Werk & Studie alle pijlers

Is dit dat ik denk wat het is?

02-07-2012 12:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee met de loting voor een studie waarmee ik in september wil beginnen. Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Tot 15 mei kon je je aanmelden voor de studie, ik heb me op 1 januari al aangemeld. Op 17 juli ontvang ik de definitieve uitslag van de loting.

Maar... ik heb vanochtend op de site van de DUO gezien dat er tot en met 15 mei 297 aanmeldingen zijn geweest. Dat zou dus (volgens mij) betekenen dat ik sowieso binnen ben, omdat er minder aanmeldingen zijn dan plaatsen!

Toch sloegen mijn twijfels net toe.

Ik heb al gebeld met de DUO, maar zij mogen er niets over zeggen. De beste mevrouw zei wel dat het het meest logisch zou zijn dat ik nu ben ingeloot, maar deed absoluut geen definitieve uitspraak.

Ik ben een beetje ongeduldig wat dit betreft.

Gewoon nieuwsgierig wat jullie hiervan denken
Ik denk het wel, maar zou het niet durven geloven totdat de bevestiging binnen is
Is het niet zo dat je met sommige vooropleidingen niet mee hoeft te loten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Blijftgewoonbianca, dat klopt inderdaad. Maar ik moet helaas wel meeloten (lotingsklasse C)
Alleen als je zeker weet dat de telling op die site heel erg up-to-date is gehouden, kan je hier enige zekerheid aan ontlenen. Maar aangezien websites vaak een ondergeschoven kindje zijn, zou ik daar niet op rekenen.
Huu kon je dat zien ja? Ik kon alleen de aantallen van voorgaande jaren zien. Hoop het voor je!
Ik gun het je van harte maar laat die fles champagne nog even dicht. Je weet het maar nooit met sites...

Laat je nog wel even weten of je echt ingeloot bent?
@ maantje, ja ik weet wel zeker dat deze resultaten van dit jaar zijn, aangezien dit het eerste jaar is dat deze studie werkt met numerus fixus.
@ yette en liquorice, bedankt voor jullie eerlijkheid! Ik vind het ook nog te spannend om het te geloven!

Ik laat het zeker weten
En btje? Reden om een feestje te vieren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven