Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Oudste heeft pizza's in de oven geschoven en ik heb een halve galiameloen met rauwe ham op
Gold,hoe was het borrelen?
Ik verveel me...vanavond komen er vrienden van vriend dus ik denk dat ik snel naar boven verhuis dan
Hello! Vandaag was ik een dagje met een vriendin de hort op. Eerst Ikea gedaan en daarna kleding-shoppen in Outlet vlakbij.

Ik heb echt een heel mooi jurkje gekocht. Helemaal iets anders dan dat men van mij gewend is maar ik ben er echt heel erg blij mee.

Niet in de laatste plaats omdat het ontzettend afkleed

Ik heb er ook nog een wit gehaakt vestje en een witte legging bij.

Borrel gisteren was ook leuk en komend weekend staat er bijna niks gepland. Of ik moet de visite van het nieuwe vriendje van Troela meetellen...

En de gewoonlijke mount everwash.

Ben je al boven Coetje?

Goldman kijkt een film waar ik niks aan vind dus hier wordt het vast en zeker ook niet laat.
Zo ik ben er weer. Nou ja voor vanavond dan. Morgen nog een dagje Dolfinarium. (Een heel lang dagje met 11 kinderen).

Coe hoe gaat het? Als je knie warm is, moet je echt meer rusten. Doen hoor. Laat oudste maar lekker voor mama spelen. Wat leuk dat ze dat heeft gezegd.

Gold leuk jurkje.

Ik heb nog steeds niets gedaan in huis.

Komt volgende week wel weer een keer. Vind het best. Ik ben wel blij dat ik weer in mijn eigen bed kan slapen. Bij Jan was geen succes en ik heb vaak op de bank geslapen. Blugh.

Leuk hoor logees. Hardstikke gezellig, maar ook wel lekker dat ze weer weg zijn.

De 20 weken echo van jongste zoon en schoondochter. Schitterend om te zien. je ziet heel duidelijk een hoofdje. Een .... hoofdje. We weten nu wat het gaat worden en daar hadden ze allebei heel erg op gehoopt.

En alles is goed. Wat waren ze blij. De kinderen hebben hier vanavond gegeten en ze hebben het heel officieel gezegd.

Nou ja, zal ik het dan maar zeggen.....

Sam krijgt een nichtje.

Zoooo leuk.
Ahh een meisje!Wat leuk Zoeb!!

Jij kan helemaal los op het jurkjes kopen,zo leuk
Moggu..
Wij zijn net Bilthoven voorbij. We hadden natuurlijk een superconducteur die alle tijd had voor de kinderen. Nog 12 keer stoppen en dan zijn we in Harderwijk. We hebben dus een stoptrein.
Ben je een dagje uit met scouting Zoeb?

Een kleindochter! Wat leuk!

Hoe gaat het nu met je knie Coetje?

Kan je er al wat op lopen en zo? (Niet te veel willen!)

Was er een twitterstoring?

Ik ben er echt nog niet in thuis hoor.

Hoe is het in huize MissM?

Allemaal nog in de herfstdip of gaat het al wat beter?

Ik ben gisteren in slaap gevallen op de bank. Toen Goldman me wakker maakte meteen door naar bed, dus het klokje rond geslapen.

Was erg lekker moet ik zeggen .
Dat zal best een lange reis zijn,met een stoptrein.

Veel plezier,ik vind de Laguna zo mooi daar,daar zou ik wel een hele dag kunnen zitten.

Lekker het klokje rond geslapen Goldie.

Leuk jurkje trouwens,zal je goed staan!

Knie gaat wel,vandaag zonder krukken in huis rondhobbelen,wil toch wel weer wat doen.En als het niet goed voelt,parkeer ik mijn bevallige bips weer op de bank
Mogguh

Tijdens de twitterstoring was ik iets nuttigs aan het doen Ik heb er dus alleen over gelezen.

Leuk jurkje, Goldie.

Zoebie, ook al gewend aan het alleen slapen dus

Mijn Oudste gaat een jaartje overdoen. En dan moeten hij, de school en ik in dat jaar uitzoeken hoe hij het effectiefste leert. Geen dyslexie, hij is geen talent op spelling of taal, maar daar heeft 'ie het dan maar mee te doen.

Zelf schaamt 'ie zich. Tja, het is niet anders. Ik denk dat hij dan wel mooi ook tijd heeft voor het hulpprogramma dat ik met Jeugdzorg nog moet afspreken voor hem. En ik hoop natuurlijk dat deze ruimte hem goed gaat doen.
Wel fijn dat hij op deze school kan blijven Mamz.

Hebben ze daar ook iets van huiswerkbegeleiding oid?

Ik heb mijn Oudste opgegeven voor Stans-begeleiding voor Frans en Wiskunde.

Daar is ze ook niet blij mee,maar he,ik ben niet blij met haar punten!

Stofzuigen is zwaar zeg,heb hem weer snel aan de kant gezet,dat mag vriend doen als hij morgen vrij is.
Oh ik heb net wel gestofzuigd. Dat moest.

En was gesorteerd en de wasmachine aan het werk gezet.

En het fornuis schoongemaakt.

Mamzie, fijn dat jullie nu eindelijk weten hoe of wat.

Het zal best wel een tegenvaller zijn dat ie een jaar over moet doen, maar het is ook al wat dat hij op de school van zijn keuze mag blijven?

Het vriendje van Troela schijnt toch maar niet langs te komen omdat ie bang van ons is . Whaahaha.
Gaat jouw Oudste volgend schooljaar nou wel havo doen Coetje?
Nee Goldie,Oudste gaat de Mavo gaan,zelfde school maar andere locatie.

Ik lig op de bank met het raam open,middelste komt net thuis met een rum-rozijnen ijsje,van zijn zakgeld gekocht
Coe, wij hebben geen Stans. Wel huiswerkbegeleiding, en ik denk dat ik die moet kiezen omdat huiswerk onder toezicht dus niets oplevert.

Ik ga dat allemaal op school bespreken. En ja, ik ben blij dat Oudste op zijn school mag blijven, en ik denk hij ook.

Wel heel raar dat hij dat feestjaar opnieuw gaat doen in plaats van een gewoon jaar.
Oja, da's waar ook.

Ik was even niet helder.

Eigenlijk precies dezelfde situatie als mijn Troela, alleen heet het hier nog vmbo-t.

Wat lief van je Middelste!
Het zal voor hem wel vreemd zijn tussen al die nieuwe brugwuppen Mamzie.

En huiswerkbegeleiding is wellicht een goed plan.
Als het beestje maar een naam heeft Gold

Ik heb samen met Oudste een soepje in elkaar geflanst,stokbroodje afgebakken en we hebben weer gegeten vanavond.
Uk is tegen me aan in slaap gevallen...hij zei nog,ik ben helemaal niet moe hoor,wil gewoon lekker liggen!

Uk is woensdag jarig en ik twijfel over een fiets of een skelter.

Skelter is leuk,maar hij wil dan zo'n mammoet en die past niet door ons poortje naar binnen en ik vind die krengen wel heel duur.

Fiets die hij heeft is aan de kleine kant maar hij wil ook nog niet zonder zijwielen en er staat nog een maatje groter van middelste die Uk zou kunnen gebruiken.(moeten wel nieuwe banden op)

Vriend vind het niet leuk als Uk steeds oude spullen van middelste krijgt,kreeg hij vroeger ook..soort jeugdtrauma dus

Dus..ik weet het nog niet.
Dan valt die skelter eigenlijk meteen af, als ie niet door de poort past lijkt mij?

Ik ga Troela naar een feestje brengen.

En haar verkering is uit. Weer maar eens... Op naar nummer 4 .
Ach Gold wat hebben jullie gedaan dat het vriendje bang van jullie is? Whahaha. Ik lig er in een deuk om. En nu is het dus uit. Komt vast door die boze schoonmoeder.

Coe stofzuigen is veel te zwaar werk. Foei jij. Pas op hoor. Wat lief van dat lekkere ijsje.

Mamz jammer dat hij het jaar over moet doen. Dus wel op dezelfde school.

Wij waren een dagje met Scouting naar het Dolfinarium. Erg vermoeiend met 11kinderen.
Mogguh?

Vermoeiend maar wel heel leuk neem ik aan Zoeb?

Toch denk ik dat ik weinig van doen heb gehad in de verkering van mijn Troela, al vind ik het wel prima dat ook deze weer een gepasseerd station is.

En als ik Troela goed begrijp heeft ze de volgende al weer in het vizier.

Ik heb gisteren nog even op de kermis gewerkt. Was wel weer even leuk.

Oh en voor onze kast en het bureau die te koop staan op internet is er voor de kast al een koper en voor het bureau een geïnteresseerde. Dat valt niet tegen.
Moggu...

Fijn Gold,dat er al kopers zijn voor je spulletjes.

Zoeb,hoe vond jij het Dolfinarium?Behalve heel vermoeiend met 11 kinderen..

Ik vond de Laguna erg mooi,een aantal jaar geleden maar verder vond ik het een beetje tegenvallen toen..
Ik vond het ook wel tegenvallen Coe. De kinderen vonden het wel leuk. Geen echt spectaculaire shows. Het leukste vond ik de walrusshow.

De lagune is de onderwaterwereld?

Gold lekker toch dat je het zo snel kwijt bent..

We wilden naar de boot maar het valt met bakken uit de hemel. Dus we blijven thuis. Jammer dat dan weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven