Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zondag 24 juni 2012 om 11:57
Wij wilden naar het cowboy dorp met de kinderen maar hier valt de regen ook met bakken uit de lucht.Vriend wil nu even langs zijn ouders maar daar heb ik geen zin in.
Ik ga zo eerst eens uitgebreid douchen,heb me wel iedere dag gewassen aan de wasbak,maar ik ga nu mijn knie inpakken en heerlijk lang douchen.
Gister waren vriend en ik aan het brainstormen over Texel,ik grapte dat ik wel een weekend met de bezemmeisjes wilde gaan.
Vriend vond dat een prima plan dus...wie wil er in september,oktober een weekend mee??
Ik ga zo eerst eens uitgebreid douchen,heb me wel iedere dag gewassen aan de wasbak,maar ik ga nu mijn knie inpakken en heerlijk lang douchen.
Gister waren vriend en ik aan het brainstormen over Texel,ik grapte dat ik wel een weekend met de bezemmeisjes wilde gaan.
Vriend vond dat een prima plan dus...wie wil er in september,oktober een weekend mee??
zondag 24 juni 2012 om 17:56
Wat een leuk plan Coe. Ik ben voor een weekendje Texel. Gaaf.
Ben even naar de stad geweest. Vergeet ik mijn pinpas. Goedkoop geshopt dus.
Was het douchen lekker. Zal best wel.
Wat een rot weer zeg.
Gold rot werkje wat je dus door de regen hebt kunnen doen.
Wat is het hier in de buurt toch geescaleerd. Zoveel politie tegen 1man. Belachelijk gedoe om een hekje wat een beetje te hoog is.
Ja ze moeten vooral op hun strepen gaan staan 'k Heb respect voor die man. Kunnen ze wel.
Ben even naar de stad geweest. Vergeet ik mijn pinpas. Goedkoop geshopt dus.
Was het douchen lekker. Zal best wel.
Wat een rot weer zeg.
Gold rot werkje wat je dus door de regen hebt kunnen doen.
Wat is het hier in de buurt toch geescaleerd. Zoveel politie tegen 1man. Belachelijk gedoe om een hekje wat een beetje te hoog is.
Ja ze moeten vooral op hun strepen gaan staan 'k Heb respect voor die man. Kunnen ze wel.
zondag 24 juni 2012 om 20:16
zondag 24 juni 2012 om 21:01
Heb je het niet op tv gezien Gold? Van die man met zijn zelfgemaakte molotovcocktails en de kruisboog waar hij de politie mee bedreigde?
Belachelijk geval van overdrijven. Om een hekje wat een paar centimeter te hoog was. En wat door de gemeente op de spits is gedreven.
Een hoop politie, ME, ambulance, brandweer en meer van dat belachelijke gedoe voor een man die ze zelf zo gek hebben gemaakt.
Hekje blijkt echt op zijn eigen grond te staan ook nog.
Welk topic Mamz?
Belachelijk geval van overdrijven. Om een hekje wat een paar centimeter te hoog was. En wat door de gemeente op de spits is gedreven.
Een hoop politie, ME, ambulance, brandweer en meer van dat belachelijke gedoe voor een man die ze zelf zo gek hebben gemaakt.
Hekje blijkt echt op zijn eigen grond te staan ook nog.
Welk topic Mamz?
maandag 25 juni 2012 om 11:03
Troela blijkt nog één melktandje te hebben. En er staat geen nieuwe tand onder dus moet ze er heel zuinig op zijn, anders moet ze een implantaat. Maar juist in dat melktandje zit een klein gaatje dus dat moet gevuld.
Ikzelf had geen gaatjes, er moest alleen weer wat tandsteen weggehaald worden.
We zijn eerst even naar huis gekomen want Troela had nog niet gegeten, maar we gaan zo boodschappen doen.
Vanmiddag het kastje wat verkocht is leegruimen want dat wordt morgen opgehaald.
En een berg wasgoed opvouwen.
Voor we door gaan eerst even een fatsoenlijk boodschappenbriefje maken.
Ikzelf had geen gaatjes, er moest alleen weer wat tandsteen weggehaald worden.
We zijn eerst even naar huis gekomen want Troela had nog niet gegeten, maar we gaan zo boodschappen doen.
Vanmiddag het kastje wat verkocht is leegruimen want dat wordt morgen opgehaald.
En een berg wasgoed opvouwen.
Voor we door gaan eerst even een fatsoenlijk boodschappenbriefje maken.
maandag 25 juni 2012 om 21:01
Ja, voor de meisjes he?
Het geeft niks hoor, ik had vorige week al een leuke nieuwe outfit gescoord dussss.
En morgen of overmorgen gaat mijn Oudste me helpen om mijn kledingkast een keer goed op te ruimen. Alleen kan ik het niet, ik kan gewoon niks weggooien. Hopelijk kan ik het met hulp van Oudste wel.
Het geeft niks hoor, ik had vorige week al een leuke nieuwe outfit gescoord dussss.
En morgen of overmorgen gaat mijn Oudste me helpen om mijn kledingkast een keer goed op te ruimen. Alleen kan ik het niet, ik kan gewoon niks weggooien. Hopelijk kan ik het met hulp van Oudste wel.
maandag 25 juni 2012 om 23:41
Je kunt het bewaren Gold.
Ik heb nog wel wat gescoord vanmiddag. Twee broeken, een bikini (tankini) die dingen zijn ideaal om een buikje te verbergen en twee bloesjes.
Oh ja en een trui.
Verder hetzelfde als Gold. Weer teveel bij de Action. Nou ja wat spullen voor de boot. Ik heb wat oude zooi weggedaan.
Ik heb nog wel wat gescoord vanmiddag. Twee broeken, een bikini (tankini) die dingen zijn ideaal om een buikje te verbergen en twee bloesjes.
Oh ja en een trui.
Verder hetzelfde als Gold. Weer teveel bij de Action. Nou ja wat spullen voor de boot. Ik heb wat oude zooi weggedaan.
dinsdag 26 juni 2012 om 08:19
Zo,nu ben ik echt wakker
Zoeb,mijn knie is zo dik en warm en ik heb echt niks geks gedaan.Ik ga zometeen even bellen met orthopeed.
Heb er foto's van gemaakt,zal die straks even op de BH zetten.
Verder was ik lekker aan het piekeren over hoe ik het allemaal moet doen morgen met Uk zijn verjaardag en zaterdag met zijn Grote Mensen feest
Gold,ik hou me aanbevolen voor wat kleding.
Zoeb,mijn knie is zo dik en warm en ik heb echt niks geks gedaan.Ik ga zometeen even bellen met orthopeed.
Heb er foto's van gemaakt,zal die straks even op de BH zetten.
Verder was ik lekker aan het piekeren over hoe ik het allemaal moet doen morgen met Uk zijn verjaardag en zaterdag met zijn Grote Mensen feest
Gold,ik hou me aanbevolen voor wat kleding.