Wakkeren, wees welkom!

22-06-2012 14:52 3026 berichten
Weer een nieuw deel.

Of het nu licht of donker is, wij kletsen hier verder.

Laat me zitten in het donker

Laat me zitten in de nacht

Ik zie je schaduw in het duister

Ga maar slapen ik hou de wacht

Laat me zachtjes voor je zingen

Een lied wat net nog niet bestond

Een lied wat morgen weer verandert

Zo nooit wordt afgerond

Laat me zitten

Laat me zingen

Van zo blij dat ik er ben

Van je ogen

Je lach

Je tranen die dingen

Die ik zelfs hier in het donker nog herken

Geef je over aan de donker

Laat je vallen in de nacht

Vergeet alles wat er was

Weet dat ik morgen op je wacht

Dan gaan we morgen samen spelen

Gaan we lachen in de zon

Ik zal je zingen van het leven

Hoe dat pas bij jou begon

Geef je over

Ik zal je zingen

Van een wereld zonder pijn

Je hoeft niet te weten

Van die dingen

Alleen zo hier met mij samen te zijn

En te horen van een leven

Waarin de liefde weer regeert

En te geloven al is het maar even

Dat de haat wordt aangeleerd

Dat de mensen liever zoenen

Dan dat ze vechten op het journaal

Dat beer weer beter wordt

Dat poes morgen wel weer opstaat

Dat hij ook slaapt

Dat het goed komt allemaal

Hoor me zingen van een afstand

Hoor me zingen door de nacht

Ik vraag de sterren om bescherming

Ik zie de maan die ook naar jou lacht

Morgenochtend ben ik bij je

En kijk je op in mijn gezicht

En een kusje voor je moeder

Die daar in het grote bed naast je ligt

Slaapliedje, Acda en de Munnik
Alle reacties Link kopieren
MV, zie je hoeveel mensen zich zorgen om je maken? Ik ken je niet, alleen van dit forum, en je situatie houdt me al erg bezig. Kun je nagaan hoe dit is voor de mensen die je wel IRL kennen. De boodschap die je gister te horen kreeg was behoorlijk heftig. Je koos ervoor om, tegen het advies van de artsen in, naar huis te gaan om snel nog wat dingen te regelen. Wat moet er dit weekend dan nog voor hoognodigs geregeld worden, dat je het verantwoord vindt om toch nog langer thuis te blijven? Die twee dagen extra thuis hebben misschien wel tot gevolg dat je (veel) langer in het ziekenhuis moet blijven. Ga je in die twee dagen wel gezond eten, en voldoende slapen?
Ja pandorab, blijf lekker borrelen, met mv praten lijkt nu weinig zinvol.

Sorry, zit me even ontzettend op te winden.

Blijf lekker thuis, neem een borrel, eet niet, wellicht hoeft er dan geen bed meer voor je vrijgehouden te worden. Ben je toch lekker zaterdag thuis geweest.

Ik haak even af in reageren op je MV, ik snap geen ene klote meer van je. Maar goed je hebt weer je zin. En geloof me, het was echt onzin dat ze je eerder deze week daar wilden houden.

Maar geloof me, iedereen die zich betrokken voelt kan net zo goed tegen een lampekamp, een muur, een autoband aan lullen.

Als er iemand is die MV wel begrijpt, enlighten me.
MV, ik heb ook zo'n headset voor je gekocht. Ligt op bruine houten stoel naast je bank, in een blokker zakje
*meelezer ploft even binnen*

MV! Wat een schrik zeg. Hopelijk vinden de artsen snel wat er met je aan de hand is. Hopelijk neem je ook de wijze raad aan van de dames hier, want ik kan me niet voorstellen dat je zelf lekker thuis zit met de gedachten dat je eigenlijk NU in het ziekenhuis hoort te liggen. Heel veel sterkte iig!

*gaat weer in meeleesstand*
Passie, wat ontzettend lief dat je dit hebt gedaan voor MV.

Thee,ik snap je wel.Het frustreert..Zelfs ik zit me hierover op te winden..

Lukt het met je eten?Is de buuf inmiddels gearriveerd met een blikopener?
Ik snap je ook Thee.
MV toch

Je bent nu helemaal alleen en erg ziek zonder iemand die zich om je bekommert? Je kunt de trap niet af om de telefoon op te halen?

Hoe krijg je te eten? Wie vangt je op als je weer 'onwel' wordt? Heeft die internist enig idee hoe jouw leven eruit ziet?

Thee, doe me nog maar een 'plop'. Hiertegen is geen mens meer opgewassen ben ik bang.
quote:thee schreef op 22 juni 2012 @ 16:54:

Als er iemand is die MV wel begrijpt, enlighten me.

Nee, ik snap het ook niet.

Alles is geregeld, spullen in huis. Waarom dan niet aandringen op een opname vanmiddag?
Thee, ik snap je gevoel wel.

Ik begrijp MV ook niet.

Of het ziekenhuis niet, whatever.

Ik weet dat mijn dochter toen ECHT in het ziekenhuis moest blijven toen alles op tilt sloeg en als ze zelf eigenwijs had bedacht maar naar huis te gaan, had ik haar persoonlijk terug geschopt.

Maar goed, ze bedacht dat niet, was ook maar al te blij om in de veiligheid van het ziekenhuis te zijn.

En er is een bed, er is ALTIJD een bed MV.
Test
Thee, je mailbox zit vol, ik krijg alles terug.
MV, het is heel erg, echt heel erg, dat je zo met je gezondheid speelt.
Lieve Passie

Ik heb gvd gewoon slecht geslapen vannacht. Elk uur wakker geweest en elke keer dit topic opgezocht op mijn telefoon om te kijken of het goed met je zou gaan, of je misschien online zou zijn zodat ik je een luisterend oor zou kunnen bieden mocht het niet gaan. Het is weer precies als vorig jaar, toen je veel bloed plaste of veel bloed in je ontlasting aantrof. Dat liet je ook maar zo. Hele volksstammen hebben in hun rats gezeten om jou MV. Ik doe dat vanaf nu niet meer.

Coebergh, ik heb gewerkt vandaag en zag je mail nu pas. Hij is nu wel beantwoord denk ik.
quote:passiebloempje65 schreef op 22 juni 2012 @ 16:58:

MV, ik heb ook zo'n headset voor je gekocht. Ligt op bruine houten stoel naast je bank, in een blokker zakje

Oh wat lief, helemaal niet gezien schat.

Ik begrijp dat jullie het niet snappen maar er is nu niet eens een bed vrij. Echt niet. Als ik moet komen dan weer naar de ehbo.

De internist zei ook niets over dit weekend. Wel dat hij dacht dat het minstens een week zou duren en nav de uitslagen langer of niet en hij had het over bioptie? Nou ik ben wel wijs geweest om nu niet te googlen.

Ik heb fruit nu mee naar boven genomen. Als de hoest over is dan haal ik meer beneden zoals de telefoon enzo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
*breekt in*

MV, ik heb je meerdere malen van adviezen voorzien, net als vele vele anderen. Heb je trouwens net niet hoeven tekenen? Dat vind ik raar.

Ik denk dat de internist inderdaad geen idee van jouw leven heeft, dat alleen boven op bed afspeelt.

En ik neem aan dat de katten al zijn opgehaald toch, want je zou blijven? Of is dat wederom een leugen?

Eerlijk gezegd ben ik ook bang dat je maandag niet gaat. En dat Passie alles voor niets heeft gedaan. En dat....dat zou ik heel sneu vinden.

Ik wens je veel wijsheid toe. Want dat heb je nodig.
Even vanuit de bieb want thuis geen internet. Als het goed is heeft Chooc dat gemeld (waarvoor dank)

Geen tijd om alles terug te lezen, MV, veel sterkte.

t Gaat nog niet top hier. Ben gewoon zo moe.... Zowel gisteren als vandaag goede voornemens voor de metamorfose op de slaapkamer maar ik heb er gewoon geen energie voor.

Heb nu bedacht dat het bed dinsdag gehaald kan worden en dan zo lang maar bij oma in de schuur moet (is grote schuur). Het lijkt me niet goed om als ik me zo beroerd voel heel veel te gaan doen.

Morgenmiddag ook iets afgesproken met iemand, dat wil ik eigenlijk niet afzeggen. Maar dan moet ik ook even opladen vooraf

Waar t vandaan komt weet ik niet na een paar zulke goede weken. Hopelijk is het snel weer over.
quote:coeberghmetijs schreef op 22 juni 2012 @ 17:02:

Thee,ik snap je wel.Het frustreert..Zelfs ik zit me hierover op te winden..

Lukt het met je eten?Is de buuf inmiddels gearriveerd met een blikopener?

Grinn coetje, de buuf was op weg naar Duitsland en al ver A'foort voorbij. Heb nu maar een improvisatiesausje gemaakt.

En omdat ik sommige dingen niet snap ga ik maar even over op andere dingen.

Voor de koopavondvriendin maak ik kruidige opgebakken aardappels, witlof met coburgerham, kaas en bestrooid met Aromat uit de oven, zelf gekruide en gepaneerde schnitsel en een soort mengsel van jachtsaus en pepersaus nu dus zonder pittig gebakken champs.

Eten moet over max uur bij haar zijn, dus ik ga er maar weer beetje mee verder.
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2012 @ 17:07:

Thee, je mailbox zit vol, ik krijg alles terug.gelezen en opgeruimd, heb heel weinig ruimte in webmail
Dan naar de ehbo dus...echt als ik in de buurt woonde had ik je bij kop en kont opgepakt en in het ziekenhuis afgeleverd!!
Ik krijg er spontaan trek van Thee!
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 juni 2012 @ 17:10:

[...]

Ik begrijp dat jullie het niet snappen maar er is nu niet eens een bed vrij. Echt niet.

Dat geloof ik dus echt niet. Misschien had de beste man geen zin in het papierwerk op vrijdagmiddag, misschien is er een andere reden.

Voor noodgevallen zijn er altijd bedden vrij. Als jij straks bij de EHBO aangeeft niet meer naar huis te durven omdat je je te ziek voelt, ligt jij vanavond op zaal.
MV, zeg eens eerlijk, als er wel een bed was geweest, was je dan gebleven? Zijn de katten wel al opgehaald vanmiddag?
Oh die buuf was niet zomaar een boodschapje doen dus...:)

Je eten klinkt weer heerlijk!

Hier schuift Oudste een pizza in de oven voor ons.
Moon,lees maar beter niet terug en MV ik vind het allemaal bullshit wat je typt. Bij nood, maar nee da's waar dat is het bij jou gelukkig niet...., is er altijd een bed vrij.

Je lijkt weer de hele boel te manipuleren. Nou, dan zie je het toch niet in. Net als Ans al zegt, hoeven we ons ook geen zorgen meer om je te maken.

Ans, hier lag, zoals ik gisteravond al zei, ook de vaste telefoon naast m'n hoofdkussen voor als er iets zou zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven