Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
quote:x_ella_x schreef op 25 juni 2012 @ 23:10:

@iddan: waarom zou ik m'n minnaar een leukere man vinden dan m'n eigen man? Ja ik kan best intens klinken als ik het over 2 heb en we beleven het samen ook zo. Maar het is toch niet zo simpel te verwoorden? Hij is gewoon anders en toch hebben ze ook veel gelijkenissen. Hij is een prachtige verrijking van m'n leven.

@ella, tuurlijk is het niet zo zwart wit, ik bedoelde het ook niet zwart wit, of simpel, zo is het ook helemaal niet, dat begrijp ik prima, maar het kan toch....je kunt gaande weg toch erachter komen dat je (en nu in het algemeen, niet specifiek op jou gericht) je minnaar een leukere man vindt, of dat je erachter komt dat je minnaar beter bij je past dan je nr1. Een partner kies je in een bepaalde fase van je leven, het leven kan (hoeft niet) een andere wending nemen, en hiermee kan (hoeft niet) het zo zijn dat je nr 1 in deze nieuwe fase minder goed bij je past, of is het zo dat een nr1 eenmaal gekozen, altijd de nr1!?

Ik ben van mening dat het altijd kan, het kan altijd dat een nr1 niet meer zo bij je past, omdat het leven verloopt zoals het verloopt. Een minnaar zou dit kunnen blootleggen, maar ik zeg niet dat dit zo bij jou is. Je schrijft, in meerdere posts, dat de relatie met je minnaar zo intens is en ik stelde je de vraag; Vind jij je minnaar een leukere man dan je nr1? Met deze vraag beweer ik niet dat je je nr1 niet meer leuk zou kunnen vinden, want natuurlijk vind je je nr 1 een leuke man, en je deelt samen heel veel, anders zou je niet samen zijn. En ik beweer, met het stellen van de vraag, ook niet dat het zo is, ik vroeg het me af.
@Wovi: Communicatie is absoluut een voorwaarde om een relatie goed en levensvatbaar te houden, helemaal met je eens!

Toch is het verhaal van jouw vrouw hier meermaals langsgekomen omdat het soms heel moeilijk is om de vinger op de zere plek te leggen thuis. Pas door het hebben van een minnaar ervaart de betreffende vrouw wat ze nou eigenlijk mist thuis en leert ze te benoemen wat ze nodig heeft in een relatie. Dat is een pijnlijk proces, zeker als daardoor ook nog een vertrouwenscrisis ontstaat thuis.

Wel heel goed dat jullie aan de slag zijn gegaan met elkaar daarna, Wovi! Heb je het idee dat je vrouw inmiddels beter in staat is haar gevoel uit te spreken naar je ? Sterkte in ieder geval
Sjoo... Rustig hier!

Ik ga morgen nog een middag van m'n minnaar genieten en daarna een poosje off. Vakantietijd!

Wens jullie allemaal een mooie zomer met veel genot van jullie 1e en 2e's en voor de echte loeders ... Ook de 3e en 4e's of meer.

Live; Laugh and Love !
Geniet ervan Gaar, van je minnaar en van je vakantie!

Wij zijn even 'vreemd gegaan' op andere topics
Sensual het was goed leesvoer....
Haha... Natuurlijk, dat is Sense altijd. Ik heb bewondering voor het geduld waarmee je de moraalridders te vuur te zwaard te lijf gaat! Ik

breng 't dikwijls niet op hier:)

Ik ga zeker genieten, tnx!
Ik wens je een verrukkelijke date Gaar. Maar dat is jullie wel toevertrouwd. Ik mail je snel terug!

Ik mag nog 4 nachtjes slapen en dan komt mijn blonde god er lekker naast liggen!
quote:innote schreef op 27 juni 2012 @ 00:16:

Sensual het was goed leesvoer....

Thanks..

Ik probeer me altijd weer in te houden, op mijn handen te gaan zitten.. maar het lukt niet..
quote:Allegaartje schreef op 27 juni 2012 @ 00:21:

Haha... Natuurlijk, dat is Sense altijd. Ik heb bewondering voor het geduld waarmee je de moraalridders te vuur te zwaard te lijf gaat! Ik

breng 't dikwijls niet op hier:)

Ik ga zeker genieten, tnx!

thnx.. Tja.. en waarom.. geen idee.

Heb het er met Roossje ook wel eens overgehad. ik win er niets mee, mijn leven veranderd er niet door als mensen anders tegen iets aan gaan kijken.. Maar het raakt me elke keer weer als ze zo stellig zijn van hun mening, zo stellig zijn in wat goed is en wat slecht is..

Ik weet wie ik ben, ik weet waar ik vandaan kom, en ik weet dat ik niet slecht ben.. En ik weet dat velen hier niet slecht zijn. Daarom voel ik me 'aangesproken' en blijf ik het proberen.. Ik heb niet de illusie dat men op een dag door mij binnen onze maatschappij anders zal denken hahaha.. ik ben nog wel een beetje snugger :P Maar een ieder die achter zijn oren krabt en denkt.. gut er zijn ook nog andere opties.. is er eentje meegenomen.
Ik bewonder je geduld, Sense. Ben zelf toch geneigd olie op het vuur te gooien en mensen terug te pakken met woorden. Dat steeds weer uitleggen wat je beweegt vind ik knap.

(you cruella.. grinz, men moest eens weten)

Ik denk werkelijk dat je mensen aan het denken hebt gezet hoor!
haha, tja lastig he.. Voor jou (en anderen die mij kennen) ben ik type 'braafste meisje van de klas' En dan noemen mensen me Cruella Ik kan er alleen maar om lachen.. om dat ik weet dat het zo'n contradictie is met wie/wat ik werkelijk ben..
Braafste meisjes zijn vaak degenen met de diepste "gronden" ;)
Als er al iemand cruella is, steek ik graag hand in eigen eeeh aardbei
hahaha nee roosje, jij bent geen cruella.. en van mijn aardbei blijf jij af!.. je mocht hem alleen even vasthouden
Zonde van de aardbei ;)

Zou het soms een goed idee zijn om toch wat te gaan slapen?
Hmm, volgens mij schat ik mezelf dan steeds weer krengeriger in dan ik ben. IK hoor de laatste tijd verdacht vaak dat ik "aardig" ben. Grrr

Had jij `m nou opgegeten Sense, of was ik dat toch zelf?

Innote, nee joh, waarom ooit?
Ehm 2 jarige die morgenpchtend achterlijk vroeg naar psz gebracht moet
Ik weet niet meer wie hem opgegeten heeft Is hij uberhaubt wel opgegeten?...

Slapen? Neuh!!!.. geen tijd voor!

(sense zit stiekum ook nog te werken...)
Ik werk een paar weken niet ;)
Haha, ik mag hopen dat ie opgegeten is, waar is dat venijnige rooie dingetje anders verdwenen?

Inno, dat is best een goede reden...
Roos wat gaf je dat weer treffend weer, in dat andere topic ;)

Juiste vertaling gemaakt ja ;)
*Gaat andere topic zoeken..
Ehm.. ik snap het niet. Waarom zou eelt op je pik er in godsnaam voor zorgen dat ze geen minnaars nodig zou hebben. Een ervaringsdingetje? Zo ja, dan zou ze je juist minnaressen toe moeten staan, dan kan je eelt kweken. Ofzo....
quote:Rooss4 schreef op 27 juni 2012 @ 00:53:

Haha, ik mag hopen dat ie opgegeten is, waar is dat venijnige rooie dingetje anders verdwenen?

*Trekt corset van Rooss open..

Hmm nee ook niet..

Ik weet niet wiens corset jij zojuist hebt opengerukt maar ik heb er geen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven