Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
wat is dat hogere doel eigenlijk? heb je hulp nodig?

**speurt naar groooote negers om bij rooss in haar grot te duwen**
quote:Rooss4 schreef op 27 juni 2012 @ 18:31:

Lach maar.....trutten!

Ik heb je nog niet horen klagen..
Tsss roosje, ik ben een hoop genoemd in mn leven, maar trut zat er niet bij
Iddan, nee dan heb je het verkeerd begrepen! Die moeten naar mij!

Tjees, wat gaan we weer vreselijk offtopic zeg!
Heb je je nog niet gehecht dan?

Mmmm moet Roos ze nog maar wat langer bewaren :-)
quote:sweetinez schreef op 27 juni 2012 @ 19:05:

Iddan, nee dan heb je het verkeerd begrepen! Die moeten naar mij!

Tjees, wat gaan we weer vreselijk offtopic zeg!

oohh echt iets gemist dus

**speurt door.....ik kan geen grooooote negers vinden, en kleintjes zijn zeker niet goed genoeg **
quote:lisannez schreef op 27 juni 2012 @ 19:32:

Heb je je nog niet gehecht dan?

Mmmm moet Roos ze nog maar wat langer bewaren :-)Ik kan er toch ook gewoon een langdurig iets van maken? Ben ik heel goed in!
Maak jij er maar eens iets héél langdurigs van!!!!
quote:iddan schreef op 27 juni 2012 @ 19:32:

[...]

oohh echt iets gemist dus

**speurt door.....ik kan geen grooooote negers vinden, en kleintjes zijn zeker niet goed genoeg **nee hoor, kleintjes zijn ook fijn

*F5*
quote:lisannez schreef op 27 juni 2012 @ 19:54:

Maak jij er maar eens iets héél langdurigs van!!!!Ik doe mijn best!
Hee, duo penoti :-)

Natuurlijk doe jij je best!

*maakt nederig excuses voor off topic enzo)
Rooss, er kwam toch zo'n overheerlijke neger bij me in de zaak vanmiddag, ik heb hem het adres van jouw grot gegeven!
whahahahahaha lekker bezig weer dames!

ik had vroeger een huisgenootje die op donkere mannen viel, ik had t haar toch eens moeten vragen, of t nou echt waar was...
Tis niet waar!

Dames toch, er is een speciaal topic voor geklets !!!
Oh.. gaan we naar de klets?
Beter naar leuter
Vaintje, bij sommige wel..

Sense, Ok!
ok daar bij klets dan verder, sorry!

hier weer over minnaars en zo, wij zijn helaas al wat aan t afbouwen richting vakanties en ik mis m...
Ik heb er ook nog 1 in de aanbieding...!

Even weer opgedaan met mijn ongelooflijk drukke chat leventje nu.. :-)

Mooie kop.... ..22 cm ..maar ik hou niet van donkere mannen..;-( duzzz voor de liefhebbers...
lol, ze vertellen jou hun maten al Silvia? Hoe gaat t verder met je?
quote:vaintje schreef op 28 juni 2012 @ 08:21:

lol, ze vertellen jou hun maten al Silvia? Hoe gaat t verder met je?

hahah..je wilt niet weten wat ze allemaal kwijt willen...maar of het echt zo is?? geen idee..

Leuk dat je er ff naar vraagt. Blijf wel meelezen hier hoor..en wie weet schrijf ik binnenkort wel over nieuwe minnaar..;-)

Het gaat goed....Chatten was i.d.d een leuke afleiding...voor even.

Heb me nu afgemeld...omdat ik inmiddels een leuk contact er aan over heb gehouden...en ik ben een klein beetje die kansloze types zat op chatten.nl

Ook een tijdje op SL gezeten...Daar heb ik me ook vermaakt hoor..maar ik wil toch voor deze potientiele minnaar gaan...Kan me niet overal in gaan storten, heb ook natuurlijk nog een nr 1

Dus ik zie wel wat het wordt. Heb geen haast of drukte.

ex is steeds minder in mijn gedachten..maar als ik hem live zie (woont in mijn dorp) heb ik het er toch ff moeilijk mee.

Dus eigelijk probeer ik wel de plekken te vermijden waarvan ik weet dat hij daar ook kan zijn of is.

Het zal slijten.

en eigelijk voelt het ook wel prima zo. Nu alles een beetje achter de rug is en de scherpe kanten zijn eraf, zie ik nu ook in dat het ook best heel veel mindere kanten had.

Onze "relatie" was niet 50/50...zoals ik dat graag wilde.

Ik ben over mijn eigen grenzen gegaan qua aanpassen, om het voor hem maar werkbaar te houden....eigenlijk tegen mijn zin in..

Omdat ik hem niet kwijt wilde.

Ik heb achteraf zoveel dingen gepikt..die eigelijk belachelijk voor woorden zijn...en die ik nooit zou gepikt hebben als ik mijn grenzen niet telkens verlegd zou hebben.

Ik had hem veel eerder moeten laten gaan...maar goed..dat is achteraf.

Hij was altijd duidelijk geweest..maar ik wilde het gewoon niet horen. Stekelblind en doof....

Tja, die vakanties...i.d.d. een ramp...maar ach..heb je iets om naar uit te kijken als je elkaar weer ziet..;-)
Hahaha, men, 22 cm! Die komt er bijna uit je oor weer uit!

Doe mij dan toch maar liever iets kleiner dan gemiddeld dan iets groter dan gemiddeld..
quote:noppies schreef op 28 juni 2012 @ 08:58:

Hahaha, men, 22 cm! Die komt er bijna uit je oor weer uit!

Doe mij dan toch maar liever iets kleiner dan gemiddeld dan iets groter dan gemiddeld..mij ook hoor!!
Aah goed van je dat je nu zo tegen je ex aankijkt Silvia. Achteraf zie je dat wel he, maar als je er middenin ziet en hem nog helemaal geweldig vindt, dan zie je helemaal niet dat je over je grenzen gaat. Hyperion was er nogal goed in om ons er hier op te wijzen (al was hij wel generaliserend). En achteraf zie ik dat ook wel bij mijn eerste minnaars'relatie'. En de rest, dat gaat echt wel slijten idd

En doe mij ook maar liever iets kleiner. Past ie tenminste helemaal in mijn mond
Idd, Vain! Mijn minnaar hier is niet zo groot geschapen, zoals al zijn landgenoten overigens, maar ik vind het helemaal geen enkel probleem.

Silvia, leuk! Is je contact de 22 cm? Of een ander .

Fijn dat je nu, achteraf, er zo op terug kan kijken. Het helpt je wrs ook weer voor een volgende minnaar, mocht die er komen.

Hyp heeft ook mijn ogen geopend, iets wat ik zelf niet zo graag wilde zien, was wel zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven