Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Mogguh

Wat leuk, Coe, dat ze bij jullie ook de vakantie in glijden. Iets van onze stad?

Zoeb, leuk dat je nog af en toe op het internet kan tijdens je kampweek. Dat worden vast leuke verhalen.

Ik heb koppijn Als die eindelijk weer eens wegtrekt lekker vakantie! Deze week nog rond het huis, en midden juli kan ik weg. Al moppert de portemonnee wel behoorlijk. Meevallers tegen flinke kosten afmeten valt een beetje tegen.

Bedankt voor jullie lieve woorden.
Oh de vakantie in glijden, dat deden ze op de eerste basisschool van mijn Oudste ook. Er moeten nog foto's van zijn geloof ik.

Was ik helemaal vergeten .
Ver na middernacht ben ik eindelijk de tent in gedoken. Ik ben al twee keer uit mijn luchtbed gerold en ik lag verward in mijn slaapzak. Ik ben bij het kampvuur lek gestoken door de muggen. Het is weer even wennen. Maar het is een schitteren kampterrein. Het is gezellig, de kinderen zijn leuk, met de andere leiding klikt het geweldig. We hebben lol. Een strandje pal naast het kamp en nu hoor ik alleen een geweldig kikkerorkest pal naast onze slaaptent. Wat wil een mens nog meer. Nou ja in ieder geval iedere dag hetzelfde weer als vandaag. We hebben gezwommen. De kinderen ook en zich daarna in het zand gerold. ( ik niet) het waren net kroketjes. Dan weer het water in en weer rollen. En een lol dat ze hadden.

Morgen hebben we een gezamenlijke spellendag met de andere groep. Al roeiend en zeilend moet iedereen van de ene naar de andere post en opdrachten uitvoeren. Ik blijf op het kampterrein om trefbal met waterbalonnen te doen.

Morgen lees ik bij. Jullie hebben zo veel geschreven. Kijken of het lukt een gaatje te vinden. Vandaag was te druk.

De klok in de verte slaat twee uur. Ik fa proberen te slapen maar die kikkers gaan behoorlijk te keer. ( kan ik 112 bellen voor geluidsoverlast midden in de nacht?). Oh nee hier heet de politie anders en 112 werkt ook niet. slaap lekker allemaal.

Ik lees morgen bij.
Moggu..

Wij hebben een super leuke dag gehad gister,lekker in de tuin gezeten en Uk is schandalig verwend

Nu ga ik broodjes maken voor Oudste en Middelste,die gaan met mijn "zusje"naar de Efteling.

Uk mag straks mee naar de MC D,zal ie ook wel leuk vinden.

Tot later!
Haai, ik heb geen ban meer.
Haai die Nikki,dat is lang geleden!!

Alles goed?
Uk ligt nog te slapen,die is uitgeput van het feesten gister en morgen moet ie weer

Vaatwasser draait,wasmachine ook en verder ga ik van de zon genieten op mijn bed in de tuin.
Hoera!

Welkom terug!
Wij zaten gisteren (onverwacht) een middagje op het water, heerlijk!

Vandaag doen we rustig aan.

Beetje opruimen, de was en straks even naar buiten.

Nu kijkt M molletje en ga ik de kattenbak verschonen
Mogguh maisjes....

Nikki-Nuts?

Ik moest echt even denken wie dat ook alweer was . Ben je gerehabiliteerd?

Here to stay en hangt je andere nick aan de wilgen?

Laat naar bed maar ook vroeg wakker vermoed ik Zoeb?

Goldman en Oudste komen vandaag weer thuis.

Qua bezemen:

Wasmachine draait (ik heb steeds die nieuwe jurk aan dus die mocht al wel een keertje )

Stofzuigen

en wvttk .
M kijkt molletje? Was da?

Wat vond Ukkie van zijn cadeau Coetje?
Ik kon er niet meer op, na die ban. Niet met Gerda niet met Nik. En nu opeens wel. Hoe gaat het met jullie? Mijn huis is een bende en ik ben nog steeds te zwaar. :-)
Nou ja, leuk dat je er weer bent in ieder geval. Waarom had je een ban dan?

Met mij gaat het goed. Ik hou vakantie.

En ik ben ook weer te zwaar. Niet heel veel, maar toch...
Mijn huis is een bende en ik ben weer veel te zwaar

Doe je weer gezellig mee Nikki?
Ik had al maanden een onderschrift wat blijkbaar opeens opviel en niet zo leuk was, een ban for ever had ik in mijn mailbox.
Uk is helemaal in de wolken met zijn nieuwe fiets,Gold.

Ik zal van de week een foto plaatsen op de BH.

Hoe was het eten met Troela?

MissM,molletje is dat van Moffel en Piertje?

Uk slaapt nog steeds...
Om een onderschrift een ban?

Het moet niet gekker worden!!

Mijn huis is redelijk opgeruimd en ook ik ben nog steeds te zwaar!

Afgelopen week 2 kilo erbij,van al die taart en het niks doen.

Aankomende week dus weer streng voor mezelf zijn.
Molletje:

http://m.youtube.com/watch?v=Y3SVctAAW_w
Die kende ik nog niet MissM.

Goh,ik heb zeker 10 min in de zon gezeten,nu waaien er wolken voorbij :(
Moffel en Piertje, daar dacht ik ook meteen aan Coetje. Wij hebben er duidelijk een van dezelfde leg .

Dat onderschrift wat je al heul lang had Nikki?

Er staat me nog vaag iets van bij.

Hier wisselen wolken en zon elkaar af Coetje, maar wij zitten niet buiten.

Was nummer twee draait,

was nummer één hangt,

stofzuiger is rond geweest,

prullenbakken verspreid over het huis zijn geleegd

en ik heb al weer met kasten geschoven

Straks alleen nog even met een doek over de plees en dan kan het wel weer voor vandaag.

Tijd voor een boterhammetje.
Ik ben aan het lego'en geslagen.

Uk heeft 3 grote dozen gekregen dus ik kan even voorruit

De koelkast ligt nog vol met lekkers van gister dus ik neem van alles een beetje.
Dat zijn oude filmpjes, ik heb ze als kind ook gezien.

Kattenbak en vissenkom zijn schoon.

Vaatwasser draait.

Nu de was nog, kind in bad, verzinnen wat we gaan eten komende tijd en boodschappen doen.

En veel opruimen *zucht*
Ik weet jouw motto nog wel, vreemd dat ze daar zo over vielen Nikki.
Moffel en Piertje ken ik dan weer niet.

Maar wij keken vroeger veel Duitse tv.
Het waait hier hard, er zijn al wat hangplanten naar beneden gekomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven