Minnaar deel 17
maandag 21 mei 2012 om 14:59
Profiel
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time

woensdag 27 juni 2012 om 11:25
@Rooss...vindt je niet eng hoor alleen je hebt idd harde pen zoals je zelf omschrijft en dat maakt me soms wel weer wakker en zet me aan het denken..dus niks mee mee
@Meiss...hahaha ja idd...zie er ook degelijk uit voor de buitenwereld,maar onder tussen Mn vriend weet wel dingen uit mn verleden en veroordeeld me daar niet over,maar dingen van heden weet ie niet..
@Meiss...hahaha ja idd...zie er ook degelijk uit voor de buitenwereld,maar onder tussen Mn vriend weet wel dingen uit mn verleden en veroordeeld me daar niet over,maar dingen van heden weet ie niet..

woensdag 27 juni 2012 om 11:39

woensdag 27 juni 2012 om 11:43

woensdag 27 juni 2012 om 11:48
Kat, sms-en doen wij nooit, whatsappen alleen als we weten dat het kan, als de ander ook alleen is dus. Ons lijntje is waarschijnlijk vooral Wordfeud en mail. WF is lekker snel, ook handig om even te vragen of er geappt kan worden of gechat, mail doen we als we even iets meer tijd hebben, maar dat zal zeldzaam zijn.

woensdag 27 juni 2012 om 13:57