Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Snap ik helemaal. Als ik 10 weken moest wachten zou ik ook "tabé, u hebt het veels te druk" zeggen. Dat je niet wilt weten dat hij er nog 29 neukt snap ik. Nou ja, goed duidelijk zijn dan maar!
De 1e 10 weken op zaterdag bezet met daten? Bezig mannetje...en z'n vrouw heeft niks in de gaten?
Die staat schijnbaar voor 1 van die 10 keer ingepland, Meis
nee die schijnt elke zaterdag te werken...sex met zn nr.1 is maar 1x per maand zegt ie tenminste...
Hey, stelletje truttenkutten. De Klets is linksaf hoor!

Dat setje kan ook wel even hier getoond, zien wij het ook meteen . Eerlijk zullen we alles delen, toch??
Truttenkutten??!! Que?? Ik voel me niet aangesproken hoor!!

Misschien dat er tijdens onze date een foto kan worden gemaakt van m'n setje, maar ik gok dat we dat qua tijd niet gaan redden. Setje is binnen een minuut uit ...

Heb je geen webcam?
@ Rooss...hij is trouwens wel donker en groot geschapen die mailvriend
Als ik het red zal ik er een foto can maken.... En er 3 minuten naar kijken.

Foto is wel voor mijn prive collectie
Ja, dat denk jij
We hebben nog iets tegoed voor het oplossen van het raadsel!
quote:linny77 schreef op 28 juni 2012 @ 19:07:

@ Rooss...hij is trouwens wel donker en groot geschapen die mailvriend

Wat??? Of ik heb een loslopend exemplaar over het hoofd gezien of hij is uit mijn grot ontsnapt!!

Hoekandanou?

En eeeeh truttenkutdiehetuitgevondenheeft, wat nou!!
Zeg, Roos... hou jij die grot van je effe wat beter in de gaten ja!.. ze lopen zo maar los rond!
quote:Rooss4 schreef op 28 juni 2012 @ 19:46:

[...]

Wat??? Of ik heb een loslopend exemplaar over het hoofd gezien of hij is uit mijn grot ontsnapt!!

Hoekandanou?

En eeeeh truttenkutdiehetuitgevondenheeft, wat nou!!

Tsssss.. Ik blijf hier aan het corrigeren vandaag! Iedereen die maar offtopic gaat, alsof het niks is. Ik heb het er maar druk mee.

Enneeh, stop jij die negers eens terug! Moeten we er een kurk indrukken soms?
hij is onder de 35 jaar...1tje bij je weggelopen Rooss?
Nop, ik en een webcam? Geen goeie combi! Wie weet komt die foto er nog wel, mailbox maar in de gaten houden. Maar ik gok er nog steeds op dat we dat niet gaan redden! Mag het ook een foto van Tas in z'n boxer zijn? Dan staan we weer quitte!

Tas, nou doe je het net voorkomen alsof je een megacollectie foto's hebt. Leg 's uit?
4 foto's is ook een collectie
4? * denkt heel hard na welke ze gestuurd heeft *
Nop, als jij er persoonlijk een kurk in komt drukken houd ik me van harte aanbevolen.

Tas, ja hoor!
Ik neem een voorraadje mee, geen idee hoe groot die opening is!

*zucht* dames, kletsen doen we op klets. Nog 1 keer en ik ruk die grot leeg hoor!
duwt iedereen naar Klets!

VORT!
Jeemichdepeemich zeg.... Ik ben ff druk geweest met een cheile hoteldate en daarna m'n vakantiekoffers pakken en ondertussen wordt het hier een zooitje zeg !!! En dat met allemaal verstandige papa's en mama's hė??

De enige serieuze van vandaag was Herfstig * zwaait ff terug... Lekker genieten van die rust, da's ook wat waard hoor! *

Ik vind het wel wat hebben, zo'n Moeder Overste met een Vort! Iemand moet gewoon ff het stuur pakken en dat doet Sense uitstekend.

ON TOPIC!... Deze meid is weer een stuk beter gemutst: heeft gisteren een weergaloos ontspannen en passionele date gehad met haar minnaar: we kunnen er beiden een flinke poos op teren en dat moet ook want de volgende date staat pas over 8 (!) weken gepland. Dankbaar afzien en gewoon lekker genieten van de zomer. Dank voor alle goede wensen, ik wens jullie ook heel veel moois en vooral een zonnig hart!
Hey Gaar!... Ik ben geen mama hoor! En wil geen moeder overste zijn :P

Geniet nog lekker na op je roze wolk, en wens je een heerlijke zomer toe!.. Ik zal ook nog lang moeten wachten op een volgende date, maar ga gewoon genieten van alles wat niet met seks te maken heeft maar toch wel leuk en lekker is
Heerlijk voor je Gaar, je was er vast aan toe! En nu pas weer over 8 weken, meisje zou je er niet tóch een minnaar bij nemen?

En eeeh we gaan wat leuks doen hè, deze zomer!

Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk on topic. Modh leeft nog, minnaar binnenkort op vakantie en F komt morgen mijn bed bevlekken als wraak

Allemaal fijn en steady, al is het contact met F. ouwerwets spannend. Me like!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven