Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zondag 1 juli 2012 om 16:14
zondag 1 juli 2012 om 16:25
Mogguh
Wat leuk, Nikki Nuts weer in huis
Wat zijn jullie ijverig. Ik mooi niet, heb nog steeds koppijn (ik ben het er wel zat mee inmiddels) en het aktiefste wat ik heb gedaan is een enorme afwas en een goed boek lezen.
Zoebie, kikkers horen toch lekker rustgevend te zijn. Zoiets als regen op het tentdak of zo. Nou ja, vannacht moeier en vast beter slapen.
Wat leuk, Nikki Nuts weer in huis
Wat zijn jullie ijverig. Ik mooi niet, heb nog steeds koppijn (ik ben het er wel zat mee inmiddels) en het aktiefste wat ik heb gedaan is een enorme afwas en een goed boek lezen.
Zoebie, kikkers horen toch lekker rustgevend te zijn. Zoiets als regen op het tentdak of zo. Nou ja, vannacht moeier en vast beter slapen.
zondag 1 juli 2012 om 20:52
Balen van de koppijn Mamz!
Wel aan het genieten van de vrije tijd met je mannen?
Uk en ik zijn vanmiddag op de bank in slaap gevallen
Morgen toch vroeg op,moet om half negen op controle bij de orthopeed.
Gold,lekker je gezin weer compleet!Jammer van de was
Zoeb,hoop dat je vannacht wel iets langer slaapt,met of zonder kikkers.
Wel aan het genieten van de vrije tijd met je mannen?
Uk en ik zijn vanmiddag op de bank in slaap gevallen
Morgen toch vroeg op,moet om half negen op controle bij de orthopeed.
Gold,lekker je gezin weer compleet!Jammer van de was
Zoeb,hoop dat je vannacht wel iets langer slaapt,met of zonder kikkers.
maandag 2 juli 2012 om 08:03
Mogguh.
Het weer viel hier gisteren erg mee. Bewolkt maar ook veelzon tussendoor.
Gisteravond kwam opeens de hele leiding van waterscouting op bezoek. En ik, de gek, had nog niets in de gaten. Het kampvuur werd gestookt en dat was ook al tegen de afspraak. Maar dat was voor de leiding werd gezegd.
Tot de avondsluiting. Toen kwam ik erachter. Ze hadden achter mijn rug om een complete afscheidsparty georganiseerd. Met cadeaus, een boekwerk van de kinderen, een groot schilderij met foto's en handafdrukken van mijn kinderen en een groot kampvuur met iedereen inclusief chips, nootjes en frisdrank. Het was supergezellig. Maar ik was kapot en lag nog net voor twaalven in bed en sliep meteen. Tot zeven uur vanmorgen. Nu geniet ik van het uitzicht op de plas. De zon schijnt en het wordt vandaag 30 graden. Een zwemdagje dus. Even genieten van de rust nu alles nog slaapt. Met versgezette koffie. Na een lange nacht kan ik er weer tegen.
Het weer viel hier gisteren erg mee. Bewolkt maar ook veelzon tussendoor.
Gisteravond kwam opeens de hele leiding van waterscouting op bezoek. En ik, de gek, had nog niets in de gaten. Het kampvuur werd gestookt en dat was ook al tegen de afspraak. Maar dat was voor de leiding werd gezegd.
Tot de avondsluiting. Toen kwam ik erachter. Ze hadden achter mijn rug om een complete afscheidsparty georganiseerd. Met cadeaus, een boekwerk van de kinderen, een groot schilderij met foto's en handafdrukken van mijn kinderen en een groot kampvuur met iedereen inclusief chips, nootjes en frisdrank. Het was supergezellig. Maar ik was kapot en lag nog net voor twaalven in bed en sliep meteen. Tot zeven uur vanmorgen. Nu geniet ik van het uitzicht op de plas. De zon schijnt en het wordt vandaag 30 graden. Een zwemdagje dus. Even genieten van de rust nu alles nog slaapt. Met versgezette koffie. Na een lange nacht kan ik er weer tegen.
maandag 2 juli 2012 om 12:39
Wat leuk zo'n verrassing Zoeb!
En dat heb je wel verdiend ook,na al die jaren van inzet!
Ik ben op controle geweest,op zich gaat het redelijk maar het plateau en kraakbeen is afgesleten dus pijn blijf ik houden.
Of ik moet ervoor kiezen om een nieuwe knie te nemen...nou dat zie ik echt niet zitten dus we doen het hier maar mee
Verder ben ik nu aan het wachten tot de kinderen voor Uk zijn feestje komen.
En dat heb je wel verdiend ook,na al die jaren van inzet!
Ik ben op controle geweest,op zich gaat het redelijk maar het plateau en kraakbeen is afgesleten dus pijn blijf ik houden.
Of ik moet ervoor kiezen om een nieuwe knie te nemen...nou dat zie ik echt niet zitten dus we doen het hier maar mee
Verder ben ik nu aan het wachten tot de kinderen voor Uk zijn feestje komen.
maandag 2 juli 2012 om 14:31
Dus met die operatie ben je eigenlijk niks opgeschoten Coetje?
Een hele nieuwe knie zou ik ook nog zo lang mogelijk uitstellen denk ik. Alhoewel... iedere dag pijn hebben is ook wat he?
Het moet toch wel lukken om voor de 18de een meet-afspraak te maken?
De verhuiswagen is er nog steeds niet dus we zitten aan de koffie.
Een hele nieuwe knie zou ik ook nog zo lang mogelijk uitstellen denk ik. Alhoewel... iedere dag pijn hebben is ook wat he?
Het moet toch wel lukken om voor de 18de een meet-afspraak te maken?
De verhuiswagen is er nog steeds niet dus we zitten aan de koffie.
dinsdag 3 juli 2012 om 09:48
De kinderen slapen nog. Vandaag is het
uitslaapdag. Na een vermoeiend nachtspel van
de oudste groep, wat erg leuk was, lag ik er ook pas om drie uur in.
Zelfs ik was pas om negen uur wakker
Ik heb geen stem meer. Kan alleen nog
fluisteren. Wat erg is dat zeg.
En nu wakker worden met koffie. Ben er aan toe.
(moet er geen vlieg hebben leren Zwemmen in mijn koffie. Blugh. Het beest was dus verzopen. Tijd voor nieuwe)
uitslaapdag. Na een vermoeiend nachtspel van
de oudste groep, wat erg leuk was, lag ik er ook pas om drie uur in.
Zelfs ik was pas om negen uur wakker
Ik heb geen stem meer. Kan alleen nog
fluisteren. Wat erg is dat zeg.
En nu wakker worden met koffie. Ben er aan toe.
(moet er geen vlieg hebben leren Zwemmen in mijn koffie. Blugh. Het beest was dus verzopen. Tijd voor nieuwe)
dinsdag 3 juli 2012 om 10:50
Mogguh maisjes...
Leuk Zoeb!
Coetje, wat grappig dat jij de moeders belt om te vragen of het nog wat langer mag duren. Ik kon nooit wachten tot te tijd er weer op zat.
Dat was dus echt niet mijn ding...
He he, de nieuwe werkkamer van Goldman is zo goed als klaar. Het heeft wat moeite gekost, maar het resultaat is er wel naar.
Foto volgt op de BH.
Vandaag moeten er boodschappen gehaald worden en dat is dan zo'n beetje dat.
Verder gewoon awttk.
Leuk Zoeb!
Coetje, wat grappig dat jij de moeders belt om te vragen of het nog wat langer mag duren. Ik kon nooit wachten tot te tijd er weer op zat.
Dat was dus echt niet mijn ding...
He he, de nieuwe werkkamer van Goldman is zo goed als klaar. Het heeft wat moeite gekost, maar het resultaat is er wel naar.
Foto volgt op de BH.
Vandaag moeten er boodschappen gehaald worden en dat is dan zo'n beetje dat.
Verder gewoon awttk.
woensdag 4 juli 2012 om 11:19
Mogguh...
Te kort uitgeslapen omdat ik eerst wakker werd gesmst en later nog een keer wakker werd gebeld ..Grrr...
Nou ja, Troela zit er al klaar voor. Ze zegt steeds de naam van je dochter met een S waar een R moet Coetje
We gaan hier om 12 uur rijden. Her schijnt druk te zijn ivm wegwerkzaamheden bij die ene grote stad over de grens waar ik langs moet dus vandaar dat we maar op tijd vertrekken.
Nikki, alweer een nieuwe ban ? Of bezem je niet meer mee?
Gelfje nog steeds druk?
En Fuss heb ik ook al weer een tijd niet gezien?
Te kort uitgeslapen omdat ik eerst wakker werd gesmst en later nog een keer wakker werd gebeld ..Grrr...
Nou ja, Troela zit er al klaar voor. Ze zegt steeds de naam van je dochter met een S waar een R moet Coetje
We gaan hier om 12 uur rijden. Her schijnt druk te zijn ivm wegwerkzaamheden bij die ene grote stad over de grens waar ik langs moet dus vandaar dat we maar op tijd vertrekken.
Nikki, alweer een nieuwe ban ? Of bezem je niet meer mee?
Gelfje nog steeds druk?
En Fuss heb ik ook al weer een tijd niet gezien?