Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zaterdag 30 juni 2012 om 15:31
Mogguh
Wat leuk, Coe, dat ze bij jullie ook de vakantie in glijden. Iets van onze stad?
Zoeb, leuk dat je nog af en toe op het internet kan tijdens je kampweek. Dat worden vast leuke verhalen.
Ik heb koppijn Als die eindelijk weer eens wegtrekt lekker vakantie! Deze week nog rond het huis, en midden juli kan ik weg. Al moppert de portemonnee wel behoorlijk. Meevallers tegen flinke kosten afmeten valt een beetje tegen.
Bedankt voor jullie lieve woorden.
Wat leuk, Coe, dat ze bij jullie ook de vakantie in glijden. Iets van onze stad?
Zoeb, leuk dat je nog af en toe op het internet kan tijdens je kampweek. Dat worden vast leuke verhalen.
Ik heb koppijn Als die eindelijk weer eens wegtrekt lekker vakantie! Deze week nog rond het huis, en midden juli kan ik weg. Al moppert de portemonnee wel behoorlijk. Meevallers tegen flinke kosten afmeten valt een beetje tegen.
Bedankt voor jullie lieve woorden.
zondag 1 juli 2012 om 02:07
Ver na middernacht ben ik eindelijk de tent in gedoken. Ik ben al twee keer uit mijn luchtbed gerold en ik lag verward in mijn slaapzak. Ik ben bij het kampvuur lek gestoken door de muggen. Het is weer even wennen. Maar het is een schitteren kampterrein. Het is gezellig, de kinderen zijn leuk, met de andere leiding klikt het geweldig. We hebben lol. Een strandje pal naast het kamp en nu hoor ik alleen een geweldig kikkerorkest pal naast onze slaaptent. Wat wil een mens nog meer. Nou ja in ieder geval iedere dag hetzelfde weer als vandaag. We hebben gezwommen. De kinderen ook en zich daarna in het zand gerold. ( ik niet) het waren net kroketjes. Dan weer het water in en weer rollen. En een lol dat ze hadden.
Morgen hebben we een gezamenlijke spellendag met de andere groep. Al roeiend en zeilend moet iedereen van de ene naar de andere post en opdrachten uitvoeren. Ik blijf op het kampterrein om trefbal met waterbalonnen te doen.
Morgen lees ik bij. Jullie hebben zo veel geschreven. Kijken of het lukt een gaatje te vinden. Vandaag was te druk.
De klok in de verte slaat twee uur. Ik fa proberen te slapen maar die kikkers gaan behoorlijk te keer. ( kan ik 112 bellen voor geluidsoverlast midden in de nacht?). Oh nee hier heet de politie anders en 112 werkt ook niet. slaap lekker allemaal.
Ik lees morgen bij.
Morgen hebben we een gezamenlijke spellendag met de andere groep. Al roeiend en zeilend moet iedereen van de ene naar de andere post en opdrachten uitvoeren. Ik blijf op het kampterrein om trefbal met waterbalonnen te doen.
Morgen lees ik bij. Jullie hebben zo veel geschreven. Kijken of het lukt een gaatje te vinden. Vandaag was te druk.
De klok in de verte slaat twee uur. Ik fa proberen te slapen maar die kikkers gaan behoorlijk te keer. ( kan ik 112 bellen voor geluidsoverlast midden in de nacht?). Oh nee hier heet de politie anders en 112 werkt ook niet. slaap lekker allemaal.
Ik lees morgen bij.
zondag 1 juli 2012 om 10:44
Mogguh maisjes....
Nikki-Nuts?
Ik moest echt even denken wie dat ook alweer was . Ben je gerehabiliteerd?
Here to stay en hangt je andere nick aan de wilgen?
Laat naar bed maar ook vroeg wakker vermoed ik Zoeb?
Goldman en Oudste komen vandaag weer thuis.
Qua bezemen:
Wasmachine draait (ik heb steeds die nieuwe jurk aan dus die mocht al wel een keertje )
Stofzuigen
en wvttk .
Nikki-Nuts?
Ik moest echt even denken wie dat ook alweer was . Ben je gerehabiliteerd?
Here to stay en hangt je andere nick aan de wilgen?
Laat naar bed maar ook vroeg wakker vermoed ik Zoeb?
Goldman en Oudste komen vandaag weer thuis.
Qua bezemen:
Wasmachine draait (ik heb steeds die nieuwe jurk aan dus die mocht al wel een keertje )
Stofzuigen
en wvttk .
zondag 1 juli 2012 om 12:08
Moffel en Piertje, daar dacht ik ook meteen aan Coetje. Wij hebben er duidelijk een van dezelfde leg .
Dat onderschrift wat je al heul lang had Nikki?
Er staat me nog vaag iets van bij.
Hier wisselen wolken en zon elkaar af Coetje, maar wij zitten niet buiten.
Was nummer twee draait,
was nummer één hangt,
stofzuiger is rond geweest,
prullenbakken verspreid over het huis zijn geleegd
en ik heb al weer met kasten geschoven
Straks alleen nog even met een doek over de plees en dan kan het wel weer voor vandaag.
Tijd voor een boterhammetje.
Dat onderschrift wat je al heul lang had Nikki?
Er staat me nog vaag iets van bij.
Hier wisselen wolken en zon elkaar af Coetje, maar wij zitten niet buiten.
Was nummer twee draait,
was nummer één hangt,
stofzuiger is rond geweest,
prullenbakken verspreid over het huis zijn geleegd
en ik heb al weer met kasten geschoven
Straks alleen nog even met een doek over de plees en dan kan het wel weer voor vandaag.
Tijd voor een boterhammetje.