dromen en ik hoorde een vlieg zoemen. Even later hoor ik dat die vlieg op mijn oor zit en in mijn oor kruipt.

Ik werd helemaal naar. Want ik voelde de vlieg in mijn oor zitten en zoemen. Dacht dat ik gek werd.

Ik kreeg het idee dat hij vanuit mijn gehoorgang, verder kroop en hoorde plots niet meer.

Nu ik het zo opschrijf klinkt het behoorlijk belachelijk allemaal. Maar ik ben dus bang dat de vlieg in mijn hoofd zit. Ik heb hoofdpijn en een zere en piepend oor.

Ik heb , ondanks dat ik wat bang was, wel even in mijn oor gevoeld en er zit niets. Ik was echt bang dat ik die vlieg zou voelen. Hoe krijg je dat er in hemelsnaam uit..

Zoals sommigen van jullie wel weten heb ik soms erg last van slaapverlamming /hallucinaties. Dus het kan weer zo ver zijn geweest. Echter het was zo echt dat ik twijfel.

Ik ben alleen thuis enik ben bang en ik heb dus even geruststelling nodig. En of iemand me kan vertellen of een mug nu wel je hoofd in kan kruipen of niet.
Naar de huisarts gaan die kan heel makkelijk in je oor kijken!
Zoek een een plaatje op van een doorsnede van he gehoorgang en spot het trommelvlies.
Als die mug al in je oor zat (Onwaarschijnlijk) dan is je oor ook nog eens afgeschermd door een trommelvlies, zodat ie niet je hoofd in kan.

Kan echt niet in je hoofd zitten
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Daar heb je ook gelijk in,maar stel dat het niet echt was. Schaam me dan best wel
Dank je EB.

Ik kan idd plaatjes opzoeken,maar heb ook even mensen nodig die mij geruststellen
Ik vind het wel een aandoenlijk topic!

Zet het van je af, neem een douche en een paracetamol en je voelt je beter.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trommelvlies

Waar komt je onrust vandaan?
Hij zit niet in je hoofd! Dat kan helemaal niet. Anders naar de dokter en in je oor laten kijken. Niet schamen voor die man.
**prive**
Lauw water in je oor (niet te snel), dan kruipen ze er meestal wel uit.
Ik ga nu maar even lekker douchen en een paracetamolletje nemen.
wazig.. een beestje kan niet zomaar in je hoofd terecht komen. Het kan wel in je gehoorgang komen maar verder niet. Als, ALS het vliegje daarin zou zitte, dan zou je het horen.

Dus vermoedelijk is ie er allang uit..

Ga lekker douchen, neem een kop koffie of thee.. en adem in..adem uit..
Het douchen heeft wel geholpen. Mijn oor voelt nog wel wat raar,maar gevoel "zit vast tussen mijn oren"
Dank je poldervrouw!

Het is ook wel wat een kinderlijke paniek misschien,maar het voelde allemaal zo echt.

Vind het fijn, dat ik het wel ergens kwijt kan.
Slaapverlamming?

Ik heb wel eens gedacht dat er wespen in m'n knie zaten. Kan niet. Net als n vlieg in je hoofd.
Kan heel goed dat die achter in je oor zit, misschien dood. Naar de huisarts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven