Wakkeren, wees welkom!

22-06-2012 14:52 3026 berichten
Weer een nieuw deel.

Of het nu licht of donker is, wij kletsen hier verder.

Laat me zitten in het donker

Laat me zitten in de nacht

Ik zie je schaduw in het duister

Ga maar slapen ik hou de wacht

Laat me zachtjes voor je zingen

Een lied wat net nog niet bestond

Een lied wat morgen weer verandert

Zo nooit wordt afgerond

Laat me zitten

Laat me zingen

Van zo blij dat ik er ben

Van je ogen

Je lach

Je tranen die dingen

Die ik zelfs hier in het donker nog herken

Geef je over aan de donker

Laat je vallen in de nacht

Vergeet alles wat er was

Weet dat ik morgen op je wacht

Dan gaan we morgen samen spelen

Gaan we lachen in de zon

Ik zal je zingen van het leven

Hoe dat pas bij jou begon

Geef je over

Ik zal je zingen

Van een wereld zonder pijn

Je hoeft niet te weten

Van die dingen

Alleen zo hier met mij samen te zijn

En te horen van een leven

Waarin de liefde weer regeert

En te geloven al is het maar even

Dat de haat wordt aangeleerd

Dat de mensen liever zoenen

Dan dat ze vechten op het journaal

Dat beer weer beter wordt

Dat poes morgen wel weer opstaat

Dat hij ook slaapt

Dat het goed komt allemaal

Hoor me zingen van een afstand

Hoor me zingen door de nacht

Ik vraag de sterren om bescherming

Ik zie de maan die ook naar jou lacht

Morgenochtend ben ik bij je

En kijk je op in mijn gezicht

En een kusje voor je moeder

Die daar in het grote bed naast je ligt

Slaapliedje, Acda en de Munnik
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 22 juni 2012 @ 17:14:

Dan naar de ehbo dus...echt als ik in de buurt woonde had ik je bij kop en kont opgepakt en in het ziekenhuis afgeleverd!!Ik dacht dat ook te zullen/willen doen,maar het heeft geen nut. Klaar. Iemand nog iets leuks te melden (of provoceer ik daarmee?)
Mag ik ook nog een plop?
Ik ga risotto maken. Met kipfilet, courgette, champignons, gedroogde tomaatjes en heel veel kaas. Morgen start ik met weightcare, maaltijdvervangers. Dus ik neem het er nog ff van
haha, ik ben jullie dienstmeisje niet, jullie weten de koelkast te vinden!
MV lieve meid, hou je nu echt zo weinig van jezelf dat het je het niet waard vindt om je eigen gezondheid serieus te nemen?

Ik begrijp het ziekenhuis ook niet.

De diagnose als het zo doorgaat hal je volgende week niet, en nu naar huis sturen want geen bed?

Dit klopt niet.
Sorry ik had even niet door wat er gaande is en ben zomaar met mijn eigen (relatief onbelangrijke) gedoe binnen komen vallen.

Zit nu net klein stukje te lezen.
Ans, als we gaan meeten ga je niet op een houtje bijten hoor en wil ik met een 'sapje' met je kunnen proosten.

Heb a 6 winkels 'geselecteerd' die ik je graag wil laten zien, wel in woonplaats exLief, maar wel erg leuk incl. een gaaf tentje.

Het wordt tijd voor een 1 op 1 bijpraten
quote:andersnogiets schreef op 22 juni 2012 @ 17:18:

Ik ga risotto maken. Met kipfilet, courgette, champignons, gedroogde tomaatjes en heel veel kaas. Morgen start ik met weightcare, maaltijdvervangers. Dus ik neem het er nog ff van

Dat klinkt heerlijk.

Ik maak 'm altijd met champignons, kip, kaas en dan op het bord rucola erbij.

quote:Mylene_Valerie schreef op 22 juni 2012 @ 17:10:

[...]

Ik heb fruit nu mee naar boven genomen. Mooi, dan heb je in elk geval een tussendoortje op. Ook gewoon ontbeten en geluncht, neem ik aan? Wat wordt je avondeten?
Ok ik zie het advies niet te lezen (thanks thee). Omdat ik straks thuis weer zonder internet zit én ff geen energie heb om iets voor anderen te kunnen betekenen laat ik het ook maar ff rusten.

Hopelijk ben ik snel weer vanaf huis online.
quote:pandorab schreef op 22 juni 2012 @ 17:22:

[...]

Mooi, dan heb je in elk geval een tussendoortje op. Ook gewoon ontbeten en geluncht, neem ik aan? Wat wordt je avondeten?

Je maakt een grapje neem ik aan?

Moon, hoop dat je snel weer online bent.
Ik ben dol op risotto, maar ik heb het nog nooit zelf durven maken (ben niet zo'n keukenprinses) Die foto hierboven motiveert me wel om het toch een keer te proberen.....
quote:maroon5 schreef op 22 juni 2012 @ 17:14:

MV, zeg eens eerlijk, als er wel een bed was geweest, was je dan gebleven? Zijn de katten wel al opgehaald vanmiddag?
MV, ik zit me hier op te winden. Heb je nou echt geen idee dat je speelt met je gezondheid en indirect met je leven?

Na de aanvankelijke schrik van gisteren lijk je de ernst van de situatie helemaal niet meer te (willen) zien.

Acuut nierfalen moet onmiddellijk gemonitord en behandeld worden om het risico van blijvende schade te beperken. Elke minuut telt hierbij!

Dringt het niet tot je door dat je straks misschien onherstelbare schade aan je nieren hebt, zodat je de rest van de leven aan een streng dieet, dure medicatie en blijvend ongemak en ellende zult zitten? Ik vind het onbegrijpelijk meid.....

En dat er geen bed vrij zou zijn, terwijl je gisteren moest tekenen vanwege overlijdensrisico....geloof je het zelf? Of bedenk je het zelf?

Er is geen tijd meer voor struisvogelen meid, maar ik kan niet meer doen dan deze alarmpost naar je sturen. Net zoals iedereen al heeft gedaan. De rest is aan jou MV. Jouw lijf, jouw leven.....
Ok.... ik heb toch teruggelezen.

Mag ik iemand mijn tel nr mailen, dat die zijn/haar nr naar mij stuurt? Heb weinig nrs van forummers maar vind het vervelend als ik helemaal geen contact heb. Situatie lijkt me zorgelijk idd...

(we gaan geen uren bellen maar misschien even een SMS)
MV, ik hoop oprecht dat je wat geregeld hebt voor je katten mocht 'het' niet goed komen met je. En ja, dat is confronterend, maar gezien de roekeloze wijze waarop jij met jezelf omgaat, niet ondenkbaar.

Helaas.
Goed hoor Moon.
quote:bliksemse_bende schreef op 22 juni 2012 @ 17:34:

MV, ik zit me hier op te winden. Heb je nou echt geen idee dat je speelt met je gezondheid en indirect met je leven?

Na de aanvankelijke schrik van gisteren lijk je de ernst van de situatie helemaal niet meer te (willen) zien.

Acuut nierfalen moet onmiddellijk gemonitord en behandeld worden om het risico van blijvende schade te beperken. Elke minuut telt hierbij!

Dringt het niet tot je door dat je straks misschien onherstelbare schade aan je nieren hebt, zodat je de rest van de leven aan een streng dieet, dure medicatie en blijvend ongemak en ellende zult zitten? Ik vind het onbegrijpelijk meid.....

En dat er geen bed vrij zou zijn, terwijl je gisteren moest tekenen vanwege overlijdensrisico....geloof je het zelf? Of bedenk je het zelf?

Er is geen tijd meer voor struisvogelen meid, maar ik kan niet meer doen dan deze alarmpost naar je sturen. Net zoals iedereen al heeft gedaan. De rest is aan jou MV. Jouw lijf, jouw leven.....
Idd... ik ben reserve maar dat is bedoeld voor hooguit een paar weken (voor de katten)
quote:Moonlight82 schreef op 22 juni 2012 @ 17:42:

Ok.... ik heb toch teruggelezen.

Mag ik iemand mijn tel nr mailen, dat die zijn/haar nr naar mij stuurt? Heb weinig nrs van forummers maar vind het vervelend als ik helemaal geen contact heb. Situatie lijkt me zorgelijk idd...

(we gaan geen uren bellen maar misschien even een SMS)moon mail me, weet niet of je mijn nummer al/nog hebt.
ans, ik had het adres van je vorige nick, daar heb ik je gemaild, thanks!
Nee Thee, ik heb weinig nrs. Juist omdat ik iedereen mail

Ik mail je, hopelijk voor ik uit de bieb moet
Ha meisjes.

Myleen toch, had echt verwacht dat je nu opgenomen zou zijn.
Ik was jullie helemaal kwijt

Heb weer eindelijk de laptop tot mn beschikking. Heb dus nog niks bij kunnen lezen.

Heb wederom een druk weekeinde voor de boeg (nu wel met zoon). Broer en schoonzus komen morgen eten. Maak lekker surf en turf (varkenshaas/garnalen). Nu is schoonzus allergisch voor peulvruchten, damm weet nu dus niet meer of daar ook noten onder vallen. Wil nl notenrijst er bijeten. Vooraf stokbrood met smeersels, toetje een eigengebakken appeltaart en zelfgemaakt vanille ijs. En wat vinden jullie, te doen of niet?

Zondag met een man of 10 naar Parkpop.

Heb er nu al zin in

Maandag bijkomen en dinsdag weer werken.

By the way, ik heb eindelijk een vaste baan aangeboden gekregen.
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
Moon, ik zal je mijn nummer ook even mailen, ik kan je alleen updaten van wat hier verteld word dan, maar dat is mss al voldoende

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven