Sex probleem (2)

22-06-2012 00:32 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
om maar een vervolg aan het onderwerp sexprobleem te maken , deze topic het past niet mijn penis in haar,..., we hebben jullie adviesen geprobeerd , hadden vandaag glijmiddel gebruikt , elkaar erg opgegeild enzo.

en om het het beste aan te geven wat ze voelde , ging mijn vriendin boven op me zitten ,

zodat ze zelf kon aangeven warneer we moesten stoppen

hij ging hij er een heeel klein stukje in de vagina , en toen dat gebeurde , scheurde er iets :(

het begon te bloede en deed super veel pijn , nu lijkt het toen ik keek alsof er een wondje iets onder de vagina zit , is het nu uitscheurd? , of is het haar maagden vlies? , we zijn niet veder gegaan , want we wilde het niet nog veder stuk maken

wie kan helpen? Please.
anoniem_154017 wijzigde dit bericht op 22-06-2012 01:06
Reden: onduideijk
% gewijzigd
Zeg Anoniem1211...zijn jullie niet veel te jong om al te sexen? Aan de tekst en spelfouten te zien krijg ik de indruk dat jullie de 12 nog niet zijn gepasseerd.

Of dit is een niet serieuze topic. In ieder geval snapte ik ook niet wie het stukje schreef en met zijn hoevelen jullie op dat moment waren.

Wees in ieder geval voorzichtig. Voor je het weet heb je iets gedaan waar je op een volwassen leeftijd spijt van hebt.
das je maagdenvlies, zal naar de dokter gaan om het dicht te laten naaien

(en dit op de vroege ochtend)

nu serieus: waarom niet naar de dokter TO? vanaf hier kunnen wij niet zien wat er bloed en wat het wondje is.... en vooral niet waarom het niet past. Er kunnen zoveel redenen zijn
Ik krijg zo'n raar "gevoel" dat dit topic straks de wending krijgt dat "het niet lukt" omdat de vriend is uitgerust met een "Tampeloerus Giganticus" ofzo, met een kloppende eikel ter groote van een tennisbal... zoiets. Excuses als ik het vaudt heb...
Ik mag toch niet hopen dat het het condoom was wat knapte. En verder moeten jullie je maar eens verdiepen in hoe jullie in elkaar steken. Het maagdenvlies bijvoorbeeld bestaat helemaal niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maagdenvlies=panty??¿?
quote:x-oblak-x schreef op 22 juni 2012 @ 02:55:

Wel een lief, empathisch, zinnig, dacht ik, positief en constructief stukje, Gurly.

Mooi !

Edit.

Was dat "Truste Volluk" omdat ik een keer bij Digi zei hoe iemand kan zorgen dat ie als er mail is, een piepje, of " Volluk!" hoort?

Anders heb je 'tzelfde taalgebruik...

Dankje.

Nee is ben ik bang me eige taal haha. * achterhoek hé *
Ik geloof er niks van, echt een vrijdagmiddag topic van iemand die seks ziet.

http://www.trouw.nl/tr/nl ... -goede-huwelijksdag.dhtml

Traditie schrijft voor dat het de eerste keer moet bloeden. Nu moet je het laken buiten voor de deur hangen om te bewijzen dat je het gedaan hebt ;)

linkje met wat minder onzin:

http://mens-en-gezondheid ... envlies-bestaat-niet.html
is gewoon haar vlies die open is gegaan>Je hebt er ontmaagd geen probleem en vertrouw je het niet ga ff langs de dokter
Maagdenvlies bestaat wel ( eerdere reactie). Soms een echt vlies, vaak ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven