Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Wij zijn ook weer thuis dus. Sam vind het geweldig op de bootl Hij is vandaag voor het eerst naar de kapper geweest. Zonde al zijn krullen weg dacht ik, maar hij heeft er nu opeens veel meer. Jullie hadden hem moeten zien, met zijn toet in de wind en ik zag hem genieten.

Miss M, nu maar hopen dat de virusjes jullie eens met rust laten.

Lekker Gold een avondje Remy. Onweert het al bij jullie? Als die paar druppels vanmiddag dat slechte weer voor moest stellen, zaten ze er alweer flink naast.

Coe is de AB aan het werk geslagen?
Een paar druppels hier ja, maar niks meer.

Zoeb, er wordt trouwens om je gevraagd op het nostalgie-topic. Herstel: 'Wat is voor jou jeugdsentiment?'.

Is na een jaar of zo weer ge-upt door iemand die iets aan jou vraagt
Wat een raar bericht voor Zoeb op dat topic

Hier ook maar een paar druppels,wel heel benauwd!

Wat leuk Gold,een dochter-vader weekend!!

Knie lijkt iets beter te gaan,maar ik belast hem nu bijna niet.

Ik doe maar gewoon rustig aan,heb er alleen mezelf maar mee als ik ga forceren.
Omdat het weekend hier vanavond al begonnen is heb ik steeds het gevoel dat het al vrijdag is...
Dat appt vriend me net..weekend,ik ga nog een biertje drinken...

Mijn antwoord dat ie morgen moet werken vond ie niet zo leuk.

Morgen moeten Uk en Middelste nog een halve dag naar school.

Uk glijdt om half 12 de klas uit
Troela moet alleen haar rapport ophalen.

En ze zal waarschijnlijk wel te horen krijgen bij wie ze volgend jaar in de klas komt.
Ja, fijn, alles aan kant.

Het voelt idd als weekend, jammer dat ik morgen ook weer aan de slag moet.

Hier ook maar 2 druppels regen dus ik heb gewoon de tuin gesproeid

Nu toch maar naar bed...
Moggu..
Mogguh Coetje.

Hoe is het met je knie?
Mogguh maisjes...

Troela en ik gaan straks een broodje eten in de stad. Lekker op terras.

Best fijn hoor, zo even moeder-dochtertijd
Mogguh

Ja Coe hoe'st nu met je knie?

Ik ben aan het wassen, opruimen, inpakken voor het kamp morgen en straks nog een zooi boodschappen doen.

Best wel veel geregel zo'n laatste dag.
De vakantie is begonnen

Morgen scoutingkamp Zoebie?

Knie blijft wel dik,pijn is wel iets minder maar het is niet hoe het zijn moet.Heb eigenlijk een beetje spijt dat ik het nu al heb laten doen,had dit liever na de vakantie gehad.

Vriendje van Uk is hier,dus die ga ik even van tosti's voorzien

Tot later vandaag!
Alvast veel plezier op kamp Zoeb!

En bij jou Goldie, merk jij al verschil? Of kan dat nog niet zo snel?
Dus je knie is nog niet zozo. Sterkte ermee Coe. Kan me voorstellen dat je dit liever na de vakantie had gehad. Wanneer ga jij weg?

Ik vertrek morgen op Scoutingkamp, tot donderdag en geen mobiel internet. Jullie zullen me dus moeten missen tot die tijd.

He bah wat ongezellig eigenlijk.
Dat was achteraf gedacht misschien wel handiger geweest Coetje, maar je kan het maar achter de rug hebben toch?

Doe nou maar niet meteen weer te veel he?

Nee MissM, ik merk nog geen verschil, maar ben ook nog maar een goeie week met de medicatie bezig he?

En daarbij komt dat ik de laatste week ook nog eens veel drukker ben dan anders met het uitruimen en verhuizen van kasten en bureaus en zo, dus dat laat mijn lijf me wel weten.

Vanmiddag na de terras-lunch (foto op facebook) weer een kast gedaan en meteen ook nog een kast in de bijkeuken/garage, maar nu zijn we er toch bijna.

Maandag komen de nieuwe spullen en de uitgeruimde studeerkamer is er klaar voor.

Vandaag doen Troela en ik niks meer. Morgenochtend staan we op tijd op voor een braderie annex rommelmarkt en morgenavond gaan we uit eten.
Veel plezier op scoutingkamp Zoeb!!
Ook leuk Gold,jullie moeder-dochter weekend!

En jij hebt zo te lezen erg goed je best gedaan met ruimen.

Zoeb,jammer dat we je moeten missen!Heel veel plezier op je laatste kamp!

Mamz,gaan jij en je mannen nog op vakantie eigenlijk?

MissM,nog leuke plannen voor het weekend?

Ik ben vanmiddag even langs mijn werk geweest en meteen maar een rondje singels gevaren om de vakantie in te luiden

Morgen Uk zijn taart halen en verder zet ik alles klaar en is het zelfbediening,ook weleens lekker
Ga even googlen op de site van Tmobile. Ik hoorde net op Bo's topic dat je voor 15.- een week kan internetten in het buitenland.

Wat ik kan jullie niet missen.

Allemaal een hele fijne week als het me niet lukt.
Het is gelukt. Met dank aan medeforummer Sjur.

Jullie kunnen me dus volgen op kamp. Ik zal jullie doodvervelen met verhalen.
Moggu..

Goed geregeld Zoeb!En heel veel plezier gewenst!
Vervelen Zoeb? Meegenieten zal je bedoelen!

Veel plezier!

Goldman en Oudste hebben het ook heel leuk, zo te zien aan fotootjes die met enige regelmaat gestuurd worden.

Veel terrassen, eten en shoppen tot nu toe .

Troela en ik waren even op een rommelmarkt. Score: Een Royal Albert-kopje voor mijn verzameling en van de braderie een nieuwe knalblauwe skinny voor Troela.

Vanmiddag doen we lekker niks en vanavond gaan we uit eten.

Coetje, jij veel een fijn feestje vandaag en vergeet niet je knie op tijd rust te geven?

Lekker weertje koekepeertje!
Uk is zijn taart ophalen,vriend veegt zometeen de tuin nog even aan en dan zijn we er klaar voor.

Gold,moet jij ook alles 10 keer vragen aan Troela voordat ze iets doet?

Ik ben net heel boos geworden op Oudste,ik moet alles vragen en dan word het wel gedaan maar met een arrogante blik waar je U tegen zegt.

Voorbeeld,vaatwasser uitruimen,alles word zo in de kast gekwakt en wat er dan op het aanrecht staat,laat ze gewoon staan.Zet dat er dan even in,denk ik dan.

Krijg ik net als antwoord..ja hallo,ik heb ook vakantie!

Toen werd ik dus heel boos,ik zou alles het liefst zelf doen maar dat gaat niet.Omdat ze mij zo goed geholpen heeft heb ik haar gister 2 nieuwe bikini's en nieuwe cd van JB gegeven.

En het lijkt wel of ze denkt,zo mijn buit is binnen,ik doe lekker niks meer.
Dat maakt hier nogal verschil welke dag het is, oftewel hoe Troela's muts staat.

De ene dag doet ze alles voor me en hoef ik het niet eens te vragen en de andere dag is het totaal het tegenovergestelde. Ik kan er geen pijl op trekken.

Gisteren ging het heel goed. Ze had zelfs een hele volle wasmand mee naar boven genomen ipv er alleen dat ene ding voor haarzelf tussenuit te trekken, maar vandaag is alles weer te veel.

Ook net een nieuwe broek gekregen dus de buit is hier voor vandaag ook binnen he?

Normale puberperikelen denk ik....

Voor de rest is ze op het moment heel braaf dus mij hoor je even niet klagen...
Oh en JB is hier al láng weer passé...
En nu hebben we het ook weer heel gezellig: We houden een fotoshoot. Steeds weer in andere outfits, dus ze is zich nu weer om aan het kleden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven