Minnaar deel 17
maandag 21 mei 2012 om 14:59
Profiel
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
17623 berichten
Voeg toe als contact
13-03-2012, 17:08
--------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time

donderdag 28 juni 2012 om 19:46

donderdag 28 juni 2012 om 20:06
quote:Rooss4 schreef op 28 juni 2012 @ 19:46:
[...]
Wat??? Of ik heb een loslopend exemplaar over het hoofd gezien of hij is uit mijn grot ontsnapt!!
Hoekandanou?
En eeeeh truttenkutdiehetuitgevondenheeft, wat nou!!
Tsssss.. Ik blijf hier aan het corrigeren vandaag! Iedereen die maar offtopic gaat, alsof het niks is. Ik heb het er maar druk mee.
Enneeh, stop jij die negers eens terug! Moeten we er een kurk indrukken soms?
[...]
Wat??? Of ik heb een loslopend exemplaar over het hoofd gezien of hij is uit mijn grot ontsnapt!!
Hoekandanou?
En eeeeh truttenkutdiehetuitgevondenheeft, wat nou!!
Tsssss.. Ik blijf hier aan het corrigeren vandaag! Iedereen die maar offtopic gaat, alsof het niks is. Ik heb het er maar druk mee.
Enneeh, stop jij die negers eens terug! Moeten we er een kurk indrukken soms?
donderdag 28 juni 2012 om 20:39
Nop, ik en een webcam? Geen goeie combi! Wie weet komt die foto er nog wel, mailbox maar in de gaten houden. Maar ik gok er nog steeds op dat we dat niet gaan redden! Mag het ook een foto van Tas in z'n boxer zijn? Dan staan we weer quitte!
Tas, nou doe je het net voorkomen alsof je een megacollectie foto's hebt. Leg 's uit?
Tas, nou doe je het net voorkomen alsof je een megacollectie foto's hebt. Leg 's uit?

donderdag 28 juni 2012 om 23:47
Jeemichdepeemich zeg.... Ik ben ff druk geweest met een cheile hoteldate en daarna m'n vakantiekoffers pakken en ondertussen wordt het hier een zooitje zeg !!! En dat met allemaal verstandige papa's en mama's hė??
De enige serieuze van vandaag was Herfstig * zwaait ff terug... Lekker genieten van die rust, da's ook wat waard hoor! *
Ik vind het wel wat hebben, zo'n Moeder Overste met een Vort! Iemand moet gewoon ff het stuur pakken en dat doet Sense uitstekend.
ON TOPIC!... Deze meid is weer een stuk beter gemutst: heeft gisteren een weergaloos ontspannen en passionele date gehad met haar minnaar: we kunnen er beiden een flinke poos op teren en dat moet ook want de volgende date staat pas over 8 (!) weken gepland. Dankbaar afzien en gewoon lekker genieten van de zomer. Dank voor alle goede wensen, ik wens jullie ook heel veel moois en vooral een zonnig hart!
De enige serieuze van vandaag was Herfstig * zwaait ff terug... Lekker genieten van die rust, da's ook wat waard hoor! *
Ik vind het wel wat hebben, zo'n Moeder Overste met een Vort! Iemand moet gewoon ff het stuur pakken en dat doet Sense uitstekend.
ON TOPIC!... Deze meid is weer een stuk beter gemutst: heeft gisteren een weergaloos ontspannen en passionele date gehad met haar minnaar: we kunnen er beiden een flinke poos op teren en dat moet ook want de volgende date staat pas over 8 (!) weken gepland. Dankbaar afzien en gewoon lekker genieten van de zomer. Dank voor alle goede wensen, ik wens jullie ook heel veel moois en vooral een zonnig hart!
vrijdag 29 juni 2012 om 10:19

vrijdag 29 juni 2012 om 10:57
Heerlijk voor je Gaar, je was er vast aan toe! En nu pas weer over 8 weken, meisje zou je er niet tóch een minnaar bij nemen?
En eeeh we gaan wat leuks doen hè, deze zomer!
Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk on topic. Modh leeft nog, minnaar binnenkort op vakantie en F komt morgen mijn bed bevlekken als wraak
Allemaal fijn en steady, al is het contact met F. ouwerwets spannend. Me like!!
En eeeh we gaan wat leuks doen hè, deze zomer!
Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk on topic. Modh leeft nog, minnaar binnenkort op vakantie en F komt morgen mijn bed bevlekken als wraak
Allemaal fijn en steady, al is het contact met F. ouwerwets spannend. Me like!!