Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Innote.

Je vrouw heeft minnaars/minnaressen

Jij doet het huishouden, verzorgt de kinderen

Dit alles naast een fulltime baan.

Heb je wel eens op "cuckolding" gegoogled? Wellicht is het wat voor jullie en kom jij ook nog aan je trekken...
<< hier had ik dingen staan, spannend he! >>

quote:sweetinez schreef op 27 juni 2012 @ 11:23:

[...]

? Da's leeg.. (en mail doet het niet meer.. Heb je mijn 8 email ook?)Ik kan jullie in contact brengen heur!
@Roos ehm ik ga je zo wel even wat mailen
@Rooss...vindt je niet eng hoor alleen je hebt idd harde pen zoals je zelf omschrijft en dat maakt me soms wel weer wakker en zet me aan het denken..dus niks mee mee

@Meiss...hahaha ja idd...zie er ook degelijk uit voor de buitenwereld,maar onder tussen Mn vriend weet wel dingen uit mn verleden en veroordeeld me daar niet over,maar dingen van heden weet ie niet..
*dit was heus geen hengelen*
Wie / wat / waar / weg ?
Ok, dit ff uit de wereld helpen... Ik vind Roos niet eng meer!
Sweet ik vind het wel fijn dat je een haakje zonder weerhaakjes gebruikt ;)
Haakje? Zo'n sleurnet achter een boot zul je bedoelen
Maar ik hoop dat je bij het legen van je netje iets vond wat je kunt waarderen ;)

@Roos ik ga nog wel mailen maar eerst uk ophalen bij de (jummie) inval-juf ;)
Goh, nu verwacht ik toch wel een volstromende mailbox!

Meis:
tss stelletje vissers hier, ksssst scheer je weg!

(al was t alleen al omdat ik er nieuwsgierig van word )

Hoe doen jullie het qua contact tijdens vakanties? Totaal niet meer, want focus is echt even op het eigen gezin? Of toch stiekem een mailtje proberen te versturen?
vain: ik ga proberen toch wel te sms-en.

Denk ik. Moeten minnaar en ik nog even op elkaar afstemmen wat het beste is.

En jij?

Dat ligt eraan Vaintje. Soms is het helemaal radiostilte. En soms werd ik platgebombardeerd omdat meneer opeens tijd over had. Echt helemaal niks heb ik nog nooit meegemaakt.

Met een sms/mailtje eens in de zoveel dagen ligt de focus toch nog steeds op het gezin?
Minnaar gaat op vakantie, die zie/spreek ik daarna wel weer. Modh is geloof ik van de aardbodem verdwenen, vind het wel even prima zo.

F. heeft tijd over en wil er nog wel een minnaresje of 3-4 bij Ik kan me zo voorstellen dat er puur frequentie technisch weinig zal veranderen.
Kat, sms-en doen wij nooit, whatsappen alleen als we weten dat het kan, als de ander ook alleen is dus. Ons lijntje is waarschijnlijk vooral Wordfeud en mail. WF is lekker snel, ook handig om even te vragen of er geappt kan worden of gechat, mail doen we als we even iets meer tijd hebben, maar dat zal zeldzaam zijn.
Hahah vain, wij sms-en ook nooit. Meestal net als jij via WF en dan vragen of we op WA kunnen. Maar straks in het buitenland heb ik natuurlijk geen 24/7 internet en hij ook niet. Dus vandaar sms-en.
katniss da's een kwestie van slim je verblijf kiezen ;) Wifi wordt steeds meer "standaard"
ff zwaaien naar Allegaar

...fijne vakantie meid!
Niet als je op een in middle of nowhere camping gaat staan. Maar ach, dan heeft old skool sms ook wel weer wat
Niet bang dan Kat dat t smsje op een verkeerd moment binnenkomt?
vain: ik hou mijn mobiel (bijna) altijd in de gaten, geluid uit. En we hebben de regeling in ons gezin dat een mobiel een privé apparaat heeft en dat de rest daar gewoon af moet blijven.
Even verschrikkelijk off topic (voor degenen die het opgevallen is dat ik aan sommige discussies ontbrak, voor zover..); ik ben even heeel weinig te vinden hier, heb het verschrikkelijk druk met andere dingen op het moment. Maar probeer zsm weer eens te posten. xx
Wow sms is oldskool ?? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven