stokke beige 2012
dinsdag 26 juni 2012 om 20:16
dinsdag 26 juni 2012 om 20:17
quote:chantalkit schreef op 26 juni 2012 @ 20:15:
Ivetje:Bedankt voor je reactie Ik vond de boodschappen tas inderdaad ook een beetje groen lijken maar ik zal morgen wel even bellen.
Chrissiy Hahahahaha meid toch ook al niks te doen?Ik zou even wachten tot je de rest binnen hebt. Dan kan je het vergelijken met de kleur van de kap en bekleding van het zitje. Dat is bij de mijne allemaal dezelfde kleur gewoon, dus als dat ook een beetje groenig is dan hoort het blijkbaar zo.
Ivetje:Bedankt voor je reactie Ik vond de boodschappen tas inderdaad ook een beetje groen lijken maar ik zal morgen wel even bellen.
Chrissiy Hahahahaha meid toch ook al niks te doen?Ik zou even wachten tot je de rest binnen hebt. Dan kan je het vergelijken met de kleur van de kap en bekleding van het zitje. Dat is bij de mijne allemaal dezelfde kleur gewoon, dus als dat ook een beetje groenig is dan hoort het blijkbaar zo.
dinsdag 26 juni 2012 om 20:18
quote:koetjeboe schreef op 26 juni 2012 @ 20:16:
Bij de babydump leveren ze elke kinderwagen thuis. De meeste kinderwagens zitten in grote dozen ingepakt en passen niet in iedereens auto.. Als je de kinderwagen besteld krijg je deze meestal ook niet meteen mee..Ik heb hem dus zelf opgehaald en met mij liepen ze alles na op compleet en of het heel was enzo. En niet in de auto passen was dus geen probleem, want alles was al in elkaar gezet en bekleding was aangebracht enzo. Zelf geen gedoe, heerlijk
Bij de babydump leveren ze elke kinderwagen thuis. De meeste kinderwagens zitten in grote dozen ingepakt en passen niet in iedereens auto.. Als je de kinderwagen besteld krijg je deze meestal ook niet meteen mee..Ik heb hem dus zelf opgehaald en met mij liepen ze alles na op compleet en of het heel was enzo. En niet in de auto passen was dus geen probleem, want alles was al in elkaar gezet en bekleding was aangebracht enzo. Zelf geen gedoe, heerlijk
dinsdag 26 juni 2012 om 20:19
dinsdag 26 juni 2012 om 20:20
Met huivering deze vraag: ehm geen bekleding? Als je een complete stokke kinderwagen koopt (excl. luiertas e.d.) zit er ook bekleding op.. Heb zelf ook een stokke maar dan in het rood. Wat Ivetje al zei hoort alles in dezelfde tint te zijn. Alleen ik weet dat door de lichtinval de beige variant vanuit sommige hoeken een andere kleur linkt te hebben. Dit heb ik in de winkel gezien en een vriendin van me heeft deze kleur ook. Als je het zelf niet ok vindt, de klantenservice bellen of naar de site/twitter van stokke nederland een reactie sturen met deze vraag
dinsdag 26 juni 2012 om 20:22
Ziet het er anders uit dan op het plaatje dan? Zie toch echt beetje olijfgroen/beige achtig met beige op het plaatje. Waarom ben je niet wezen kijken in een winkel? Dat zou ik gedaan hebben, kun je het ook uittesten, of heb je dat wel gedaan.
Daarnaast: wat een pokkeduur ding om nieuw te kopen zeg. Vind het ook niet zo praktisch, want weinig opbergruimte onder de bak voor als je bijvoorbeeld boodschappen doet. En beige zou ik zelf niet nemen, eerder zwart, minder besmettelijk.
Daarnaast: wat een pokkeduur ding om nieuw te kopen zeg. Vind het ook niet zo praktisch, want weinig opbergruimte onder de bak voor als je bijvoorbeeld boodschappen doet. En beige zou ik zelf niet nemen, eerder zwart, minder besmettelijk.
dinsdag 26 juni 2012 om 20:31
quote:Ivetje schreef op 26 juni 2012 @ 20:18:
[...]
Ik heb hem dus zelf opgehaald en met mij liepen ze alles na op compleet en of het heel was enzo. En niet in de auto passen was dus geen probleem, want alles was al in elkaar gezet en bekleding was aangebracht enzo. Zelf geen gedoe, heerlijk Ja daar kan je voor kiezen ja. Meeste mensen kiezen ervoor om alles thuis te laten bezorgen. Ophalen is idd fijner omdat je dan meteen kan kijken of alles klopt. Dat wat je op het plaatje ziet bij de tas is donker beige/groenig ja.. Dat hoort zo te zijn bij de 2012 collectie.
[...]
Ik heb hem dus zelf opgehaald en met mij liepen ze alles na op compleet en of het heel was enzo. En niet in de auto passen was dus geen probleem, want alles was al in elkaar gezet en bekleding was aangebracht enzo. Zelf geen gedoe, heerlijk Ja daar kan je voor kiezen ja. Meeste mensen kiezen ervoor om alles thuis te laten bezorgen. Ophalen is idd fijner omdat je dan meteen kan kijken of alles klopt. Dat wat je op het plaatje ziet bij de tas is donker beige/groenig ja.. Dat hoort zo te zijn bij de 2012 collectie.
dinsdag 26 juni 2012 om 20:32
Waarom ik niet ben wezen kijken in de winkel is omdat ik kans op vroeggeboorte heb met 25 weken al weeen.Had graag willen kijken maar wat niet kan kan niet vandaar dat ik al mijn babyspullen via internet heb gekocht.Ik zelf vind het een mooie wagen lekker hoog maar goed we moeten hem nog uittesten ik wacht het morgen wel even af wat de kleur van de andere spullen is maar ga ook even bellen om navraag te doen.
dinsdag 26 juni 2012 om 20:49
Degene die jij hebt gekocht is de 2012 editie. En op de plaatjes bij de babydumpsite zie je duidelijk dat alle onderdelen van de wagen in een duo tone bekleding zijn uitgevoerd. Als je de echt helemaal beige/witte stokke wil, dan moet je een eerdere editie hebben dan de 2012, maar die is vrijwel nergens meer nieuw te koop.
dinsdag 26 juni 2012 om 20:57
quote:blemish schreef op 26 juni 2012 @ 20:26:
Jahoor, hij is een tikkie groenig, wat Ivetje ook zegt. Prachtig is ie
.
Nooit geweten trouwens dat Stokke met Tokkie wordt geassocieerd. Nu vraag ik mij vertwijfeld af of we niet voor de Bugaboo hadden moeten gaan.Met rijke Tokkies hoor, troost je - de Burberry Cochinelle kind-of-Tokkie (daadwerkelijke spelling kan afwijken van deze probeersels), dus weest niet bevreesd voor je image
Jahoor, hij is een tikkie groenig, wat Ivetje ook zegt. Prachtig is ie
Nooit geweten trouwens dat Stokke met Tokkie wordt geassocieerd. Nu vraag ik mij vertwijfeld af of we niet voor de Bugaboo hadden moeten gaan.Met rijke Tokkies hoor, troost je - de Burberry Cochinelle kind-of-Tokkie (daadwerkelijke spelling kan afwijken van deze probeersels), dus weest niet bevreesd voor je image