Verzonden mail cancelllen

26-06-2012 20:29 25 berichten
Hallo,

Ik heb een domme domme mail gestuurd via hotmail.

Nu wil ik het graag cancellen, weet iemand of hier de mogelijkheid

toe is?

bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat weet ik, nee dat is niet mogelijk.

Wat heb je verstuurd?
quote:ster89 schreef op 26 juni 2012 @ 20:30:

Ja dat weet ik, nee dat is niet mogelijk.

Wat heb je verstuurd?

Iets met een sollicitatieprocedure, maarja

kan het nu dus helaa niet meer terugtrekken.

Baal zo erg zit hier met tranen in mn ogen.
Zo erg kan het niet zijn? Kun je er geen nette mail achteraan sturen?
Waarom kan een sollicitatiemail zoooo erg zijn?
668, the neighbour of the Beast
quote:liesse schreef op 26 juni 2012 @ 20:36:

Zo erg kan het niet zijn? Kun je er geen nette mail achteraan sturen?Ja dat heb ik gedaan, het ging over een baan die ik misschien wou. Maar begon te twijfellen, toen heb ik gemaild dat ik die baan niet wil (me terugtrek uit de sollicitatieprocedure) maar nu heb ik er spijt van.
Nee, kan niet meer.

Als je dat in de toekomst zou willen (je verzonden e-mails achteraf deleten), moet je een andere e-mail server nemen. BigString e-mail bijvoorbeeld:

http://www.bigstring.com/
Oh sorry meid, het was niet mijn bedoeling om lomp te doen.. (ging er hersenloos vanuit dat het om boze-exen-mail zou gaan o.i.d.)

quote:ster89 schreef op 26 juni 2012 @ 20:41:

Oh sorry meid, het was niet mijn bedoeling om lomp te doen.. (ging er hersenloos vanuit dat het om boze-exen-mail zou gaan o.i.d.)

Nee je kwam helemaal niet lomp over hoor, het is nu niet anders, ga ze morgen maar bellen met excuses.
Kun je niet gewoon nog een mail er achteraan doen dat de vorige mail niet voor hun bestemd was maar bv voor een ander bedrijf...?
quote:priempje schreef op 26 juni 2012 @ 20:45:

Kun je niet gewoon nog een mail er achteraan doen dat de vorige mail niet voor hun bestemd was maar bv voor een ander bedrijf...?Nee dat is helaas niet mogelijk aangezien ik al een 1ste gesprek heb gehad...het enige wat ik nu nog kan doen is morgen bellen.
Ooohhhh man. Nu snap ik het beter. Ik wil je niet zenuwachtiger maken dan je waarschijnlijk al bent maar dat gesprek kan je maar goed voorbereiden. Geen smoesjes met ander bedrijf etc maar gewoon goudeerlijk zijn.
Gaat het wel goed met je? Serieuze vraag hoor, niet om te sneren.

Je solliciteert, gaat op gesprek, zegt vervolgens af en komt daar weer op terug.
quote:helene31 schreef op 26 juni 2012 @ 20:48:

Gaat het wel goed met je? Serieuze vraag hoor, niet om te sneren.

Je solliciteert, gaat op gesprek, zegt vervolgens af en komt daar weer op terug.Ik snap mezelf ook niet....kijk ik heb wel een baan maar dat is op uitzendbasis, hier zat een jaarcontract aan vast....
...
Tsja, voortaan 3 keer nadenken voordat je zomaar op verzenden drukt. Dit is idd niet slim...
Nee, in outlook wel, maar hotmail niet.
quote:Wageningen1985 schreef op 26 juni 2012 @ 20:49:

[...]

Ik snap mezelf ook niet....kijk ik heb wel een baan maar dat is op uitzendbasis, hier zat een jaarcontract aan vast....

Het is in elk geval fijn dat je niet op stel en sprong deze baan nodig hebt.

Ik weet niet of bellen nog zin heeft, het komt niet heel stabiel over denk ik zo.
Ja sorry hoor, maar dat is niet zo slim van je.

Als ik de ontvanger ben, en ik krijg een paar minuten later weer een mail van nou, ik heb me bedacht....

Dan zou ik het daarbij laten.

Waarom heb je je bedacht nadat je 'verzenden' klikte?
Maar waarom ging je twijfelen? omdat het niet goed voelde?
Wageningen1985, ik zou me echt waar geen zorgen maken. Op een moment heb je die mail willen versturen, omdat je oprecht twijfelde (twijfelt) over deze baan. En nu dat je het hebt gedaan, is het ook weer zo'n definitief gevoel. Slaap er rustig een nachtje over en besluit morgen wat te doen. Als de ontvanger geen begrip heeft voor je moment van twijfel, dan wil je er waarschijnlijk niet eens werken. Niet zo streng zijn voor jezelf .
Mag ik je een hart onder de riem steken? Jaren geleden was ik aangenomen bij een baan, maar ik twijfelde vanwege het lage salaris. Mijn toenmalige (go figure) partner bleef maar benadrukken dat het echt gekkenwerk was om voor zo weinig geld aan de slag te gaan. Dus ik belde af. Direct toen ik de telefoon ophing, had ik spijt met een hoofdletter s. Ik heb meteen weer gebeld en gezegd dat ik me bedacht, dat ik toch graag de baan wilde hebben en of ze me nog wilden. We hebben er keihard om gelachen aan de telefoon en ik heb er jaren heel fijn gewerkt. De HR-mevrouw en mijn nieuwe baas hadden begrip voor de twijfel en vonden het wel komisch. Het is in elk geval bij ieder beoordelingsgesprek weer naar voren gekomen, als enorme grap.

Dus misschien valt het mee. Bel ze morgen meteen op, voordat ze andere sollicitanten jouw baan hebben kunnen geven, en zeg dat je terugkomt op je mailtje omdat je er heel erg graag wilt werken.
Wat eten we vanavond?
En, hoe is het afgelopen?
quote:marele schreef op 01 juli 2012 @ 09:23:

En, hoe is het afgelopen?Niet aangenomen helaas! Of het aan die mail lag dat zal ik nooit te weten komen. In ieder geval is het een wijze les om 3x na te denken voordat je een mail stuurt.
quote:Wageningen1985 schreef op 01 juli 2012 @ 09:25:

[...]Niet aangenomen helaas! Of het aan die mail lag dat zal ik nooit te weten komen. In ieder geval is het een wijze les om 3x na te denken voordat je een mail stuurt.Dat is jammer. Het is altijd een goed idee om even na te denken voordat je iets (drastisch) doet, maar ik blijf erbij, dat je niet al te streng voor jezelf moet zijn. Als de andere partij geen begrip kan hebben voor jouw twijfel of zelfs een vlaag van onbezonnenheid, dan niet. Dan zijn ze waarschijnlijk sowieso niet de moeite waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven